Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Με αύξηση της τάξης του 20% ξεκινά τη σαιζόν η Louis Cruises

Με αύξηση της τάξης του 20% ξεκινά τη σαιζόν η Louis Cruises

Louis Cruises Press Conference - Themed CruisesΝΕΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ, ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Η  ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ LOUIS CRUISES ΤΟ 2014

Η Louis Cruises εγκαινιάζει ουσιαστικά τη φετινή ελληνική κρουαζιέρα και σε σχετική συνέντευξη τύπου ανακοίνωσε τα φετινά της προγράμματα, τη στρατηγική της τοποθέτηση ως τη μοναδική εταιρεία με αφετηρία ελληνικά λιμάνια και το όραμά της για βιώσιμη και ισόρροπη ανάπτυξη της κρουαζιέρας με την εισαγωγή νέων μοναδικών προορισμών. Επίσης, για πρώτη φορά φέτος εμπλουτίζει τις θεματικές κρουαζιέρες δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην προώθηση του ελληνικού πολιτισμού, της γαστρονομίας, του κρασιού και της ιστορίας της χώρας μας.

Αρχικά το λόγο έλαβε ο κος Κυριάκος Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Cruises, ο οποίος ανακοίνωσε την καθιέρωση δύο συνεντεύξεων τύπου, μία στην αρχή και μία στο τέλος της τουριστικής περιόδου στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της εταιρείας για ενίσχυση της ενημέρωσης στα θέματα κρουαζιέρας,   αφενός λόγω της πολυετούς εμπειρίας και τεχνογνωσίας που διαθέτει, αφετέρου εξαιτίας της συμμετοχής της στην Εκτελεστική Επιτροπή της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας (CLIA). Στη συνέχεια περιέγραψε ποια είναι η στρατηγική και οι στόχοι της εταιρείας,  καθώς όπως είπε: «Η φετινή χρονιά αποτελεί ορόσημο για εμάς καθώς αναλάβαμε την πρωτοβουλία και την καινοτομία να εντάξουμε στα προγράμματά μικρά ελληνικά νησιά που λόγω του μεσαίου μεγέθους των πλοίων μας, μπορούμε  να τα προσεγγίσουμε  χωρίς να διαταράσσεται η ηρεμία του φυσικού περιβάλλοντος αλλά και η τοπική πολιτιστική ιδιαιτερότητα. Η ήπια αυτή τουριστική ανάπτυξη πάντα με γνώμονα το σεβασμό στο περιβάλλον κι η ‘αποσυμφόρηση’ κορεσμένων προορισμών, πιστεύουμε ότι θα πρέπει να τύχει της στήριξης του κράτους με τη διαμόρφωση των κατάλληλων υποδομών, προκειμένου να αξιοποιήσει η Ελλάδα το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στην κρουαζιέρα».

Στη συνέχεια, μίλησε για τους 454.318 επιβάτες που διακίνησε το 2013 η εταιρεία πραγματοποιώντας 659 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια, κατέχοντας το 90% του home porting στην Ελλάδα με 95.557 επιβάτες. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Louis Cruises για φέτος αναμένονται 820.000 επισκέψεις επιβατών σε ελληνικά λιμάνια, από τους οποίους οι 150.000 θα είναι home porting (προσμετρώντας και τα πλοία που ναυλώνει και διαχειρίζεται για λογαριασμό της Thomson Cruises). Παράλληλα, επισήμανε την ετήσια συνεισφορά της εταιρείας στην εθνική οικονομία που ανέρχεται μόνο πέρυσι σε χρονιά κρίσης, σε 76 εκατομμύρια ευρώ και αφορούν τόσο στις δαπάνες επιβατών της όσα και στα άμεσα λειτουργικά έξοδα που περιλαμβάνουν ναυπηγοεπισκευές που μόνο πέρυσι άγγιξαν τα 17 εκ ευρώ, ενώ οι συνολικές επενδύσεις από το 2007, έτος ίδρυσης της εταιρείας αγγίζουν τα 400 εκατομμύρια ευρώ. Και ο κος Αναστασιάδης κατέληξε τονίζοντας ότι «μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που βιώνει η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, είναι εξαιρετικής σημασίας ότι μια εταιρεία με έδρα τον Πειραιά και με αφετηρία Ελληνικά λιμάνια, προσφέρει μια πολύπλευρη ενίσχυση της οικονομίας, τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο».

Τέλος, ο κος Πυθαγόρας Νάγος, Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας, ανέλυσε τα περυσινά στοιχεία των επιβατών, παρουσίασε τις εκτιμήσεις για το 2014 εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι θα είναι μία ικανοποιητική χρονιά για τη Louis Cruises. Όπως δήλωσε οι επιβεβαιωμένες κρατήσεις με ονόματα δείχνουν μία αύξηση της τάξης του 20% και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό τόσο για την πορεία της εταιρείας όσο και για την εθνική οικονομία. Στη συνέχεια παρουσίασε τα νέα προγράμματα με την ονομασία «Ειδυλιακό Αιγαίο» όπου όπως ανέφερε: «τοποθετούμε για πρώτη φορά στον παγκόσμιο χάρτη της κρουαζιέρας νέους προορισμούς καθώς 28 ολόκληρα χρόνια τα κρουαζιερόπλοια πήγαιναν μόνο σε Σαντορίνη, Μύκονο και 3-4 ακόμα γνωστά νησιά. Καλούμε λοιπόν τους επιβάτες μας να γνωρίσουν εννέα νέους προορισμούς όπως είναι η Κως, η Χίος, η Μήλος, η Σύμη, η Ίος, η Σάμος, η Σύρος,το  Bodrum και Cesme». Επίσης, παρουσίασε τις συνεργασίες με ελληνικές εταιρείες σε μία προσπάθεια περαιτέρω ενίσχυσης και προώθησης των ελληνικών προϊόντων σε ουσιαστικά όλο τον κόσμο, καθώς πάνω από 148 εθνικότητες ταξιδεύουν με τη Louis Cruises. Τέλος, παρουσίασε τις 60 θεματικές κρουαζιέρες που έχει η εταιρεία εντάξει στα προγράμματά της για το 2014. Όπως ανέφερε ο κος Νάγος : «Στόχος μας είναι να γνωρίσουν οι επιβάτες μας καλύτερα τους μοναδικούς μας προορισμούς, να ζήσουν και να ακούσουν πραγματικά τις ιστορίες τους. Θέλουμε να ζήσουν αληθινές, αξέχαστες εμπειρίες μέσα από την αρχαιολογία, την ιστορία, τα ήθη και τα έθιμα, μέσα από την παραδοσιακή μουσική και το χορό, την τοπική κουζίνα, τα κρασιά της Ελλάδος το ούζο και τη σύγχρονη ελληνική μουσική».

Στο σημείο αυτό παρουσίασε ορισμένους από τους εκπροσώπους των θεματικών αυτών ταξιδίων που παρευρέθηκαν στη συνέντευξη τύπου όπως, το Λύκειο Ελληνίδων και την Πρόεδρό  του κα Ελένη Τσαλδάρη, η οποία δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γιατί μια εταιρεία όπως η Louis Cruises, που κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του τουρισμού, θεωρεί σημαντικό να γνωρίσουν οι επιβάτες της την ελληνική παραδοσιακή κληρονομιά: το ένδυμα –διαφορετικό σε κάθε περιοχή- τη μουσική, αλλά και το χορό. Και για να το πετύχει αυτό, επιλέγει να συνεργαστεί με το Λύκειο των Ελληνίδων, έναν πολιτιστικό φορέα που μετρά 103 χρόνια δημιουργικής προσφοράς.». Συγκινητικό ήταν και το μήνυμα που απέστειλε ο γνωστός μουσικοσυνθέτης Θανάσης Πολυκανδριώτης, ο οποίος εκτός από τις μουσικές παραστάσεις θα πραγματοποιήσει και εν πλω διαλέξεις για την ιστορία της λαϊκής μουσικής. Ανέφερε χαρακτηριστικά: «Κάποιοι είπαν Ελλάδα χωρίς μπουζούκι δε γίνεται. Εγώ λέω μπουζούκι και λαϊκή μουσική παράδοση είναι ο λαϊκός πολιτισμός μας. Και αυτό θέλουμε να διαφυλάξουμε αλλά και να προωθήσουμε σε όλο τον κόσμο.»  Τέλος, ένα σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε και ο κ. Βασίλης Κανελλακόπουλος συνιδιοκτήτης της εταιρείας Κτήμα Μερκούρη ΑΕ, ο οποίος θα αναλάβει τη μύηση των επιβατών στο ελληνικό κρασί. Ευχαρίστησε και αυτός με τη σειρά του την εταιρεία για την τιμή να συμμετέχει σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον «θεματικό ταξίδι» πολιτισμού και γευσιγνωσίας.