Επιχειρηματικές συναντήσεις με αγοραστές από τρεις μεγάλες αλυσίδες σούπερ – μάρκετ της Μέσης Ανατολής πρόκειται να πραγματοποιηθούν στις 16 Ιανουαρίου 2013 στο Επιμελητήριο Ηρακλείου, και 17 Ιανουαρίου 2013 στο Επιμελητήριο Χανίων με στόχο να δημιουργηθούν νέες αγορές για τα προϊόντα του αγροδιατροφικού τομέα της Κρήτης.
Οι αγοραστές προέρχονται από το Κουβέιτ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Λίβανο και εκδήλωσαν σχετικό ενδιαφέρον μετά από ενέργειες και προσπάθειες της Περιφέρεια Κρήτης.
Στις συναντήσεις με τους επιχειρηματίες και τους παραγωγούς του Ηρακλείου, οι οποίες πραγματοποιούνται σε συνεργασία με την «Αγροδιατροφική Σύμπραξη» και τα τέσσερα Επιμελητήρια της Κρήτης, θα παρευρεθούν τρία υψηλόβαθμα στελέχη από τις τρεις μεγάλες αλυσίδες σούπερ – μάρκετ των τριών αραβικών κρατών.
Στοιχεία των τριών αλυσίδων σούπερ – μάρκετ
1. Από το Κουβέιτ : Η εταιρεία The sultan – center (www.sultan-center.com), η οποία εξειδικεύεται σε λιανικό εμπόριο κατέχοντας το 15% της μερίδας της αγοράς του Κουβέιτ. Η συγκεκριμένη αλυσίδα απασχολεί πάνω από 7.000 υπαλλήλους. Την εταιρεία θα εκπροσωπήσει ο κύριος Ibrahim Issa, ο οποίος κατέχει τη θέση του International Category Manager.
2. Από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα : Η εταρεία Golden Harvest (www.goldenharvestuae.com), η οποία κατέχει ένα από τα σημαντικότερα κέντρα διανομών στην χώρα, με αποθήκες συνολικού εμβαδού 18.000 τ.μ. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στο χώρο των διανομών την τελευταία εικοσαετία. Την εταιρεία θα εκπροσωπήσει ο κύριος Joseph Kayssar, ο οποίος κατέχει τη θέση του Managing Director.
3. Από το Λίβανο : Η εταιρεία Widriss (www.widriss.gr) που δραστηριοποιείται από το 1930 στον τομέα των υπεραγορών. Την εταιρεία θα εκπροσωπήσει ο κύριος Wafic Idriss, ο οποίος κατέχει τη θέση του Business Development Manager.
Σύμφωνα με γραπτή ενημέρωση που έλαβε η Περιφέρεια Κρήτης από τις τρείς εταιρείες, τα προϊόντα για τα οποία ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν επιχειρηματικές επαφές είναι: Ελαιόλαδο, Βρώσιμες Ελιές, Παξιμάδι, Τυροκομικά Προϊόντα, Μαρμελάδες και Μέλι.
Παράμετροι επιτυχίας των συναντήσεων
1. Ξενόγλωσσες ετικέτες στα προϊόντα (τουλάχιστον στα αγγλικά)
2. Πιστοποίηση κατά ISO 22000 (HACCP)
3. Βραβεία σε διεθνείς εκθέσεις
4. Προϊόντα βιολογικά, ΠΓΕ, ΠΟΠ
5. Βαθμός εξωστρέφειας εταιρείας και καινοτομία προϊόντων
6. Επιπρόσθετα διεθνή πιστοποιητικά, π.χ IFAS, BRC,κλπ.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στις συναντήσεις έως την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013.