Αρχική Γαστρονομία H «αθωνική γαστρονομία» πρωταγωνίστρια και στη Τουρκία

H «αθωνική γαστρονομία» πρωταγωνίστρια και στη Τουρκία

10 επιδείξεις μαγειρικής / ζαχαροπλαστικής από 20 ντόπιες νοικοκυρές έκλεψαν την παράσταση στη διεθνή τουριστική έκθεση ΕΜΙΤΤ της Κωνσταντινούπολης

Athos_Emitt_2015_2 Athos_Emitt_2015Με μεθοδικότητα και επαγγελματισμό ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού οργάνωσε και πραγματοποίησε μία ακόμη στοχευμένη εκθεσιακή συμμετοχή : μέσω μαθημάτων και επιδείξεων παραδοσιακής μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής παρουσίασε στη διεθνή τουριστική έκθεση ΕΜΙΤΤ της Κωνσταντινούπολης (22 – 25.1.15) πιάτα και συνταγές εμπνευσμένα από την εβδομαδιαία θεματική ενότητα του Mount Athos Area KOUZINA 2015 με τίτλο «Η Κουζίνα των Αλησμόνητων Πατρίδων».
 
Athos_Emitt_2015_6 20 νοικοκυρές / μέλη τοπικών φορέων από την Αμμουλιανή, την Ουρανούπολη, τα Νέα Ρόδα και την Ολυμπιάδα ένωσαν – για μία ακόμη φορά – τις δυνάμεις τους και με όπλο τη γαστρονομική παράδοση και τις αξεπέραστες μαγειρικές δεξιότητες έστειλαν στον κόσμο μήνυμα δημιουργίας, αποδεικνύοντας εκ νέου την άρρηκτη σχέση μεταξύ της γαστρονομίας και του τουρισμού.  
 
Athos_Emitt_2015_5 Όπως ήταν αναμενόμενο η δραστηριότητα συγκέντρωσε πλήθος κοινού, το οποίο ενημερώθηκε μέσω πληροφοριακού υλικού για το πρόγραμμα του Mount Athos Area KOUZINA 2015 αλλά και για την πολιτιστική απόδραση με τίτλο «Από τον Άθωνα στα Στάγειρα του Αριστοτέλη και στην Αμφίπολη του Μεγαλέξανδρου».   
 
Παράλληλα στελέχη και μέλη του Οργανισμού πραγματοποίησαν σειρά επαγγελματικών συναντήσεων με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και tour operators, προκειμένου να παρουσιάσουν επίσημα την εν λόγω διαδρομή, ώστε να καταστήσουν τις προαθωνικές και αριστοτελικές περιοχές μέρος των οργανωμένων «τουρκικών τουριστικών αποδράσεων». Τουριστικοί πράκτορες όμως προσέγγισαν το «τρίτο πόδι» της Χαλκιδικής, επισκεπτόμενοι το περίπτερό του, αφού είχε προηγηθεί αποστολή εκατοντάδων ηλεκτρονικών προσκλήσεων από τη διεύθυνση marketing του Οργανισμού, ενώ δεν ήταν λίγοι οι εκπρόσωποι Τύπου που κάλυψαν το θεαματικό γεγονός.
 
Η συγκεκριμένη θεματική προώθηση στην Τουρκία επιλέχθηκε κατόπιν έρευνας της αγοράς και εστίασε πολύ στοχευμένα στη γαστρονομία και στις πολυήμερες πολιτιστικές τοπικές διαδρομές / αποδράσεις, δεδομένου ότι οι Τούρκοι επισκέπτες είναι λάτρεις και των δύο μορφών τουρισμού.

Επόμενη επικοινωνιακή δραστηριότητα της περιοχής στην Τουρκία είναι η διοργάνωση road show τουρισμού, που στοχεύει στην προσέλκυση θεματικών τουριστικών γραφείων και ειδικών ταξιδευτών. Θα πραγματοποιηθεί δε τον επόμενο Σεπτέμβριο σε συνεργασία με ειδικευόμενο στην τουρκική αγορά τουριστικό γραφείο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.