Αρχική Βραβεία Το “This is ΜΥ Athens” βραβεύεται με Effie Award 2012

Το “This is ΜΥ Athens” βραβεύεται με Effie Award 2012

Το "This is ΜΥ Athens" βραβεύεται με Effie Award 2012Η μεγαλύτερη διαδικτυακή εκστρατεία προβολής της Αθήνας από τους ίδιους τους πολίτες της παίρνει βραβείο αποτελεσματικότητας!

Στην απονομή των Effie Awards Hellas 2012 που πραγματοποιήθηκε τη Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου, η δράση της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) “This is Athens” αλλά και η μετεξέλιξή της σε “This is MY Athens”, βραβεύτηκαν με Silver Effie Award για τα εξαιρετικά αποτελέσματα που σημείωσαν σχετικά με την προβολή της Αθήνας μέσα από τη δημιουργία του μεγαλύτερου photostream για την πόλη που έγινε ποτέ αλλά και τη δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα εθελοντικά προγράμματα περιήγησης παγκοσμίως, ενέργειες βασισμένες στην επιτυχημένη κινητοποίηση και συμμετοχή των κατοίκων της πόλης. 

Μέσα από την προσπάθεια αυτή και με φωτογραφικό υλικό που προέρχεται αποκλειστικά από τους ίδιους τους πολίτες και τους επισκέπτες της Αθήνας, συγκεντρώθηκαν περισσότερες από 5000 φωτογραφίες σε λιγότερο από ένα μήνα, ενώ οι χρήστες ακόμα και σήμερα εξακολουθούν να ανεβάζουν τις δικές τους φωτογραφίες στο www.thisisathens.org.

Παράλληλα με την μετεξέλιξη της καμπάνιας και τη δημιουργία του “This is MY Athens” στόχος είναι να έρθουν σε επαφή οι επισκέπτες της πόλης, με τους ανθρώπους που την ξέρουν καλύτερα από τον καθέναν: τους κατοίκους της. Το This Is MY Athens είναι επί της ουσίας ένα πρόγραμμα διαρκείας της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) για την ανάδειξη της θετικής εικόνας και την ενίσχυση του τουρισμού της Αθήνας. Σκοπός του είναι η ενεργοποίηση και η ενίσχυση της τουριστικής συνείδησης των κατοίκων της πόλης μέσα από καινοτόμες ενέργειες υποδοχής & φιλοξενίας επισκεπτών.

Το πρόγραμμα ThisisMYAthens που πλέον αναλογεί περισσότερους από 400 Αθηναίους εθελοντές, αριθμός που συνεχώς αυξάνεται, απευθύνεται σε εθελοντές Αθηναίους πολίτες

που θέλουν να περάσουν χρόνο με τους επισκέπτες της πόλης, να μοιραστούν ένα κομμάτι της ζωής τους μαζί τους ώστε να δουν τα διαφορετικά πρόσωπα της Αθήνας, να δείξουν στους επισκέπτες αξιοθέατα που δεν θα βρουν στους ταξιδιωτικούς οδηγούς, τα αγαπημένα τους cafes, το στέκι του για τα καλύτερα cocktails ή τη… μυστική του “γωνιά” με την καλύτερη θέα της πόλης! Ο βασικός σκοπός του προγράμματος είναι ο εμπλουτισμός της εμπειρίας του επισκέπτη της Αθήνας και η πολιτιστική ανταλλαγή για τους πολίτες της.

Οι Athens Locals είναι καθημερινοί πολίτες της Αθήνας και των προαστίων της που αγαπούν την πόλη τους και την ευρύτερη περιοχή της, είναι ανοιχτοί σε άλλες κουλτούρες και προσφέρονται να καλωσορίσουν τους επισκέπτες τους για να περάσουν χρόνο μαζί τους δείχνοντας τους τα μέρη που αγαπάνε περισσότερο στην Αθήνα, όπως θα έκαναν για οποιονδήποτε φίλο τους επισκεπτόταν την πόλη.

Η συγκεκριμένη βράβευση αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία καθώς τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. 

O Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης δήλωσε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μας οι οποίοι με μεγάλο ζήλο και φαντασία καταφέρνουν καθημερινά να παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, με όσο το δυνατόν χαμηλό κόστος, οι οποίες επιφέρουν σημαντικό όφελος στην μητροπολιτική Αθήνα. Με σωστή αξιοποίηση των πόρων έχουμε την δυνατότητα και το έχουμε άλλωστε αποδείξει, ότι μπορούμε να προσδώσουμε την απαιτούμενη αναπτυξιακή διάσταση στην πόλη σε ένα σύνολο δραστηριοτήτων που έχουν μακροπρόθεσμους στόχους».

Αντίστοιχα, o Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων και πρόεδρος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) κ. Γεώργιος Μπρούλιας δήλωσε σχετικά: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γιατί μία από τα πιο αγαπημένες μας δράσεις βραβεύτηκε για τα σημαντικότατα αποτελέσματα που έχει φέρει. Είμαστε, όμως ιδιαίτερα υπερήφανοι γιατί το βραβείο αυτό ανήκει στην κάθε Αθηναία και Αθηναίο αλλά και σε όλους όσοι αγαπούν την Αθήνα και προσπαθούν να αναδείξουν το πιο όμορφο πρόσωπο της πόλης τους”! 

Και οι δύο φάσεις της εκστρατείας, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την ΕΑΤΑ, από τις εταιρείες Aboutourism (conceptdevelopment, informationarchitecture, project management) και Mindworks (concept development, website design/development).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.