Έντονο το ενδιαφέρον των Ιταλών για τον προορισμό της προ του Άθω περιοχής Χαλκιδικής, κατά τη διάρκεια της διεθνούς τουριστικής έκθεσης ΒΙΤ του Μιλάνου. Δεκάδες εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων επισκέφθηκαν το περίπτερο της Mount Athos Area.
Τα 300 χιλ. ακτογραμμής του «τρίτου ποδιού» της Χαλκιδικής, οι αμέτρητες αμμώδεις παραλίες του, οι διαυγείς μεσογειακές θάλασσες και οι τουριστικές καλοκαιρινές προτάσεις των επιχειρήσεων / μελών του τοπικού Οργανισμού στάθηκαν ικανά, ώστε να προσελκύσουν για μία ακόμη φορά εκατοντάδες Ιταλούς επισκέπτες στο περίπτερο της προ του Άθω περιοχής Χαλκιδικής, κατά τη διάρκεια της διεθνούς τουριστικής έκθεσης ΒΙΤ του Μιλάνου (14, 15, 16.2.14).
Ο Οργανισμός συμμετείχε στην προαναφερόμενη έκθεση δίνοντας – για μία ακόμη φορά – έμφαση στη δύναμη της φωτογραφικής θαλασσινής εικόνας, που αποδίδει πιστά το τοπίο των τριών θαλάσσιων κόλπων της περιοχής και αποτυπώνεται πάντα ως γαλάζιος διάκοσμος των εκθεσιακών της χώρων.
Το ενδιαφέρον των Ιταλών ήταν έκδηλο και μεγαλύτερο από κάθε άλλη φορά. Η εύρωστη αγορά της Λομβαρδίας γνωρίζει πλέον καλά την περιοχή του Άθω και του Αριστοτέλη, για την οποία πέρυσι αποτέλεσε εκείνη με τη θεαματικότερη αύξηση στις αφίξεις επισκεπτών.
Κατά τη διάρκεια της ΒΙΤ ανανεώθηκαν / ισχυροποιήθηκαν οι ήδη υπάρχουσες συνεργασίες, ενώ πραγματοποιήθηκαν δεκάδες επαγγελματικές επισκέψεις εκπροσώπων τουριστικών γραφείων, οι οποίοι ζητούσαν πληροφορίες για κάθε τι που μπορεί να αξιοποιηθεί και να πουλήσει τον προορισμό, π.χ. για τις αεροπορικές συνδέσεις της περιοχής με ιταλικά αεροδρόμια, για την οδική πρόσβαση, για τις τουριστικές προτάσεις, τις υποδομές, τις δυνατότητες φιλοξενίας, ψυχαγωγίας, εκδρομών, κλπ.
Παράλληλα οι εκπρόσωποι του Οργανισμού πραγματοποίησαν συναντήσεις με όλους τους product managers των μεγάλων tour operators, κάποιοι από τους οποίους τοποθετούν πλέον την περιοχή στα προγράμματά τους και έρχονται το Μάιο σε αυτήν, ώστε να πραγματοποιήσουν ταξίδια εξοικείωσης με τον προορισμό.
Είναι εμφανές ότι η εξαιρετική αυτή έκβαση αποτελεί το επιστέγασμα ενός καλά σχεδιασμένου και προπαντός συντονισμένου τετραετούς σχεδίου προώθησης της περιοχής στην ιταλική αγορά, η οποία φαίνεται ότι πλέον αποτελεί μεγάλο κομμάτι της «τουριστικής πίτας» σε ολόκληρο το τρίτο πόδι της Χαλκιδικής.