Ο νέος διευθυντής marketing της Passenger Airlines προέρχεται από το Facebook
Στις 7 Ιανουαρίου 2013, ο κύριος Alexander Schlaubitz (47 ετών) πρόκειται να αναλάβει καθήκοντα Διευθυντή Marketing στη Lufthansa Passenger Airlines στη Φρανκφούρτη. Από αυτή τη θέση, θα είναι υπεύθυνος για το σύνολο των ενεργειών marketing της αεροπορικής εταιρίας.
Πέραν της κλασικής διαφημιστικής προβολής και διαχείρισης του εταιρικού προϊόντος, τα καθήκοντά του θα περιλαμβάνουν ενέργειες direct marketing και marketing analysis για τη Lufthansa Passenger Airlines. Ο κύριος Schlaubitz θα αναφέρεται στον Dr. Reinhold Huber, Διευθυντή Προϊόντος και Marketing. Διαδέχεται τον Hubert Frach, που αποχώρησε από τον Όμιλο Lufthansa. Πρόσφατα, ο κύριος Schlaubitz εργάστηκε για το δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης Facebook ως Διευθυντής Customer Marketing για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA).
Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου του Μισούρι, ΗΠΑ, ο κύριος Schlaubitz απέκτησε την πρώτη επαγγελματική του εμπειρία σε διάφορες εταιρίες marketing των USA. Το 2001, έκανε μεταγραφή στην παγκόσμια διαφημιστική εταιρία Leo Burnett και το 2003 στην εταιρία επικοινωνίας Change Communications. Οι εκεί αρμοδιότητές του συμπεριλάμβαναν το στρατηγικό σχεδιασμό της επικοινωνιακής πολιτικής, για σημαντικούς πελάτες όπως οι εταιρίες Johnson & Johnson, Adecco, Campari και Nokia. Τρία χρόνια αργότερα, ο Schlaubitz εργάστηκε για την εταιρία Intel Corporation στο Μόναχο αναλαμβάνοντας τη θέση του Διευθυντή Μarketing για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, έως το 2011, οπότε ανέλαβε αντίστοιχη θέση στον ιστοχώρο κοινωνικής δικτύωσης Facebook.
Ο Alexander Schlaubitz είναι πατέρας δύο παιδιών.