Αρχική Αεροπορικά Νέα Η προσωρινή απαγόρευση νυχτερινών πτήσεων στη Φρανκφούρτη: «Μεγάλο πλήγμα για τη Γερμανία...

Η προσωρινή απαγόρευση νυχτερινών πτήσεων στη Φρανκφούρτη: «Μεγάλο πλήγμα για τη Γερμανία ως κέντρο επιχειρήσεων”

Το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης κινδυνεύει να χάσει τη διεθνή του ανταγωνιστικότητα- Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, η Lufthansa θα παράσχει επιπλέον αποδείξεις για την ανάγκη νυχτερινών πτήσεων στη Φρανκφούρτη.Το Ομοσπονδιακό Διοικητικό Δικαστήριο στη Λειψία αποφάνθηκε σήμερα ότι ο νόμος περί νυχτερινών πτήσεων, όπως καθορίζεται στην προκήρυξη έγκρισης σχεδιασμού δεν μπορεί να διατηρηθεί. Αυτό σημαίνει ότι η απαγόρευση νυχτερινών πτήσεων από τη Φρανκφούρτη θα παραμείνει σε ισχύ μέχρι νεωτέρας. Η Lufthansa ανησυχεί για σοβαρές μακροπρόθεσμες επιπτώσεις όσον αφορά τη θέση της Φρανκφούρτης ως κέντρο αεροπλοΐας. Ο Christoph Franz, Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος της Deutsche Lufthansa AG, τονίζει τα εξής: « Η Φρανκφούρτη, η Έσση και ναι, ακόμη και η Γερμανία, ως κράτος εξαγωγών και logistics, θα δουν τα φτερά τους να «κόβονται». Πρόκειται για ένα τρομακτικό χτύπημα στη φήμη της Γερμανίας ως κέντρο επιχειρήσεων και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ένας από τους μεγαλύτερους κόμβους της Ευρώπης θα μείνει πίσω στον διεθνή ανταγωνισμό».
«Παρά ταύτα, στη συμπληρωματική διαδικασία προγραμματισμού, η Lufthansa θα ξεκαθαρίσει και πάλι την ανάγκη για επιλεγμένες νυχτερινές πτήσεις», τόνισε ο κύριος Franz. Δεν επετράπη στη Lufthansa να ασκήσει έφεση στις τρέχουσες διαδικασίες. Η απόφαση του Ομοσπονδιακού Διοικητικού Δικαστηρίου επιτρέπει στην αεροπορική εταιρία να δικαιολογεί την ανάγκη για νυχτερινές πτήσεις στην περαιτέρω διαδικασία. Τέτοιας μορφής απαγόρευση νυχτερινών πτήσεων δεν υπάρχει σε Άμστερνταμ, Παρίσι, Λονδίνο ή Ντουμπάι. Στη διάρκεια των διαδικασιών, που ξεκίνησαν το 2000, η Lufthansa είχε επίμονα τονίσει τη μεγάλη σημασία των νυχτερινών πτήσεων και πάντα έθετε το θέμα των «πρακτικών κανονισμών νυχτερινών πτήσεων». Η εταιρία ζητούσε μια δίκαιη εξισορρόπηση μεταξύ οικονομικών συμφερόντων και των συμφερόντων των κατοίκων. «Μια άκαμπτη απαγόρευση νυχτερινών πτήσεων χωρίς λειτουργική ευελιξία είναι εντελώς αδικαιολόγητη. Είναι μοναδική στο είδος της παγκοσμίως και αγνοεί την πραγματικότητα του διεθνούς ανταγωνισμού».
Η πλήρης απαγόρευση νυχτερινών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης καλύπτει το διάστημα 23.00- 05.00 π.μ. Συνεπώς, για έξι ώρες, ο σημαντικότερος αεροπορικός κόμβος της Γερμανίας κλείνει. Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι η Lufthansa έκανε μεγάλες παραχωρήσεις και ο νέος αεροδιάδρομος δεν θα χρησιμοποιούνταν ούτως ή άλλως για νυχτερινές πτήσεις.
«Η Lufthansa θα συνεχίσει να επενδύει εδώ στο μέλλον και να συμμετέχει στην ανάπτυξη του τομέα. Για μεγαλύτερες, ωστόσο, επενδύσεις, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας τις νέες εξελίξεις όταν θα κάνουμε συγκρίσεις με άλλους κόμβους στον όμιλο αεροπορικών εταιριών της Lufthansa group», δήλωσε ο κύριος Franz. Συγκεκριμένα, για τη Lufthansa Cargo οι νυχτερινές πτήσεις είναι βασικό στοιχείο του μοντέλου επιχειρήσεων. Από τα 10 μεγαλύτερα αεροδρόμια Cargo παγκοσμίως, η Φρανκφούρτη καταλαμβάνει την 7η θέση. Συνολικά, σε κανένα από αυτά δεν υφίσταται πλήρης απαγόρευση νυχτερινών πτήσεων. «Στα δρομολόγια Βόρειου Ατλαντικού, συγκεκριμένα, οι νυχτερινές αναχωρήσεις είναι απαραίτητες για τους πελάτες μας. Η επείγουσα μετακομιδή προϊόντων σε άλλους κόμβους στην Ευρώπη θα συνεχιστεί», εξήγησε ο κύριος Karl Ulrich Garnadt, Πρόεδρος Εκτελεστικού Συμβουλίου και CEO της Lufthansa Cargo AG. «Ωστόσο, για τη Lufthansa Cargo, είναι αδύνατη η μετάβαση σε άλλα αεροδρόμια καθώς πάνω από το μισό του φορτίου σε επιβατικά αεροσκάφη μεταφέρεται μέσω Φρανκφούρτης. Η Φρανκφούρτη αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του επιχειρηματικού μας μοντέλου. Είναι το μοναδικό μέρος όπου φορτηγά και επιβατηγά αεροσκάφη μπορούν να συνδέονται τόσο γρήγορα και ομαλά».
Ο Garnadt αναφέρθηκε σε ελάχιστο αριθμό μόλις 17 πτήσεων κάθε βράδυ, αριθμός που έχει ήδη καθοριστεί στο αρχικό πρόγραμμα σχεδιασμού: « Δεν είναι θέμα να κάνεις τη νύχτα μέρα. Αλλά η νύχτα δεν μπορεί να γίνει εφιάλτης για τη γερμανική βιομηχανία εξαγωγών».

Η Lufthansa επενδύει δισεκατομμύρια σε πιο αθόρυβα αεροσκάφη και αναβαθμίζει τα παλαιότερα μοντέλα, προσφέροντας συνεπώς ηχητική ανακούφιση στους κατοίκους που διαμένουν γύρω από το αεροδρόμιο. Επιπλέον, πριν από ένα μήνα παρουσιάστηκε ένα πακέτο μείωσης θορύβου με 19 διαφορετικά σημεία, μαζί με τον Volker Bouffier, Πρωθυπουργό του κρατιδίου της Έσσης. «Κάνουμε πολλά για την προστασία από τους θορύβους, όπως απέδειξε το πακέτο μείωσης θορύβου που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Βισμπάντεν. Η απόλυτη και αυστηρή απαγόρευση νυχτερινών πτήσεων με τη μορφή που ισχύει σήμερα αποτελεί τροχοπέδη για τη Γερμανία ως ένα από τα κορυφαία κράτη εξαγωγών παγκοσμίως», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Christoph Franz. Παρά την όλη κριτική, έχει πλέον καθιερωθεί ότι «ο νέος αεροδιάδρομος κατασκευάστηκε νόμιμα και μπορεί να λειτουργεί, αν και με περιορισμούς».