Αρχική General Παρουσίαση θερινού προγράμματος 2015 στη Βιέννη : ΤUI και Thomas Cook –...

Παρουσίαση θερινού προγράμματος 2015 στη Βιέννη : ΤUI και Thomas Cook – Neckermann – Εμπλουτισμός και επέκταση προγραμμάτων

Thomas Cook NeckermannΜε εμπλουτισμό και επέκταση προγραμμάτων, νέα ξενοδοχεία και επέκταση δυναμικού κλινών και πτήσεων, ανταποκρίνονται οι μεγαλύτεροι Tour Operator στην αναμενόμενη ανοδική τάση της ζήτησης για Ελλάδα το 2015.  Τόσο για την TUI όσο και για την Thomas Cook – Neckermann, η Ελλάδα σημείωσε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση το 2014 καθιστώντας την ως την πλέον κερδισμένη της χρονιάς.

TUI : Η κα. Margit Ebner στη διάρκεια συνέντευξης τύπου για την παρουσίαση του καλοκαιρινού προγράμματος της TUI (2015), επεσήμανε την επιτυχημένη πορεία των κρατήσεων ιδίως για τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, η οποία οφείλεται στη βελτιστοποίηση της στρατηγικής πωλήσεων της εταιρείας ενώ επεσήμανε ότι η ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς υπήρξε μεγαλύτερη από την προσφορά (παρεχόμενα δωμάτια και αεροπορικές θέσεις από τον tour operator), γεγονός που οδηγεί στην αύξηση της δυναμικότητας θέσεων για το 2015. Τουρκία και Ισπανία παρέμειναν στα περσινά επίπεδα (2013) ενώ μειωμένη ήταν η κίνηση προς Αίγυπτο και Τυνησία.
To 2015 ,  η TUI εγκαινιάζει πτήσεις της δικής της αεροπορικής εταιρείας TUI Fly απο τα αεροδρόμια της Βιέννης και του Graz, αποκλειστικά προς ελληνικούς προορισμούς (6 φορές εβδομαδιαία προς Ρόδο, Κρήτη, Κω και Κέρκυρα) ενώ προβάλλει ιδιαίτερα τα Χανιά ως ανερχόμενο προορισμό (νέαΞενοδοχεία)
Η ανταπόκριση στα ενδιαφέροντα και τις απαιτήσεις του πελάτη, αποτελούν το κύριο στοιχείο της στρατηγικής της TUI, μέσα απο την κυκλοφορία των καταλόγων «κόσμος της TUI» (classic, beach, Lifestyle, Nature, Scene, Premium,Vital) και επέκταση των θεματικών ξενοδοχείων (concept hotels),
Νέες ξενοδοχειακές μονάδες TUI στην Ελλάδα: Sensimar Kalliston Resort & Spa στην Κρήτη, TUI Best Family Atlantica Creta Paradise,TUI Best Family Aquila Rithymna Beach,Club Magic Life Plimmiri – Ρόδος

Thomas Cook – Neckermann : «Θεαματική η αύξηση για ελληνικούς προορισμούς το 2014 που ξεπέρασε το +20%» επεσήμανε στη σημερινή συνέντευξη τύπου ο CEO της  TC – Neckermann Αυστρίας κ. Ιωάννης Αφουκατούδης.  Το 2015 ο TC – Neckermann διπλασιάζει τα θεματικά και κατ΄αποκλειστικότητα ξενοδοχεία του (concept Hotels, +37 νέα)  λόγω ανοδικής ζήτησης για Ελλάδα και Τουρκία και επεκτείνει σημαντικά τις αεροπορικές συνδέσεις, προσφέροντας στον πελάτη ευελιξία στον σχεδιασμό των διακοπών του. Ειδικότερα για την Ελλάδα το ήδη διευρυμένο πρόγραμμα (του ελληνικού καταλόγου), επεκτείνεται με την κυκλοφορία και φέτος επιπλέον καταλόγου με την επωνυμία «Ελλάδα», ο οποίος απευθύνεται αποκλειστικά στην αυστριακή αγορά και περιλαμβάνει μικρότερα νησιά και προορισμούς (στον κατάλογο αυτό προστίθεται και η Μύκονος).
Η Αθήνα εντάσσεται ως σταθμός – με δυνατότητα παραμονής,  για τις κρουαζιέρες του  ιστιοφόρου StarClipper και προστίθενται πτήσεις με την Aegean προς Κρήτη και Ρόδο.
Στο κέντρο της επικοινωνιακής στρατηγικής για το 2015, βρίσκεται ο πελάτης που μέσω της χρήσης της νέας digital τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αξιολογεί, προβάλλει και εμπλουτίζει το τουριστικό προϊόν του TC – Neckermann.