Home Εκδηλώσεις Με Ρουβά πέτυχε το Travel Forum της Google στην Ελλάδα – τι...

Με Ρουβά πέτυχε το Travel Forum της Google στην Ελλάδα – τι νέο μας είπε η Google??

 

ΑπόΜε Ρουβά πέτυχε το Travel Forum της Google στην Ελλάδα - τι νέο μας είπε η Google?? το Internet θέλουμε ενημέρωση, εργαλεία, μεθόδους, τρόπους, στρατηγικές κλπ., κλπ., κλπ.
Θέλουμε και χρειαζόμαστε πολλά από το Internet.
Υπάρχει αυτή η πληροφόρηση, δεν έπρεπε να απογοητεύσετε το κόσμο του τουρισμού κύριοι.

Πολύ καλή η ιδέα, αν και πολυφορεμένη, η εμφάνιση ενός special guest, του κορυφαίου Έλληνα καλλιτέχνη Σάκη Ρουβά, ώστε να γεμίσει το Αθηνών Αρένα, στο Travel Forum που διοργάνωσε τη περασμένη Πέμπτη, η Google Ελλάδας, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, του ΕΟΤ και του ΣΕΤΕ.

Άραγε χρειάζεται τέτοιες ενέργειες, η πρώτη σε θέση παγκοσμίως μηχανή αναζήτησης ή μήπως και μόνο το επιχείρημα ότι τα έσοδα από τον online τουρισμό αγγίζουν το 1 τρισεκατομμύριο ετησίως έπρεπε να πείσει την Ελληνική τουριστική αγορά, να ανταποκριθεί με τη παρουσία της σε οποιαδήποτε ενημερωτική ημερίδα γίνεται για τις νέες τεχνολογίες και τις δυνατότητες που προσφέρει το διαδύκτιο??

Οι περισσότεροι από τους προσκεκλημένους, πήγαν στην ημερίδα για να δούν τον Σάκη, οι υπόλοιποι για να ακούσουν τι καινούργιο είχε να μας πεί η Google.

Είχε όμως κάτι καινούργιο να μας πεί???

Είχε ενημερωτικό ή επιμορφωτικό ενδιαφέρον αυτή η ημερίδα?? ή αποσκοπούσε μόνο στην προβολή κάποιων εργαλείων της συγκεκριμένης μηχανής αναζήτησης??

Απ΄ότι μαθαίνουμε, μέσα από το διαδίκτυο, όσοι προσπαθούμε να είμαστε ενήμεροι, θα μπορούσαν να μας πουν πάρα πολλά – έως και να μας εκπλήξουν!

Πράγματι κε Γερουλάνε “η ανάπτυξη μίας υγιούς και εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για να επανέλθει η οικονομία σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης” και πράγματι “το διαδίκτυο ανοίγει νέους δρόμους στις ελληνικές επιχειρήσεις και τον ελληνικό τουρισμό”, μέσω όλων των μηχανών και όχι μόνο της Google κε Γερουλάνε, ας μη ξεχνάμε και τη θέση που έχετε κε υπουργέ.
Σε ένα τέτοιο forum πρέπει να παρουσιάζονται τα νέα επιτεύγματα, να γίνεται ενημέρωση του κοινού και όχι μόνο προτροπή να αγοράσει διαφημιστικό χώρο στο διαδύκτιο.

Πέρα των παραπάνω και της ιστορίας του Internet που μας διηγήθηκε κάποιος από τους ομιλητές, χωρίς να έχει και πολύ καλή γνώση του θέματος, οι προσκελημένοι ομιλητές προσπάθησαν να ενημερώσουν αλλά και να προωθήσουν τα δικά τους προϊόντα.

Μας έδωσαν όμως και κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία, σχετικά με το online και τον τουρισμό, σύμφωνα με αυτά : 

Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν ένα πολύτιμο πλοηγό για την διαδικτυακή ταξιδιωτική έρευνα: 8 από τους 10 ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν διαδικτυακή πληροφόρηση ξεκινούν από μηχανές αναζήτησης για να βρουν σχετική πληροφόρηση. 
Η εντατική χρήση των διαδικτυακών μηχανών αναζήτησης είναι εμφανής: 75% των ταξιδιωτών οι οποίοι έχουν χρησιμοποιήσει μηχανές αναζήτησης, έκαναν 6 ή περισσότερες αναζητήσεις.
 Υψηλή ανάκληση για διαδικτυακές διαφημίσεις που αφορούν σε όλο το φάσμα ενός ταξιδιού: 3 από τους 4 ταξιδιώτες οι οποίοι έχουν πραγματοποιήσει έρευνα στο διαδίκτυο, θυμούνται να έχουν δει διαδικτυακές διαφημίσεις, διαφημίσεις display και διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης
.

Η διαφήμιση σε μηχανές αναζήτησης, οι διαφημίσεις display και τα ενημερωτικά emails είναι οι πλέον αποτελεσματικές όσον αφορά το κατά πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις που αφορούν σε κρατήσεις
. Το διαδίκτυο είναι ένα σημαντικό κανάλι κρατήσεων υπηρεσιών τουρισμού μεταξύ των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου και ιδιαίτερα σημαντικό για αεροπορικές κρατήσεις και για κρατήσεις διαμονής
.

Η τιμή και ο προορισμός είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία αποφάσεων για ένα ταξίδι. Οι καλές τιμές θεωρούνται κινητήριος δύναμη για τις online αγορές.
Τα έσοδα από τον online τουρισμό αγγίζουν το 1 τρισεκατομμύριο ετησίως και αυτό δεν μπορεί να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο!

Συμερασματικά λοιπόν μπορούμε να πούμε ότι

Η Google δεν μας αφήνει αδιάφορους, απεναντίας, είναι η εταιρία που διαμορφώνει το Internet και τον τρόπο που το χρησιμοποιούμε!

Τι περίμενε όμως ο κόσμος του τουρισμού με την αθρόα προσέλευση του!!
Να ενημερωθεί για τις νέες εφαρμογές, για το τι πρόκειται να συμβεί στο άμεσο μέλλον

Τι πήραν από την εκδήλωση …… Σας παραθέτουμε κάποιες χαρακτηριστικές φράσεις των ομιλητών:

– οι ξενοδόχοι πρέπει να συνεργαστούν με τις Low Cost Carriers και να πουλούν απευθείας (Kent),
– είμαστε Έλληνες και “μπορούμε” (Economides),
βάλτε διαφημίσεις στη Google, γιατί με αυτό τον τρόπο θα προβληθείτε (Γερουλάνος)
– μια στιγμή ξεγνιασάς και διασκέδασης από τον Σάκη.

Από τη πρώτη σε θέση παγκοσμίως μηχανή αναζήτησης, στο Internet θέλουμε ενημέρωση, εργαλεία, μεθόδους, τρόπους, στρατηγικές κλπ., κλπ., κλπ.
Θέλουμε και χρειαζόμαστε πολλά από το Internet.
Υπάρχει αυτή η πληροφόρηση, δεν έπρεπε να απογοητεύσετε το κόσμο του τουρισμού κύριοι.

Το Travel Forum της Google θα έπρεπε να σταθεί στο ύψος του μεγέθους της εταιρίας.

4 COMMENTS

  1. Ας μην ξεχνάμε ότι δεν ήταν ανοιχτή εκδήλωση αλλά μέσω προσκλήσεων μόνο. Άρα και η όλη διοργάνωση (ομιλίες, παρουσιάσεις κλπ) φαντάζομαι ότι ήταν στοχευμένη στο συγκεκριμένο κοινό.

  2. Καλημέρα, λυπάμαι που δεν μπόρεσα να είμαι εκεί για να έχω προσωπική άποψη.
    Αυτό που αποκομίζω από το σχόλιό σας είναι πως το σύνθημα ήταν βρέστε ξενοδόχοι την πελατεία μόνοι σας και συνεργασθείτε με τις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους.
    Ο παλιός καλός μου συνεργάτης όμως Γιάννης Κεντ, είπε κάτι άλλο. Την ανάγκη να μεταλαχθούν οι κλασσικοί tour operators σε Οn Line tour operators, που ήταν και είναι και η δική μου άποψη. Σεβασμός καθ ενός στην δουλιά του άλλου , αλλά και προσπάθεια από όλους που ασχολούνται με την διανομή των υουριστικών υπηρεσιών, να εκσυγχρονισθούν και να μπουν στο παιχνίδι, με ειδίκευση αλλά και σοβαρότητα.

  3. Αγαπητό Travelling,
    Συμφωνώ 100% με τις απόψεις σας σχετικά με το Travel Forum της Google. Σε μια τέτοια εκδήλωση της Google προσωπικά είχα βάλει τον πήχη αρκετά ψηλότερα.

    Stavros Filippelis
    Commercial Director
    CHANDRIS HOTELS & RESORTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Exit mobile version