Αρχική Ναυτιλία Στη σωστή κατεύθυνση το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Ναυτιλίας & Αιγαίου

Στη σωστή κατεύθυνση το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Ναυτιλίας & Αιγαίου

pixidaΘετική η ακτοπλοϊκή και τουριστική αγορά για το αναθεωρημένο νομοσχέδιο για τη Ναυτιλία.
Σημαντικό βήμα για τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου λειτουργίας των επιβατηγών πλοίων, χαρακτηρίζει ο ΣΕΤΕ την αναθεωρημένη εκδοχή του Πολυνομοσχεδίου για τη ναυτιλία που παρουσιάζει το Υπουργείο Ναυτιλίας & Αιγαίου, κατόπιν της διαβούλευσης με τους κοινωνικούς φορείς.

 
Το αναθεωρημένο πλαίσιο εκσυγχρονίζει τις υφιστάμενες δομές λειτουργίας των υπό ελληνική σημαία επιβατηγών πλοίων αίροντας στρεβλώσεις, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά τους και μειώνοντας το λειτουργικό κόστος.
 
Τα προτεινόμενα μέτρα αναμένεται να δώσουν ανάσα στα ελληνικά πλοία στις θαλάσσιες γραμμές της Αδριατικής, τα οποία βρίσκονται σήμερα υπό ισχυρή ανταγωνιστική πίεση από σημαίες γειτονικών χωρών και δημιουργεί ελπίδες για ενίσχυση της ελληνικής σημαίας στις διεθνείς γραμμές.
 
Ταυτόχρονα αναγνωρίζεται ο εποχικός χαρακτήρας της ακτοπλοΐας και ο ειδικός, ενισχυτικός, ρόλος των ταχυπλόων στην εξυπηρέτηση των ακτοπλοϊκών γραμμών κατά την καλοκαιρινή περίοδο αιχμής.
 
Η άρση των έως σήμερα στρεβλώσεων, οι οποίες λειτουργούσαν αποτρεπτικά για πολλές εταιρείες προκειμένου να δρομολογήσουν πλοία τους, θα ωφελήσει την τουριστική ανάπτυξη των νησιωτικών κοινοτήτων και τις αναπτυξιακές τους δυνατότητες.
 
Ταυτόχρονα, η νεοεισαχθείσα ευελιξία στη λειτουργία των ακτοπλοϊκών πλοίων θα ενισχύσει και τον κοινωνικό ιστό της χώρας, αφού θα επιτρέψει στις ακτοπλοϊκές εταιρείες να εξυπηρετούν  τις γραμμές καθόλη τη διάρκεια του έτους, με δυνατότητα προσαρμογής της προσφοράς στη ζήτηση ανά γραμμή και χρονική περίοδο, ενισχύοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες με επιπλέον πλοία κατά τις περιόδους υψηλής κίνησης.”

Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας, στόχος είναι το νομοσχέδιο να προωθηθεί στη Βουλή περί τα τέλη της επόμενης εβδομάδας, αν και τουλάχιστον από την πλευρά της ΔΗΜ.ΑΡ. φαίνεται ότι παραμένουν οι εντάσεις για τα εργασιακά θέματα, τα λιμάνια και την Πλοηγική Υπηρεσία.

 

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Λυπάμαι που το λέω αλλά η παραπάνω ανάρτηση ειναι μια ανάρτηση “λιαν επιεικώς κατάπτυστη” και πιθανόν και κατευθυνόμενη.
    Λύσαμε ολα τα αλλα προβλήματα της ακτοπλοίας και μας εμεινε αυτό το πολυνομοσχέδιο για να λειτουργήσουν ολα στην εντέλεια πλέον.
    Αιδώς Αργείοι! .
    Κατά τα λεγόμενα του πολυνομοσχεδίου οι ναυτεργάτες σε αριθμό που υπηρετούν στα πλοία, και οι μισθοί τους ειναι βλέπω το πρόβλημα που ταλανίζει τόσα χρόνια την ακτοπλοϊα και τίποτε άλλο.
    Εκεί το πάει το πολυνομοσχέδιο.

    Το τι εξοντωτικά συνεχή ωράρια επτά ημέρες την εβδομάδα εχουν , τι ευθύνες, τι στρεσσάρισμα υπόκεινται , τι κινδύνους αντιμετωπίζουν μεσα στο Αιγαίο και στο Ιόνιο ειναι ψιλά γράμματα για κάποιους.
    Γιά αυτούς η μείωση των συνθέσεων στα πλοία , και η μείωση των μισθών τους, ειναι το απόλυτο φάρμακο.

    Δεν επεκτείνομαι τώρα περισσότερο για να μην κουράσω.
    Αν ζητηθεί θα επανέλθω και θα αναφέρω τις πραγματικές αιτίες και τα προβλήματα σε αυτόν τον κλάδο, αυτα που πράγματι κάποιοι σκόπιμα θέλουν να τα παραβλέπουν αλλά και ουτε να αναφέρονται..

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.