Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά YouTube Pulse: Πώς brands και διαφημιστικές μπορούν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις...

YouTube Pulse: Πώς brands και διαφημιστικές μπορούν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες του YouTube

• 6 εκατομμύρια Έλληνες χρήστες στο YouTube
• 53% των χρηστών μοιράζεται συστηματικά links
• το YouTube Ads Leaderboard για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Google_YouTubeLeaderboard

Το YouTube έχει αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε, δημιουργούμε και αλληλεπιδρούμε μέσω video, δίνοντας τη δυνατότητα σε εκατομμύρια χρηστών ανά τον κόσμο να εξελίσσουν το πάθος τους και να το μοιράζονται με μια κοινότητα ιδιαίτερα δραστήρια που συνεχώς διευρύνεται. Κάθε λεπτό, περισσότερες από 300 ώρες video ανεβαίνουν στο YouTube, ενώ κάθε μήνα το YouTube δέχεται περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο μοναδικούς χρήστες.

Στην Ελλάδα, πάνω από 6 εκατομμύρια χρήστες κάνουν χρήση του YouTube με περίπου το 53% από αυτούς να μοιράζεται συστηματικά συνδέσμους της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας διασύνδεσης και ανταλλαγής video.

Επιπλέον, βάσει στοιχείων της Google, οι Έλληνες χρήστες χρησιμοποιούν το YouTube κατά κύριο λόγο για την ψυχαγωγία τους (98%), την ενημέρωση τους (75%) καθώς και την επικοινωνία και τη διασύνδεση (65%).

Σε ποιο βαθμό όμως το YouTube έχει συμβάλει στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο τα brands αλληλεπιδρούν με τα κοινά τους;

Με στόχο να εξερευνήσει νέα σενάρια και να παρουσιάσει επιτυχημένα case studies, η Google συνάντησε σήμερα, 21 Ιανουαρίου 2015, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» στην Αθήνα, περισσότερα από 100 brands και διαφημιστικές εταιρείες, αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες του YouTube.

Στέφανος Λουκάκος, Country Manager Google Ελλάς:
“Στόχος μας ήταν να εμπνεύσουμε και να δημιουργήσουμε έναν οδηγό για brands και διαφημιστικές εταιρείες ώστε, έχοντας ως αφετηρία επιτυχημένα παραδείγματα, να ανοίξουν διαύλους διαλόγου με τη διαρκώς αυξανόμενη κοινότητα των followers & fans, που με ενθουσιασμό μοιράζονται τα ενδιαφέροντά τους στο YouTube. Το YouTube αξιοποιεί το video, το πλέον ισχυρό μέσο σύνδεσης, ταύτισης και επιρροής, και το αναβαθμίζει από μονόδρομη επικοινωνία σε μια αμοιβαία εμπειρία, προσκαλώντας brands και καταναλωτές να συνδεθούν, να δημιουργήσουν και να χτίσουν κοινότητες.»

Επιπλέον, η Google δημοσίευσε το YouTube Ads Leaderboard για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τη λίστα που τιμά τις 10 κορυφαίες δημιουργικές διαφημίσεις που οι Έλληνες χρήστες παρακολούθησαν περισσότερο το 2014. Ο τρόπος με τον οποίο οι διαφημίσεις αυτές κατατάχθηκαν στη λίστα βασίστηκε σε αλγόριθμο που λαμβάνει υπόψη πληρωμένα και οργανικά views καθώς και τη διάρκεια  παραμονής των χρηστών σε κάθε video.  

Η πλήρης λίστα ακολουθεί:

Title: Nike Football: Winner Stays. ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Ibrahimović, Iniesta & more
Uploaded by: NikeFootball
Creative Agency: Wieden + Kennedy
Media Agency: Mindshare

Title: Nike Football: The Last Game ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Zlatan, Iniesta & more Uploaded by: NikeFootball
Creative Agency: vistabetgr
Media Agency: Mindshare

Title: Vistabet.gr / Το ‘πε ο Μουρίνιο στον ΛεΠά!
Uploaded by: vistabetgr
Creative Agency: Frank
Media Agency: Click2Profit

Title: Nike Football: Risk Everything. Cristiano Ronaldo, Neymar Jr. & Wayne Rooney
Uploaded by: NikeFootball
Creative Agency: Wieden + Kennedy
Media Agency: Mindshare

Title: Μάνος Σέργιος – Η Κλήση (Τράπεζα Πειραιώς – Ελλάδα δίπλα σου)
Uploaded by: ElladaDiplaSou
Creative Agency: The Newtons Laboratory
Media Agency: Mindshare

Title:  ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΚΙΜΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Uploaded by: WINDnetwork
Creative Agency: The Newtons Laboratory
Media Agency: ATCOM

Title:  Νέα διαφήμιση Lacta – #YparxeiAgapi
Uploaded by: LactaFilms
Creative Agency: Bold Ogilvy
Media Agency: Dentsu Aegis Network Hellas

Title:  Nestlé FITNESS® Bra Cam
Uploaded by: NestleFitness
Creative Agency: McCANN
Media Agency: ZenithOptimedia

Title:  Στοίχημα Μουντιάλ με Παπαβασιλείου – Κοντοπίδη – Stoiximan Διαφήμιση
Uploaded by: StoiximanTV
Creative Agency: 4WISEMONKEYS
Media Agency: Globe One Digital

Title: Coca-Cola Reasons To Believe: Pet Lover
Uploaded by: Coca-Cola
Creative Agency: McCANN
Media Agency: Mindshare

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.