Αρχική Ξενοδοχεία Παρατηρητήριο Παραπλανητικής Διαδικτυακής Διαφήμισης δημιούργησε το ΞΕΕ

Παρατηρητήριο Παραπλανητικής Διαδικτυακής Διαφήμισης δημιούργησε το ΞΕΕ

[scribd id=120441117 key=key-1h31ycalvzie27e6kz5v mode=scroll]

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής εκδήλωσης, το ΞΕΕ, ενημέρωσε και για το “Παρατηρητήριο Παραπλανητικής Διαδικτυακής Διαφήμισης” το οποίο δημιούργησε στο διαδίκτυο με στόχο την εξάλειψη της παραπλανητικής διαφήμισης.

Το τελευταίο διάστημα το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος γίνεται διαρκώς αποδέκτης παραπόνων και καταγγελιών τόσο από ξενοδόχους  όσο και από πελάτες, που αφορούν σε παραπλανητική προβολή και διαφήμιση, καταλυμάτων και υπηρεσιών, στο διαδίκτυο.
Η αλματώδης ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και της χρήσης του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια, έχει δώσει τη δυνατότητα σε ορισμένους επαγγελματίες και μη, οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι την έλλειψη αυστηρού νομοθετικού πλαισίου, να παραπλανούν τους καταναλωτές :
·        είτε προβάλλοντας υπηρεσίες που δεν ανταποκρίνονται σε αυτές που διαθέτουν τελικώς στο καταναλωτικό κοινό,
·        είτε προβάλλοντας υπηρεσίες για τις οποίες δεν έχουν πιστοποιηθεί ή αδειοδοτηθεί (π.χ. χρήση του όρου Hotel από μη αδειοδοτημένα καταλύματα ). 
Για την αντιμετώπιση της κατάστασης αυτής και την προστασία του κλάδου της ξενοδοχίας αλλά και των καταναλωτών, ως όφειλε, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του, αποφάσισε τη σύσταση του Παρατηρητηρίου Παραπλανητικής Διαδικτυακής Διαφήμισης (Π.Π.Δ.Δ.), με βασικό στόχο τον περιορισμό και ει δυνατόν την εξάλειψη των φαινομένων παραπλανητικής προβολής στο διαδίκτυο. 
Το Π.Π.Δ.Δ. θα παρακολουθεί εσωτερικά και θα καταγράφει τα κρούσματα και τις πρακτικές που συνιστούν παραπλανητική διαδικτυακή προβολή και διαφήμιση, με τη συλλογή αναφορών από θιγόμενους επαγγελματίες ή πελάτες, οι οποίες θα υποβάλλονται μέσω ειδικής φόρμας διαθέσιμης στο website του Ξ.Ε.Ε.. Στη συνέχεια το Ξ.Ε.Ε., τηρώντας τις διαδικασίες που προβλέπονται από το νόμο, αναλαμβάνει αρχικά τη διακρίβωση της βασιμότητας κάθε υποβληθείσας αναφοράς και μετέπειτα την προώθηση των βάσιμων αναφορών στις αρμόδιες αρχές και υπηρεσίες (π.χ. αρμόδιες υπηρεσίες των Υπουργείων Τουρισμού, Οικονομικών, Ανάπτυξης κτλ.). Υπογραμμίζεται τέλος ότι από τις αρχές του περασμένου Δεκεμβρίου που άρχισε  η λειτουργία του Παρατηρητηρίου, πιλοτικά,  συγκεντρώθηκαν 27 αναφορές εκ των οποίων οι 14 έχουν ήδη διευθετηθεί και οι υπόλοιπες εξετάζονται. 

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Πάρα πολύ καλές όλες αυτές οι δράσεις του Ξ.Ε.Ε. ,όμως θα μπορέσει να λειτουργήσει ποτέ μια ευέλικτη υπηρεσία στον Ε.Ο.Τ. ή το Ξ.Ε.Ε. που θα μπορεί να δίνει άμεσα λύσεις στα προβλήματα που εσκεμμένα μας δημιουργούν υπηρεσίες και υπάλληλοι του Ε.Ο.Τ. ; Ομιλώ συγκεκριμένα για το γραφείο της Τρίπολης που οι υπάλληλοι προσβάλλουν, υποτιμούν τους ξενοδόχους και περιέργως γιατί αρνούνται να εξυπηρετήσουν τους επαγγελματίες του Τουρισμού που εξ αιτίας τους κρατούνται και μισθοδοτούνται σε αυτή τη θέση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.