Αρχική Airlines News Η Jet2.com και η Norwegian συμμετέχουν όπως και η EasyJet στην πρόσφατα...

Η Jet2.com και η Norwegian συμμετέχουν όπως και η EasyJet στην πρόσφατα τεθείσα σε κυκλοφορία Πλατφόρμα Πωλήσεων της Travelport

TravelportΗ Travelport, μια πρωτοπόρος πάροχος λύσεων επεξεργασίας κρίσιμων συναλλαγών και δεδομένων προς εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην παγκόσμια βιομηχανία ταξιδίων, ανακοινώνει σήμερα ότι οι χαμηλού κόστους Ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες Jet2.com και Norwegian, υιοθέτησαν την Πλατφόρμα Πωλήσεων της Travelport, η οποία πρόσφατα τέθηκε σε εφαρμογή.

Travelport Aggregated Shopping (Travelport Συγκεντρωτική Αγορά), μία πλατφόρμα, η οποία ενοποιεί μέσα στην ίδια οθόνη αγορών αποτελέσματα για μεταφορείς που συνδέονται μέσω ATPCO με αερομεταφορείς χαμηλού κόστους και με άλλους που προτιμούν να συνδεθούν με την Travelport, μέσω της εφαρμογής ΑΡΙ. Η νέα τεχνολογία ακυρώνει την ανάγκη της σύγκρισης τιμών μέσω πολλών οθονών και επιτρέπει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να παραβάλουν και τους δύο τύπους αερομεταφορέων σε μια μόνο οθόνη και ροή κρατήσεων. Να το θέσουμε απλά,  η Συγκεντρωτική Αγορά δίνει στις αεροπορικές γραμμές τη δυνατότητα να διανέμουν το περιεχόμενό τους με τον τρόπο που αυτές επιλέγουν, και στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να μπορούν να πωλούν μέσω ενός αξιόπιστου, αποδοτικού εργασιακού περιβάλλοντος.

Η Συγκεντρωτική Αγορά της Travelport, η οποία αποτελεί τμήμα της πρωτοπόρας Πλατφόρμας Πωλήσεων της Travelport πρωτοπαρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα μέσω του αερομεταφορέα EasyJet οι εκπρόσωποι του οποίου δήλωσαν ότι εντυπωσιάστηκαν από την ευέλικτη προσέγγιση που η Travelport πρόσφερε στις αεροπορικές εταιρείες.
Με την προσθήκη των δύο νέων Ευρωπαϊκών αερομεταφορέων, υπάρχει τώρα η ευχέρεια επιλογής περαιτέρω χαμηλών τιμών σε περίπου 540 διαδρομές και πάνω από 170 προορισμούς από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες με τον ίδιο αποτελεσματικό τρόπο:
Jet2.com, μια πρωτοπόρος αεροπορική εταιρεία διακοπών χαμηλού κόστους που διαθέτει 42 αεροπλάνα από οκτώ αεροδρόμια της Αγγλίας, και εξυπηρετεί 178 δρομολόγια σε πάνω από 50 προορισμούς.
Norwegian, η δεύτερη σε μέγεθος αεροπορική εταιρεία στη Σκανδιναβία και η τρίτη σε μέγεθος αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, διαθέτει 359 δρομολόγια σε 121 προορισμούς στην Ευρώπη, Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
 
“Είμαι ενθουσιασμένος που τόσο η Jet2.com όσο και η Norwegian έχουν τώρα ενσωματωθεί στη Συγκεντρωτική Αγορά της Travelport.  Είναι σπουδαία νέα για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες που θέλουν την άνεση της σύγκρισης των τιμών αυτών των δύο πρωτοπόρων αερομεταφορέων χαμηλού κόστους με τον ίδιο τρόπο που μπορούν να κάνουν έρευνα και να κλείνουν πτήσεις μέσω των παραδοσιακών αερομεταφορέων», είπε ο Robin Ranken, Επικεφαλής Σχέσεων με Αεροπορικές Εταιρείες, Ευρώπης, της  Travelport.  
“Από τότε που λανσάραμε τη νέα μας πλατφόρμα πωλήσεων τον περασμένο μήνα, έχουμε ενθαρρυνθεί αξιοσημείωτα από το έντονο ενδιαφέρον  που εκδηλώθηκε από την κοινότητα των αερομεταφορέων οι οποίοι αναγνωρίζουν ότι η Travelport είναι έτοιμη, πρόθυμη και σε θέση να χρησιμοποιήσει νέες τεχνολογίες που θα τους καταστήσουν ικανούς να πετύχουν να επιτελέσουν τη διανομή όπως επιθυμούν.”  
Η δεύτερη λύση που προσφέρεται από την  Πλατφόρμα Πωλήσεων της Travelport – Travelport Ancillary Services (Παρεπόμενες υπηρεσίες)– είναι ήδη σε εφαρμογή και περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα αερομεταφορέων, συμπεριλαμβανομένων των Air France, Alitalia, Aegean, Air New Zealand και KLM.  Αυτή η υπηρεσία επιτρέπει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να πωλούν παρεπόμενες υπηρεσίες αεροπορικών εταιρειών όπως άδειες πρόσβασης στα σαλόνια VIP (lounge passes), θέσεις και αποσκευές μέσα στη ροή της εργασίας τους από το να ψάχνουν στις ιστοσελίδες των εταιρειών.

Tο τελευταίο στοιχείο που προσφέρεται από την πλατφόρμα πωλήσεων – Travelport Rich Content and Branding – είναι προγραμματισμένο να λανσαριστεί αργότερα μέσα στο τρέχον έτος. Προς το παρόν, αναπτύσεται σε συνεργασία με αρκετές αεροπορικές εταιρείες, η λύση που θα επιτρέψει στις αεροπορικές εταιρείες να προωθήσουν και να διαθέσουν στη λιανική τα προϊόντα τους πιο αποτελεσματικά με το να ελέγχουν πως το προϊόν τους παρουσιάζεται οπτικά και πως περιγράφεται στους ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Η Travelport αναμένεται να κάνει περαιτέρω ανακοινώσεις σε σχέση με την πλατφόρμα της πωλήσεών της στους επόμενους μήνες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.