Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Επιτυχής η παρουσία της MARKETING GREECE στην διεθνή έκθεση ITB Berlin 2014

Επιτυχής η παρουσία της MARKETING GREECE στην διεθνή έκθεση ITB Berlin 2014

ITB Berlin 2014
Ioannis Salavopoulos, First Secretary, Embassy of Greece Marketing Greece press conference ITB 2014

ITB Berlin 2014
Iossif Parsalis, General Manager, Marketing Greece- ITB 2014

Κατά την παρουσία της στην διεθνή έκθεση, η MARKETING GREECE παραχώρησε Συνέντευξη Τύπου στα γερμανικά Μέσα καθώς και αποκλειστικές συνεντεύξεις σε μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια και έντυπα.
Η MARKETING GREECE ολοκλήρωσε με επιτυχία την παρουσία της στην διεθνή έκθεση ITB στο Βερολίνο, ενημερώνοντας σχετικά με τη δημιουργία της διαδραστικής πλατφόρμας www.discovergreecece.com η οποία συνεισφέρει στην αποτελεσματικότερη προβολή των τουριστικών προϊόντων της χώρας.
Στο πλαίσιο της διεθνούς φήμης έκθεσης, την Τρίτη 4 Μαρτίου, η εταιρεία πραγματοποίησε Συνέντευξη Τύπου την οποία παρακολούθησαν πάνω από 100 εκπρόσωποι των μεγαλύτερων γερμανικών μέσων όπως οι εφημερίδες Die Zeit, Süddeutsche Zeitung, Berliner morgenpost, εκπρόσωποι αυστριακών μέσων αλλά και εκπρόσωποι της γερμανικής τουριστικής βιομηχανίας. Μετά το πέρας της Συνέντευξης Τύπου η ομάδα διοίκησης της MARKETING GREECE, πραγματοποίησε σειρά συνεντεύξεων σε σημαντικά γερμανικά μέσα όπως, το μεγαλύτερο γερμανικό ιδιωτικό κανάλι RTL, το κρατικό κανάλι ARD tagesschau και το FVW, ένα από τα  σημαντικότερα έντυπα της γερμανικής τουριστικής βιομηχανίας.
Κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου, ο Πρόεδρος της MARKETING GREECE, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης τόνισε ότι «Το 2014 αναμένουμε 18.5 εκατ. επισκέπτες και 13 δισ. ευρώ έσοδα με απώτερο στόχο το 2021 να ξεπεράσουμε τους 24 εκατ. επισκέπτες και τα  18-19 δισ. ευρώ έσοδα. Η MARKETING GREECE δημιουργήθηκε για να συμβάλει σε αυτήν προσπάθεια και παρά τον μικρό χρόνο λειτουργίας της ήδη έχει καταγράψει επιτυχίες με σημαντικότερη την έναρξης λειτουργίας του Discovergreece.com». Επίσης, τόνισε την σημασία που θα έχει για τον τουρισμό η διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας μουσείων και αρχαιολογικών χώρων και σημείωσε ότι οι προκρατήσεις Γερμανών tour operators για ελληνικούς προορισμούς εμφανίζουν μέχρι στιγμής αύξηση από 10% έως 20%. Τέλος,  αναφέρθηκε στη θετική αναστροφή των γερμανικών ΜΜΕ, φέρνοντας ως παράδειγμα το πρόσφατο ρεπορτάζ της γερμανικής οικονομικής εφημερίδας Handelsblatt που κάνει λόγο για «ελληνικό comeback» στον τουρισμό.  
Κλείνοντας την Συνέντευξη Τύπου, ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της MARKETING GREECE, δήλωσε ότι «το Discovergreece.com δεν είναι απλά ένα site. Είναι ένα online κανάλι μέσα από το οποίο στοχεύουμε να προβάλουμε αποτελεσματικά το ελληνικό τουριστικό προϊόν και κάλεσε την Γερμανική αγορά να συμμετέχει στο νέο αυτό ξεκίνημα».
Την δεύτερη μέρα της έκθεσης, στο πλαίσιο των στοχευμένων ενεργειών, η ομάδα διοίκησης της MARKETING GREECE συναντήθηκε με εκπροσώπους των ΜΜΕ όπως οι εφημερίδες «Die Zeit», «Westfalische Nachrichten», «Neue Westfalische», «Hamburger Abendlatt», «Sonntag Aktuell», «LH Magazine», το γερμανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο «DPA», το μεγαλύτερο εξειδικευμένο περιοδικό για ποδηλατικό τουρισμό «Radwelt», τον ραδιοφωνικό σταθμό «Hessicher Rundfunk» καθώς και με τα Αυστριακά μέσα Die Presse, Touristik Aktuell και Travelle.  
Τα ΜΜΕ έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για  τα επόμενα στρατηγικά βήματα της MARKETING GREECE, την αύξηση της χωρητικότητας – θέσεων των αεροπορικών εταιρειών κατά 1,2 εκατ. στην αγορά του εξωτερικού το 2014, το οποίο αποτελεί και βασικό δείκτη για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμό, καθώς και για τους λόγους που η μεγαλύτερη τουριστική αγορά για τον ελληνικό τουρισμό, η γερμανική έχει κάνει θετική στροφή.