Αρχική Αεροπορικά Νέα Τα έσοδα από πωλήσεις της Turkish Airlines για το 2011 αυξήθηκαν κατά 40%

Τα έσοδα από πωλήσεις της Turkish Airlines για το 2011 αυξήθηκαν κατά 40%

Τα έσοδα από πωλήσεις για το 2011 αυξήθηκαν κατά 40%,  φθάνοντας το ποσό των 11,8 δισεκατομμυρίων TL.

Οι ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις της Turkish Airlines για το 2011 παρουσιάστηκαν από τα κεντρικά της εταιρείας, επισημαίνοντας με τον τρόπο αυτό, τα στοιχεία που συνέβαλλαν στην ανάπτυξή της μέσα στο έτος. Τα λειτουργικά κέρδη της THY για το 2011 ανήλθαν σε 339 εκατομμύρια TL.
 
Σε συνέχεια και των επιτυχημένων επιδόσεων της κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, η Turkish
Airlines αύξησε τα έσοδα από τις πωλήσεις της κατά 40%, σε σύγκριση με το 2010 και
κατέγραψε λειτουργικά κέρδη 339 εκατομμύρια TL. Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 19 εκατ. TL, κυρίως λόγω των μη λειτουργικών αντικειμένων.

Η Turkish Airlines κατέγραψε επίσης σημαντικά αποτελέσματα κίνησης το 2011. Ο αριθμός των επιβατών που μετέφερε κατά το διάστημα αυτό, αυξήθηκε κατά 12%, φθάνοντας τα 32,7 εκατομμύρια.
Τα διαθέσιμα χιλιόμετρα ανά κάθισμα αυξήθηκαν κατά 25%, φθάνοντας τα 81,2 δισεκατομμύρια, ο συντελεστής Φορτίου μειώθηκε κατά 1,1% στο 72,6%, ενώ τα έσοδα χιλιομέτρου ανά τόνο φορτίου αυξήθηκαν κατά 38% και ανήλθαν σε 1,459 εκατομμύρια.
Το μερίδιο των διεθνών επιβατών σε σύνολο μεταφοράς επιβατών το 2011 ήταν 40%. Μέχρι το τέλος του 2011, ο συνολικός αριθμός των αεροσκαφών του στόλου της ΤΗΥ έφτασε τα 180, εκ των οποίων τα 139 αποτέλεσαν αεροσκάφη στενής ατράκτου,  35 ευρείας ατράκτου και 6 αεροσκάφη μεταφοράς φορτίου. Ο αριθμός των διεθνών δρομολογίων αυξήθηκε στα 149 σε 82 χώρες, με την προσθήκη 19 νέων διεθνών δρομολογίων. 

Παρά την πολιτική αναταραχή στην περιοχή ΜΕΝΑ,  τον σεισμό στην  Ιαπωνία και την κατά 37% αύξηση του μοναδιαίου κόστους των καυσίμων, το  2011  αποδείχθηκε  τελικά  μια θετική χρονιά για την Turkish Airlines, τόσο στα οικονομικά όσο και στα εμπορικά αποτελέσματα της. Επιπλέον, η Turkish Airlines βραβεύθηκε ως «Καλύτερη  Αεροπορική Εταιρία στην Ευρώπη» το 2011.

Η Turkish Airlines έχει επίγνωση του γεγονότος ότι η μακροπρόθεσμη στρατηγική της ανάπτυξη μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την υγιή ολοκλήρωση της επιχειρησιακής και δημοσιονομικής πειθαρχίας. Η εταιρεία πραγματοποιεί σίγουρα βήματα προς το 2012 και τα επόμενα χρόνια, χωρίς να συμβιβάζεται με την αποτελεσματική διαχείριση του κόστους.