Τα συνολικά έσοδα της Swiss International Air Lines το 2013 ανήλθαν σε CHF 5.167 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση 3% σε σύγκριση με το 2012 (2012: 5.033 εκατ. CHF).
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 24%, από τα CHF 212 εκατομμύρια το 2012 σε CHF 264 εκατομμύρια. Το τέταρτο τρίμηνο τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 28 εκατομμύρια CHF , από τα CHF 27 εκατομμύρια τo προηγούμενοo χρόνο δηλαδή στα CHF 55 εκατομμύρια.
Μεγαλύτερα καθαρά κέρδη κατά το 4ο τρίμηνο.
Τα συνολικά έσοδα της Swiss International Air Lines για το τέταρτο τρίμηνο του 2013 ανήλθαν σε 1.262 εκατομμύρια CHF, μια αύξηση 3,5% από το προηγούμενο έτος . Τα λειτουργικά κέρδη για την περίοδο αυξήθηκαν κατά 50%, από το CHF 18 εκατ. ευρώ τo προηγούμενοo χρόνο δηλαδή στα CHF 27 εκατ. ευρώ.
Νέα ρεκόρ σε αριθμό επιβατών και πληρότητας των αεροσκαφών
Για άλλη μια φορά, η SWISS σημείωσε ένα νέο ρεκόρ στην Ελβετική αεροπορία για το 2013 στον ετήσιο αριθμό των επιβατών. Η αεροπορική εταιρεία μετέφερε 15.968.833 επιβάτες , δηλαδή κατά 0,9% περισσότερο από ό, τι το προηγούμενο έτος (2012: 15.819.558 επιβάτες).
Η ετήσια διαθεσιμότητα αυξήθηκε κατά 3,7% των διαθέσιμων θέσεων ανά χιλιόμετρο (ASK).
Νέο swiss.com: Ανανεωμένη ιστοσελίδα με διευρυμένη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών.
Swiss International Air Lines επανασχέδιασε την ιστοσελίδα www.swiss.com διευρύνοντας την γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει και η οποία θα τεθεί σε άμεσα σε εφαρμογή.
Το ριζικά ανασχεδιασμένο swiss.com θα είναι μία από τις πρώτες ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών στον κόσμο που η οθόνη και η ιστοσελίδα θα αναπροσαρμόζεται πλήρως ανάλογα με την συσκευή του χρήστη. Η νέα ιστοσελίδα είναι πολύ ποιο φιλική στον χρήστη και περιλαμβάνει επίσης αρκετές νέες λειτουργίες που προσφέρουν εξατομικευμένες ταξιδιωτικές συμβουλές σε συνεργασία με Google Places, Foursquare και Tripadvisor.
Η SWISS χρησιμοποιεί την επανασχεδιασμένη ιστοσελίδα για να ανταποκριθεί ακόμα καλύτερα στις ανάγκες των πελατών και να επεκτείνει περαιτέρω τις υπηρεσίες της.
Σε πρώτο στάδιο, κάθε πελάτης θα μπορεί να κρατήσει τη θέση της αρεσκείας του έως έντεκα μήνες νωρίτερα, ή να παραγγείλει on-board “εκπλήξεις”, όπως σαμπάνια ή κέικ σοκολάτας για τις έκτακτες περιστάσεις , ενώ περισσότερες προσφορές και προϊόντα θα προστεθούν στο νέο “SWISS Choice” μέσα στο 2014.
Η νέα ιστοσελίδα υπογραμμίζει επίσης την ευθυγράμμιση και δέσμευση της SWISS στις ελβετικές αξίες και τις παραδόσεις .
Τα θέματα που παρουσιάζονται συνδέονται με διάφορες εικόνες και βίντεο με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της SWISS . Ο επισκέπτης μπορεί , για παράδειγμα , ακολουθεί μια τυπική εργάσιμη ημέρα για ένα μέλος του πληρώματος της SWISS, ή να παρακολουθήσει μια απογείωση και προσγείωση από την πλευρά του πιλοτηρίου. Η SWISS προσφέρει επίσης γνώσεις σχετικά με την με τα φαγητά που προσφέρονται στις πτήσεις , τα προϊόντα που χρησιμοποιεί καθώς επίσης δείχνει στον χάρτη της Ελβετίας που βρίσκονται οι διάφοροι προμηθευτές της.