Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Adam Hamadache: Ο γκουρού του τουριστικού μάρκετινγκ στο συνέδριο Hospitality.Next

Adam Hamadache: Ο γκουρού του τουριστικού μάρκετινγκ στο συνέδριο Hospitality.Next

Adam Hamadache -smallΛίγες μέρες πριν να έρθει στην Αθήνα ως κεντρικός ομιλητής  του συνεδρίου Hospitality.Next, ο γκουρού του τουριστικού μάρκετινγκ Adam Hamadache μοιράζεται πέντε συμβουλές για σωστή αξιοποίηση της τεχνολογίας για την επικοινωνία των ξενοδοχείων με το κοινό. Ο τίτλος της παρουσίασής του στο συνέδριο Hospitality.Next της Boussias Communications θα είναι: “How we delivered over 60.000 euros of business in 4 days”.

Facebook
Μην επενδύετε πολύ χρόνο στο Facebook εάν δεν ξοδεύετε χρήματα στο διαφημιστικό τους πρόγραμμα. Ο αλγόριθμος του Facebook άλλαξε τον Σεπτέμβριο και αυτό σημαίνει ότι τις αναρτήσεις που μέχρι τότε έβλεπε το 15% του κοινού, βλέπει πλέον μόλις το 2%.

Google
Χρησιμοποιήστε το Google Remarketing – Σας επιτρέπει να διαφημιστείτε δωρεάν και στοχευμένα σε χιλιάδες καταναλωτές.

Videos
Χρησιμοποιείστε αρχεία βίντεο στην ιστοσελίδα σας και περιοριστείτε σε διάρκεια έως 90 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με στοιχεία της Google, τα βιντεάκια επηρεάζουν άμεσα την απόφαση για πραγματοποίηση κράτησης.

Email campaigns
Μη φοβάστε να επικοινωνήσετε με email με τις επαφές στη βάση δεδομένων σας συχνότερα από μία φορά το μήνα. Δεν είναι δική τους δουλειά να σας θυμούνται, αλλά δική σας.

Newsletters
Μη χρησιμοποιείται τη φράση «Γραφτείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας» στην ιστοσελίδα σας. Αυτό είναι κάτι που γινόταν δέκα χρόνια πριν. Σήμερα, θα πρέπει να προσφέρετε στον πελάτη κάτι που να έχει αξία για εκείνον, προκειμένου να σας δώσει σε αντάλλαγμα τα στοιχεία επικοινωνίας του.