Με την ευκαιρία της IFTM- Top Résa, η Air France επιβεβαιώνει μια επένδυση πολλών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ με σκοπό να επανατοποθετηθούν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της στο καλύτερο δυνατό επίπεδο στον κλάδο.
Με την παρούσα ανακοίνωση, η εταιρεία θέτει στο επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη του επιχειρηματικού της σχεδίου, και καταδεικνύει τη δυναμική πρόοδο της για να ανακτήσει τη θέση της ως παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο.
Στο δίκτυο των μεγάλων αποστάσεων, η Air France θα επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για να ανανεώσει τις καμπίνες First και Business του στόλου της, με πρωταρχικά σημεία την άνεση, την εξυπηρέτηση και το φαγητό. Η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να προσφέρει μια υπηρεσία First, η οποία διαρθρώνεται γύρω από τρεις βασικές αξίες: την αριστεία, την προσοχή στη λεπτομέρεια και την επιλογή.
Οι επενδύσεις αυτές θα επιτρέπουν την ανανέωση της καμπίνας First και Business στα Boeing 777 της εταιρείας από το 2014.
Όσον αφορά στο δίκτυο των μεσαίων αποστάσεων, από φέτος το χειμώνα, η Air France θα προσφέρει στους πελάτες της οι οποίοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους νέα επανασχεδιασμένα φαγητά, εμπνευσμένα από τα γεύματα των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων, με περισσότερη προσοχή και μεγαλύτερη ευελιξία στη Business και Premium Economy.
Τέλος, σε παγκόσμια πρεμιέρα για όλους τους πελάτες της, η εταιρεία θα αναπτύξει το 2013 μια δωρεάν προσφορά ψηφιακού τύπου. Η καινοτομία αυτή θα επιτρέψει στους πελάτες να κατεβάσουν και να αρχειοθετήσουν την καθημερινή εφημερίδα στο tablet ή το smartphone τους πριν από την πτήση τους. Όλοι οι πελάτες θα επωφεληθούν επίσης από περισσότερες υπηρεσίες à la carte και αυτονομία καθ΄όλη τη διαρκεία του ταξιδιού τους.
Τις επενδύσεις σε όλα τα δίκτυα θα συμπληρώσουν τα πρόσφατα επιτεύγματα που έχουν ήδη αναγνωριστεί από τους πελάτες της εταιρείας: Το 2012, η Air France εγκαινίασε νέες εγκαταστάσεις στο Παρίσι-Charles de Gaulle, μεταξύ τους και το μεγαλύτερο σαλόνι του δικτύου της.
“Με αυτό το φιλόδοξο επενδυτικό σχέδιο, επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας να τεθεί η ικανοποίηση του πελάτη στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Όλες οι ενέργειες της εταιρείας κινητοποιούνται για να επανατοποθετηθεί η προσφορά μας στο καλύτερο δυνατό επίπεδο και να επανακτήσουμε την παγκόσμια ηγετική μας θέση “, δήλωσε ο Alexandre de Juniac, Διευθύνων Σύμβουλος της Air France.