Αρχική Εκπαίδευση Δείτε από μόνοι σας, με ποιο τρόπο μπορείτε να βγάλετε χρήματα online

Δείτε από μόνοι σας, με ποιο τρόπο μπορείτε να βγάλετε χρήματα online

e-marketingΤα testimonials, πάντα τα θεωρούσα «πληρωμένες απαντήσεις» διάφορων εταιρειών, τονίζει ο κ. Μπουκουβάλας, ένας νέος που όπως ο ίδιος λέει, είναι ρομαντικά ερωτευμένος με το Internet, και τώρα πιά, ένας, από τους λίγους που διαθέτουν τα εφόδια αλλά και την πιστοποίηση, να ονομάζονται Web Marketer, στην Ελλάδα και στον υπόλοιπο κόσμο.

Διαβάστε τι έγραψε ο κ. Μπουκουβάλας

Να γιατί επέλεξα το Athens Training & Development Center

Τα testimonials, πάντα τα θεωρούσα «πληρωμένες απαντήσεις» διάφορων εταιρειών, απλά για να φαίνεται η καλύτερη πλευρά τους, από τυχαίους ανθρώπους που ποτέ δε θα γνώριζα.

Να όμως που πιάνω τον εαυτό μου να γράφει οικιοθελώς με τα καλύτερα λόγια για εκείνο το εκπαιδευτικό κέντρο και τον εκπαιδευτή του, που διαμόρφωσε τον τρόπο σκέψης μου.

Έτσι, προτίμησα να γράψω για το τι μου έμαθε αυτό το εκπαιδευτικό κέντρο, πως εγώ αναπτύχθηκα μέσα απ’ αυτό, πως επωφελήθηκα από τις γνώσεις του κ. Γιαννιώτη, αλλά και των συμμαθητών μου, τι διδάχτηκα και κατά πόσο αυτά που έμαθα ήταν πρακτικά αληθή.

Είμαι ο Ιωάννης Μπουκουβάλας, 23 χρονών, από τη Θεσσαλονίκη, ρομαντικά ερωτευμένος με το Internet.

Το Athens Training & Development Center, είναι από εκείνα τα κέντρα εκπαιδεύσεως που γνωρίζουν ακριβώς τι κάνουν. Πιστοποιημένο από το E-Marketing Association, δε θα μπορούσε να προσφέρει τίποτα λιγότερο από ποιοτική διδασκαλία.

Πέρα απ’ την ολοκληρωμένη κάλυψη του γνωστικού αντικειμένου που παρέχει το Athens Training & Development Center για το Internet & το Web Marketing, αυτό που μ’ άρεσε στον διδάσκων, τον κ. Γιαννιώτη, ήταν το πάθος του για αυτό.

Ο κ. Γιαννιώτης είναι το στυλ ανθρώπου που είναι ερωτευμένος με τη δουλειά του (δηλ. το Internet) και δε πρόκειται να σταματήσει να ασχολείται με το πώς εξελίσσεται αυτό, για όσο καιρό ζει.

Είναι αρκετά μεταδοτικός, τουλάχιστον το διδακτικό του στυλ ταίριαζε απόλυτα στα δικά μου πρότυπα, καθώς έχει απύθμενη γνώση σε ότι κάνει.
Ο συνδυασμός πείρας που κατέχει τόσο στο τομέα του Marketing, όσο και του Internet, είναι εκρηκτικός.



Στην αρχή το μάθημα ίσως σας φανεί περίεργο ή και ακατανόητο. Ναι, είναι για κάποιον που ασχολείται με το Internet για πρώτη φορά.
Ο κ. Σπύρος όμως, έχει άπειρη υπομονή ώστε να λύσει και τη παραμικρή ερώτηση. 



Ο τρόπος εκμάθησης, βασίζεται στη δημιουργία και προώθηση μιας ιστοσελίδας της δικής σας επιλογής ώστε να δείτε από μόνοι σας, με ποιο τρόπο μπορείτε να βγάλετε χρήματα online. Αφού  βρείτε την ιδέα, θα αγοράσετε Server και Domain Name και θα στήσετε τη βάση δεδομένων.
Έπειτα για τη δημιουργία της σελίδας, θα βασιστείτε επάνω σε ένα Content Management System, το WordPress.
Αυτή θα είναι η ηλεκτρονική πλατφόρμα πάνω στην οποία θα τρέχει η ιστοσελίδα σας.
Εκεί θα  μπορείτε να τη χειρίζεστε με απλούστατο τρόπο, ανάλογα των αναγκών σας (ή του κοινού), ανεβάζοντας σιγά – σιγά αντίστοιχο περιεχόμενο.

Κάπου εκεί θα αρχίσετε να χρησιμοποιείτε διάφορα άλλα «όπλα»  με τα οποία, θα καταφέρετε να υποστηρίξετε τη προώθηση της ιστοσελίδας σας. Λέγοντας «όπλα» θα μάθετε  τον τρόπο να κάνετε SEO, Mail Campaigns, ή Link Building. Μέσα σ’ όλα τ’ άλλα, θα μάθετε  να σχεδιάζετε Pop-Ups, να σχεδιάζετε και να πραγματώνετε Social Media στρατηγικές και καμπάνιες αντίστοιχα. Θα καταφέρετε να γράφετε άρθρα που θα είναι ακριβώς στο θέμα καθώς και πολλές άλλες τεχνικές που θα βοηθήσουν στη κίνηση, την ανάπτυξη και δημοτικότητα της ιστοσελίδας σας. 

Επειδή, εμείς λοιπόν θεωρούμαστε Web Marketers και όχι Web  Designers, θα έχετε να κάνετε ελάχιστα με κώδικα. Θα χρειαστεί να μάθετε κάποια βασικά, αλλά δεν είναι κάτι σπουδαίο! Αν πάλι γνωρίζετε, σαφέστατα θα καταλαβαίνετε πολύ καλύτερα το τι γίνεται «πίσω» από τη σελίδα σας.
Η προσωπική μου  άποψη είναι να ασχοληθείτε αρκετά με αυτό το κομμάτι, γιατί θα είστε σε θέση να καταλαβαίνετε όλα εκείνα που «δε φαίνονται» στο διαδικτυακό κόσμο.

Παρ’ όλα αυτά, μη ξεχνάτε πως η θέση ενός Web Marketer δεν είναι για τεμπέληδες.
Θέλει διαρκή υπομονή και επιμονή. Να μένετε πάντα στην επικαιρότητα και να παρακολουθείτε τον τρόπο με τον οποίο εξελίσεται το Internet.
Ίσως χρειαστεί να παρατηρείτε άλλες σελίδες, να έχετε λογαριασμό σε ότι καινούριο web2.0 application υπάρχει, ώστε να μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ξέρετε ποια εργαλεία έχετε στη διάθεση σας.
Καλό θα είναι να είστε οργανωτικοί.
Να έχετε πάντα ένα τετράδιο ιδεών, στο οποίο θα καταγράφετε τη κάθε σκέψη σας ή ακόμα και το τελευταίο site που σας έκανε εντύπωση.  

Έκτοτε που αποφοίτησα, ήμουν σε συνεχή ανοιχτή ομιλία με τον κ. Σπύρο πιάνοντας τον να με συμβουλεύει και να μου προτείνει διάφορες θέσεις σε προβλήματα που αντιμετώπιζα. Ο κ. Σπύρος ποτέ δε μου έδινε την απάντηση, με βοηθούσε να τη βρω μόνος μου, ώστε να τη κατανοήσω.

Έτσι έκανε – κάνει – θα κάνει με όλους τους μαθητές του. Τους βοηθάει να εξελίσσονται, και να προσπερνάνε τα προβλήματά τους. Κανείς ποτέ δεν έφευγε με απορίες.
 Εν κατακλείδι, από τη στιγμή που τελείωσα το εκπαιδευτικό πρόγραμμα (Φεβρουάριος 2012 – Μάιος 2012), καθ’ ότι στη συνέχεια υπηρετούσα τη θητεία μου στη Κύπρο, κατάφερα να κλείσω συμφωνία για τουλάχιστον 5 με 6 projects ως νέος (τόσο ηλικιακά όσο και επαγγελματικά) freelancer, μέσης αξίας 800 ευρώ το καθένα. Ακόμη κατάφερα να πάρω τη θέση του Web Coordinator σε ένα νεοσύστατο διαφημιστικό πρακτορείο που βασίζεται στις οπτικές επικοινωνίες.

Αυτό το μεταπτυχιακό λοιπόν, το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους
α) έχουν μια επιχείρηση και θέλουν να εδραιώσουν τη θέση τους στο ψηφιακό κόσμο,
β) σε managers / marketers που θα ήθελαν να έχουν μια άποψη επί του θέματος όντας κρίμα η άλογη σπατάλη ρευστού,  σε επιφανειακές διαφημίσεις της Google,
γ) σε όσους θέλουν να κάνουν μια δυνατή και ραγδαία εισχώρηση στο κόσμο του Internet Marketing και δε ξέρουν το τρόπο αλλά  και
δ) σε Web Developers / Designers, που γνωρίζουν τη μια πλευρά του διαδικτύου.

Όλα είναι εφικτά στο τομέα του διαρκώς εξελισσόμενου Internet, αρκεί να υπάρχει εσωτερική θέληση, δημιουργικότητα και εναλλακτική σκέψη.

Μη ξεχνάτε ότι το Internet κινείται πλέον πάνω σε οικονομικούς όρους, υποδυόμενο ρόλους διαφήμισης!

ΙωάννηςΜπουκουβάλας