“I’m an Aθenian too” δήλωσε στους χιλιάδες αναγνώστες του blog “Borders of Adventure”
Η βραβευμένη ως «Καλύτερη Ταξιδιωτική Blogger» από τα British Travel Press Awards 2013, Becki Enright, είχε την ευκαιρία για μια εβδομάδα να εξερευνήσει την Αθήνα στο πλαίσιο της διεθνούς καμπάνιας «I’m an Aθenian too», επικοινωνώντας «τα καλύτερα φυλαγμένα μυστικά της πρωτεύουσας» στους χιλιάδες αναγνώστες της.
Στο πλαίσιο της διεθνούς εκστρατείας που «τρέχει» από την Marketing Greece και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, η διακεκριμένη βρετανίδα blogger περιηγήθηκε για 6 ημέρες στην Αθήνα, σε ένα ειδικά προσαρμοσμένο πρόγραμμα της καθημερινότητας των Αθηναίων.
Μέσα από το αναγνωρισμένο και αξιόπιστο blog «Borders of Adventure», η Becki Enright αλλάζει τις αντιλήψεις και τα στερεότυπα για κάθε προορισμό που επισκέπτεται! Χιλιάδες αναγνώστες του blog της και followers στο Twitter, το Facebook και το Instagram, έζησαν την μοναδική εμπειρία περιήγησης στην πόλη μας.
«Η Αθήνα παραμένει μία πόλη, όπου η δημιουργικότητα και η αποφασιστικότητα, δεν έχουν αναχαιτιστεί μπροστά στις αντιξοότητες. Απεναντίας, έχουν βοηθήσει στην αναγέννηση της πόλης και έχουν δημιουργήσει μία φρέσκια και μοναδική ατμόσφαιρα» όπως επισημαίνει σε ένα εκ των δύο εκτενών αφιερωμάτων της.
Η περιήγηση της Becki Enright ξεκίνησε στις 2 Οκτωβρίου από την Ακρόπολη, τον λόφο του Φιλοπάππου, τα Πετράλωνα και τον Πειραιά, ζώντας ως Αθηναία. Την επόμενη μέρα επισκέφθηκε τις κεντρικές αγορές τροφίμων της πρωτεύουσας, ενώ μετά την δια ζώσης επαφή με την εθελοντική ομάδα των Atenistas απόλαυσε το παραλιακό μέτωπο της Αττικής, πλέοντας με ιστιοπλοϊκό στον Αργοσαρωνικό.
«Η Αθηναϊκή Ριβιέρα είναι όλη στην διάθεση σας να την εξερευνήσετε» όπως δήλωσε χαρακτηριστικά στο blog της, τονίζοντας παράλληλα πως «Ήταν περίεργο το συναίσθημα να κατεβαίνεις από το ιστιοπλοϊκό, να τρως ένα χαλαρό δείπνο σε ένα από τα πολλά εστιατόρια της μαρίνας και μετά μέσα σε λίγα λεπτά να βρίσκεσαι πίσω στην καρδιά της πόλης».
Μετά την επιστροφή του ταξιδιού της από την Αθήνα, η Becki Enright έχει αναρτήσει τρεις συναρπαστικές ιστορίες για την επίσκεψη της στην πόλη μας, ζώντας ως Αθηναία:
· «Οδηγός» για να ζήσεις σαν ντόπιος στην Αθήνα
http://www.bordersofadventure.com/athens-neighbourhood-exploration-live-local-see-more/
· Μία ημέρα στην Αθηναϊκή Ριβιέρα
http://www.bordersofadventure.com/the-athens-riviera-scenic-city-day-tripping/
· Ο μετασχηματισμός της Αθήνας μέσω της δημιουργικότητας
http://www.bordersofadventure.com/creative-transformation-post-crisis-athens/
Με την καμπάνια «I’m an Aθenian too» (www.imanathenian.com) καλούνται όλοι όσοι επισκέπτονται την Αθήνα να μοιραστούν με όλο τον υπόλοιπο κόσμο τις εμπειρίες τους από την παρουσία τους στην ελληνική πρωτεύουσα.
Χορηγοί της στοχευμένης ενέργειας επικοινωνίας στάθηκαν η Aegean και ο Όμιλος Airotel.
Η Marketing Greece Α.Ε. ιδρύθηκε το 2013 με πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Κύριοι μέτοχοι της Marketing Greece είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ). Μέσα από ένα πλάνο πολυδιάστατης επικοινωνιακής στρατηγικής, στοχεύει να αναδείξει τη χώρα μας σε έναν από τους σημαντικότερους και πιο ελκυστικούς τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο.