Αρχική Τουρισμός Τον σχεδιασμό και τις επικοινωνιακές δράσεις για τη φετινή τουριστική περίοδο, παρουσίασε...

Τον σχεδιασμό και τις επικοινωνιακές δράσεις για τη φετινή τουριστική περίοδο, παρουσίασε ο Γ.Γ. του ΕΟΤ

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς σε εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης, παρουσίασε, τον νέο “σχεδιασμό και τις επικοινωνιακές δράσεις” που θα γίνουν από τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού, για τη φετινή τουριστική περίοδο.

Στόχος του Οργανισμού είναι να διεισδύσει περισσότερο στις διεθνείς τουριστικές αγορές, παρά την μείωση των κονδυλίων διαφήμισης και προώθησης, μέσω διαδικτύου, αλλά και η βέλτιστη διαχείριση από εδώ και στο εξής του ήδη γνωστού ελληνικού brand name.

Όπως σημείωσε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, έμφαση θα δοθεί στην προβολή των χαρακτηριστικών των ελληνικών προορισμών που δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστοί παγκοσμίως στην διαφήμιση του τουρισμού με την γαστρονομία, τα προϊόντα γεωργίας και τους παραδοσιακούς οικισμούς.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.