Τα καταστήματα της Thomas Cook που σχεδιάζεται να κλείσουν έχουν δύο μήνες για να αγωνιστούν για την επιβίωσή τους, δήλωσε, η εταιρεία.
Τέσσερα από τα 22 καταστήματα που επρόκειτο να κλείσει το φθινόπωρο έχουν ήδη κερδίσει μια παράταση, οι διαχειριστές της Thomas Cook έχουν πειστεί ότι τους αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία.
Εκπρόσωπος της Tomas Cook, δήλωσε ότι τα τέσσερα αυτά καταστήματα επέστρεψαν με νέες προτάσεις μετά από διαβουλεύσεις 90 ημερών.
Τα υπόλοιπα καταστήματα που έχουν επιλεγεί για κλείσιμο έχουν ακόμη οκτώ εβδομάδες για να εξασφαλίσουν το μέλλον τους. Αυτή η περίοδος, μέχρι τα μέσα Μαρτίου, είναι μια ευκαιρία για το προσωπικό να δείξει γιατί τα καταστήματα θα πρέπει να παραμένουν ανοικτά. Θα πρέπει να ψάχνει για να βελτιώσει τις κρατήσεις, ή να εξετάσει τρόπους για να συνεργαστεί με άλλα καταστήματα που βρίσκονται στην ίδια θέση .
Από τα καταστήματα του ο Thomas Cook σχεδιάζει να κλείσει, 60 της Thomas Cook/Going Places estate, με 388 υπαλλήλους, 47 καταστήμα της Co-operative Group που απασχολεί 223 υπαλλήλους, και οκτώ από τα Midlands Co-op, με 50 υπαλλήλους. Αυτά που έχουν επιλεγεί, είτε είναι ασύμφορη η λειτουργία τους, είτε υπάρχουν δύο καταστήματα πολύ κοντά, είτε πρόκειται να λήξουν, οι μισθώσεις τους.
Διευθύνων σύμβουλος της γενικής Ηνωμένο Βασίλειο Ian Ailles είπε ο Κουκ ήταν «ευτυχής» με το Co-op καταστήματα που Cook είχε αποκτήσει μέσω συγχώνευσης της από τα δύο σήματα λιανικής πέρυσι.
Τα καταστήματα εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το 48% των κύριων πωλήσεων οργανωμένων διακοπών της Thomas Cook, ενώ το 20% πωλούνται σε απευθείας μέσω Internet και το 13% πωλούνται μέσω του Co-op. Έρευνα δείχνει ότι ενώ το 54% των κρατήσεων γίνονται – είτε με απευθείας σύνδεση, σε ένα κατάστημα ή από το τηλέφωνο, το 25% που επισκέφθηκε τα καταστήματα κάνουν τη κράτηση στο διαδίκτυο και το 16% που ερεύνησαν τις διακοπές τους με απευθείας σύνδεση πήγε σε κατάστημα για τη κράτηση ενώ το 18% έκανε τη κράτηση μέσω ενός κέντρου κλήσεων.
“Για μας, είναι απολύτως απαραίτητο να έχουμε όλες αυτές τις μορφές διανομής είτε μέσω καταστήματος, είτε μέσω Internet, η με το τηλέφωνο, ώστε να βρισκόμαστε κοντά στους καταναλωτές”.