Αρχική Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας “Hotelstars Union”. Το νέο σύστημα αξιολόγησης ξενοδοχείων που υιοθετεί το ΞΕΕ

“Hotelstars Union”. Το νέο σύστημα αξιολόγησης ξενοδοχείων που υιοθετεί το ΞΕΕ

Ο Πρόεδρος του ΞΕΕ ανακοινώνει την υιοθέτηση του Hotel Stars UnionΣτην υιοθέτηση του συστήματος αξιολόγησης των ξενοδοχειακών υπηρεσιών “Hotel Stars Union” προχωρά το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας.

Το σύστημα “Hotel Stars Union” εφαρμόζεται σε 13 χώρες και αφορά πάνω από 180 εκατομμύρια ευρωπαίους πολίτες, πολλοί εκ των οποίων προέρχονται από σημαντικές χώρες – αποστολής τουριστών για την Ελλάδα (Γερμανία, Ελβετία, Σουηδία, Ολλανδία, κλπ.). νέο σύστημα αξιολόγησης ξενοδοχείων υιοθετεί το ΞΕΕΤο Επιμελητήριο αποβλέποντας: (α) στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής ξενοδοχίας, (β) στον εξορθολογισμό της διαδικασίας αξιολόγησης των ξενοδοχειακών προσφερόμενων υπηρεσιών και (γ) στην καλυτέρευση της αναγνωρισιμότητας του ξενοδοχειακού προϊόντος από περισσότερους επισκέπτες – καταναλωτές, προχώρησε στη διερεύνηση της εφαρμογής του ευρωπαϊκού συστήματος κατάταξης ξενοδοχείων “Hotel Stars Union” στην ελληνική ξενοδοχία.

Η HOTREC, η Συνομοσπονδία των Εθνικών Ενώσεων Ξενοδοχίας, Εστίασης και Αναψυχής των κρατών-μελών της Ε.Ε. (Hotels, Restaurants & Cafés in Europe, HOTREC) – της οποίας το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, ως επίσημος εκπρόσωπος της χώρας μας είναι μέλος από το 1980, ξεκίνησε  κατ’ αρχάς το 1996 και στην συνέχεια  επίσημα και θεσμικά το 2009, την προσπάθεια εφαρμογής ενός ενιαίου συστήματος αξιολόγησης των ξενοδοχειακών Υπηρεσιών του HOTEL STARS UNION.

Σκοπός  της πρωτοβουλίας του ΞΕΕ είναι η διαμόρφωση ενός συστήματος πιστοποίησης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, ανέσεων και εξυπηρετήσεων της ελληνικής ξενοδοχίας, βάσει του συστήματος “Hotel stars Union”: Δηλαδή αναγνωρίσιμο σύστημα από τον μέσο ευρωπαίο τουρίστα, ανταγωνιστικό με τις ευρωπαϊκές ξενοδοχειακές μονάδες και φιλικό για τον Έλληνα ξενοδόχο.
Το εν λόγω σύστημα λειτουργεί ως το πλέον αξιόπιστο μέσο πληροφόρησης για τον ευρωπαίο τουρίστα και ως εργαλείο marketing και προώθησης των πωλήσεων για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Η πρώτη φάση της πιλοτικής εφαρμογής του συστήματος “Hotel Stars Union” σε ξενοδοχειακά καταλύματα κλασσικού τύπου ολοκληρώθηκε με πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα, καθώς διαπιστώνεται ότι οι ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες του δείγματος θα μπορούσαν να συγκριθούν επάξια με τις ευρωπαϊκές ξενοδοχειακές μονάδες που είναι ήδη ενταγμένες στο σύστημα, πληρώντας στις περισσότερες των περιπτώσεων τις προϋποθέσεις ένταξης τους σ’ αυτό. Υπογραμμίζεται ότι το ποσοστό συμβατότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων του δείγματος με το ελάχιστο επίπεδο κριτηρίων ανά κατηγορία είναι αρκετά υψηλό και συγκεκριμένα κυμαίνεται από 78% έως 86%. Η διαπίστωση αυτή οφείλεται στις πρόσθετες υπηρεσίες που προσφέρουν τα ελληνικά ξενοδοχειακά καταλύματα, όπως: εξοπλισμός δωματίου, υπηρεσίες αναψυχής – ομορφιάς – ευεξίας, συνεδριακές παροχές, κλπ.
Ο πρόεδρος του ΞΕΕ αναφερόμενος στο νέο σύστημα αξιολόγησης ξενοδοχείων σημειώνει :
«Το Hotel Stars Union είναι ένα διεθνοποιημένο ποιοτικό σύστημα αξιολόγησης που πληροί και εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις που θέτουν οι μεγάλοι ταξιδιωτικοί οργανισμοί, διαδικτυακοί και παραδοσιακοί χωρίς αμφισβητήσεις για τις αξιολογήσεις και τα στάνταρ  που θέτει». Όπως τονίζει ο κ. Τσακίρης :
«Για το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος η εφαρμογή του συστήματος Hotel Stars Union αποτελεί ένα σημαντικό βήμα αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας. Ο διεθνής ανταγωνισμός επιβάλλει πλέον να διεκδικήσουμε, ως τουριστική παραγωγός χώρα, την κατάταξη που αξίζει στη τουριστική μας βιομηχανία. Το Ξενοδοχειακό επιμελητήριο της Ελλάδος ολοκληρώνει σύντομα τις συζητήσεις με το H.S.U. για την προσαρμογή κάποιων κριτηρίων στις απαιτήσεις και  ιδιαιτερότητες του Ελληνικού Τουρισμού και πιστεύουμε ότι πολύ σύντομα η Ελλάδα θα πληροί τις προϋποθέσεις ώστε να γίνει το 14ο μέλος του».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.