Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Κεφαλογιάννη: και τη νέα χρονιά η χώρα θα ακολουθήσει τη «συνταγή»...

Κεφαλογιάννη: και τη νέα χρονιά η χώρα θα ακολουθήσει τη «συνταγή» που έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα στον τουρισμό

kefalogianniΣτα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα της φετινής χρονιάς αλλά και στο σχέδιο για την προώθηση του Ελληνικού  Τουρισμού το 2014, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, σε εκδήλωση για την παρουσίαση της επικοινωνιακής καμπάνιας του ΕΟΤ, τονίζοντας ότι «η επιτυχία στον τουρισμό είναι υπόθεση όλων  των ελλήνων». [scribd id=176790437 key=key-2bla6wqzvhvsgtdczb61 mode=scroll]

Την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων πραγματοποίησε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς. Παρών στην εκδήλωση ήταν και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Τουρισμού κ. Αναστάσιος Λιάσκος
Η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε ότι και τη νέα χρονιά η χώρα θα ακολουθήσει  τη «συνταγή» που έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα.  Και υπογράμμισε  ότι κεντρική κατεύθυνση είναι η σύνδεση του τουρισμού με την παραγωγή, την Ιστορία, τον πολιτισμό και την ελληνική κουλτούρα. Επισήμανε ακόμη  ότι είναι σε εξέλιξη οι επικοινωνιακές δράσεις για την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέχρι το τέλος του έτους. Τα διαφημιστικά προγράμματα για το 2014 και τα προγράμματα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού, μέσω διαδικτύου. Επίσης τόνισε ότι αναπτύσσονται ειδικές δράσεις και πρωτοβουλίες στο εξωτερικό, σχετικά με την ανακάλυψη και εξερεύνηση της “secret Greece”

Η υπουργός Τουρισμού ανέφερε ότι  μέχρι στιγμής, τα επίσημα στοιχεία για τον τουρισμό δείχνουν το ταξιδιωτικό ισοζύγιο να έχει πλεόνασμα 579 εκ ευρώ. Αύξηση κατά 30,4% σε σχέση με το 2012.
Φέτος την χώρα μας – είπε- επισκέφθηκαν μέχρι στιγμής 760.000 περισσότεροι τουρίστες σε σχέση με πέρυσι. Αύξηση κατά 11% σε σύγκριση με το 2012. Ενώ τα έσοδα οχταμήνου του 2013 εμφανίζουν αύξηση 17,9% σε σχέση με το 2012.
Η αύξηση αυτή –είπε η κυρία Κεφαλογιάννη- δεν έγινε τυχαία, ούτε η διαφημιστική καμπάνια της χώρας κόστισε πολλά χρήματα, αλλά στηρίχτηκε πάνω σε ένα συγκεκριμένο πλάνο.
Η στρατηγική μας τόνισε  κινήθηκε πάνω σε τέσσερεις άξονες. Πρώτον ήταν η αποκατάσταση της εικόνας στο εξωτερικό. Δεύτερος άξονας ήταν οι στοχευμένες θεσμικές παρεμβάσεις που έγιναν με το νέο τουριστικό νόμο. Τρίτον ήταν η ανάκτηση της εμπιστοσύνης των αγορών και Τέταρτον  ήταν η εκπόνηση ενός συγκροτημένου σχεδίου, με άξονα το παγκόσμιο brand name Ελλάδα.
Καταλήγοντας η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε: Κερδίσαμε μια μεγάλη μάχη. Χαιρόμαστε, αλλά δεν πανηγυρίζουμε. Αντίθετα συνεχίζουμε  το έργο μας με ακόμη μεγαλύτερη ένταση.
Στη σημασία του διαδικτύου στη προβολή του Ελληνικού Τουρισμού και τη διείσδυση του στις ξένες αγορές, εστίασε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, κατά την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων του ΕΟΤ.
 «Το ιδανικό επικοινωνιακό όχημα το οποίο συγκεντρώνει σύμφωνα με τους ειδικούς, όλα τα προαπαιτούμενα για το τουριστικό μάρκετινγκ στη σύγχρονη εποχή, είναι το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όλα τα εργαλεία της τεχνολογίας στην επικοινωνίας», τόνισε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Η  σύγχρονη τεχνολογία  διευκολύνει τον δυνητικό τουρίστα σε όλα τα στάδια του ταξιδιού, τόσο από το πρώϊμο στάδιο έρευνας για επιλογή προορισμού διακοπών , όσο και για την διάχυση  των εμπειριών του κατά το στάδιο των διακοπών και μετά την επιστροφή στη χώρα του».

Επίσης ο κ. Λειβαδάς ανέφερε ότι «Στόχος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού είναι η κεφαλαιοποίηση της θετικής εξέλιξης δηλαδή, η διατήρηση και αύξηση του μεριδίου της αγοράς στις βασικές αγορές –δεξαμενές για τον Ελληνικό Τουρισμό αλλά και η ανάπτυξή μας σε άλλες, νέες αγορές».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.