Η ASTA με στόχο την ανάπτυξη της αγοράς ταξιδιού, προχώρησε σε έρευνα σχετικά με τη χρησιμότητα του Web 2.0.
Η ASTA σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, αναφέρει ότι ένας σημαντικός αριθμός των ταξιδιωτικών πρακτόρων χρησιμοποιούν το Web 2.0 για την ενίσχυση της δικτύωσής τους και μάρκετινγκ.
Για έβδομη συνεχή χρονιά, η έρευνα είναι η μόνη στο είδος της που αναλύει τα έσοδα από τις online κρατήσεις, τη χρήση του Internet, το μάρκετινγκ μέσω του Web 2.0, και την ανάπτυξη δικτυακού τόπου του ταξιδιωτικού γραφείου. Η έρευνα εξετάζει επίσης επισταμένως με ποιον τρόπο οι οργανισμοί χρησιμοποιούν το Web αναζητώντας προμηθευτή η ακόμη και κράτηση.
“Όπως όλοι σήμερα, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες είναι υποχρεωμένοι να προσαρμοστούν στο ταχέως μεταβαλλόμενη τεχνολογία και να την εντάξουν ομαλά στις δραστηριότητές τους», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ASTA Τόνι Gonchar. “Το να ακολουθεί κανείς τα επιτεύγματα της τεχνολογίας είναι δαπανηρό και χρονοβόρο, και οι περισσότεροι οργανισμοί δεν διαθέτουν τους πόρους ή το προσωπικό να το πράξει. Όμως τα πρακτορεία με αυτές τη νέα τεχνολογία θα πάμε ένα ακόμη βήμα μπροστά. Η ASTA είναι ο μόνος οργανισμός που ερευνά αυτό το θέμα καθώς και την ανάπτυξη της εκπαίδευσης και κατάρτισης με στόχο να βοηθήσει τα μέλη της. “
Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι πράκτορες χρησιμοποιούν το Web 2.0 για να προωθήσουν και να κτίσουν το όνομα παρά για να δημιουργήσουν έσοδα.
Ανάμεσα στα άλλα ευρήματα:
· Το ποσοστό των γραφείων που έκαναν κράτηση από προμηθευτή με internet το 2007 έφτασαν το 93% και το 2008 το 94% ενώ έχει μειωθεί ελαφρά στο 77% περίπου σήμερα.
· Το ποσοστό των γραφείων ταξιδίων με ιστοσελίδα σταθεροποιήθηκε το 2008 μεταξύ 75 τοις εκατό και 78 τοις εκατό. Σήμερα, ανέρχεται σε 77 τοις εκατό.
· Το ποσοστό των εσόδων των γραφείων ταξιδίων με μόνο online εργαλεία παραμένει στο 7 τοις εκατό.
· Περίπου 66 τοις εκατό των γραφείων ταξιδίων χρησιμοποιούν τεχνικές Web 2.0 για τη δικτύωση και την εμπορία.
· Ευαισθητοποίηση, προώθηση και διαφήμιση θεωρούνται από το ήμισυ των ερωτηθέντων εν λόγω γραφείων, οι στόχοι των social media.
· Μόνο το 39 τοις εκατό των γραφείων ταξιδίων διαθέτουν λογισμικό CRM. Τα περισσότερα γραφεία ταξιδίων υποστηρίζουν ότι αντιμετωπίζουν τεχνικά ζητήματα στη προσπάθειά τους να συμβαδίσουν με τις αλλαγές της τεχνολογίας και αυξημένο κόστος σε σχέση με την απόδοση των επενδύσεων.
· Αυξήθηκε η ζήτηση των υπηρεσιών που παρέχει η κινητή τηλεφωνία σε δρομολόγια, για τους πελάτες τους, από το 20 τοις εκατό το 2010 σε 65 τοις εκατό το 2011.
Η μελέτη έγινε με την υποστήριξη της Sabre Travel Network, την οποία και ευχαριστεί ηASTA.