Αρχική Ξενοδοχεία Ελληνικό ξενοδοχείο το αγαπημένο των πελατών για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

Ελληνικό ξενοδοχείο το αγαπημένο των πελατών για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

Ελληνικό ξενοδοχείο το αγαπημένο των πελατών για δεύτερη συνεχόμενη χρονιάΤο Aegean Sky, ένα ξενοδοχείο που προσφέρει υψηλής ποιότητας προσωπική εξυπηρέτηση στην Κρήτη, κατέλαβε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την πρώτη θέση στον κατάλογο με τα αγαπημένα ξενοδοχεία του Travel Republic, βάσει σχολίων των πελατών. Το εξαιρετικό αποτέλεσμα ανταμείβει το Aegean Sky για τη μεγάλη πίστη του στις ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες και τη συνεχή βελτίωση με βάση την κριτική τους.

Στις 13 Ιανουαρίου 2012 ανακοινώθηκε ότι το Aegean Sky, ένα ξενοδοχείο στα Μάλια της Κρήτης, βρέθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην πρώτη θέση της λίστας αγαπημένων ξενοδοχείων για το 2011 της Travel Republic.

Η λίστα βασίζεται σε πάνω από 145.000 σχόλια επισκεπτών κατά τη διάρκεια του 2011 και το Aegean Sky έλαβε μέση βαθμολογία 9.58 – με ανώτατη δυνατή αξιολόγηση το 10 – καταλαμβάνοντας έτσι την πρώτη θέση μεταξύ των πάνω από 120.000 ξενοδοχείων στην υπηρεσία Travel Republic.

Υπενθυμίζεται ότι το Aegean Sky είχε καταλάβει την πρώτη θέση στην ίδια λίστα αγαπημένων ξενοδοχείων και για το 2010, γεγονός που επιβεβαιώνει την συνεχόμενη παροχή υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των πελατών.

Ο κ. Παναγιώτης Μαρκογιαννάκης, ιδιοκτήτης του Aegean Sky, είπε:

“Είναι εκπληκτικό που το Aegean Sky είναι για ακόμα μια χρονιά το αγαπημένο ξενοδοχείο των επισκεπτών. Είμαστε περήφανοι που βρισκόμαστε στην πρώτη θέση μιας λίστας με τόσο εξαιρετικά ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο. Όλοι μας στο Aegean Sky αισθανόμαστε υπόχρεοι στους ανθρώπους που μας επισκέφτηκαν και άφησαν τα σχόλια τους. Μαθαίνουμε από τους επισκέπτες μας κάθε μέρα και θα δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά το 2012 για να μείνουν οι πελάτες μας ευχαριστημένοι ακόμα μια χρονιά.”

Η κ. Σοφία Γκιούσου, Υπεύθυνη Σχεδιασμού Στρατηγικής και Επικοινωνιών και ο κ. Μανώλης Μαυραντωνάκης, Υπεύθυνος Συστημάτων της SoMaFusion, είπαν:

“Αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα προκύπτει για μια ακόμα χρονιά μέσα από σχεδιασμό και επενδύσεις υψηλού ποιοτικού επιπέδου, καθώς και μια πολιτική που βασίζεται στη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με τους πελάτες – από κοντά αλλά και online – τη διαρκή αναθεώρηση υπηρεσιών σύμφωνα με τα σχόλια τους και την αξιοποίηση όλων των καναλιών επικοινωνίας.”

Το Aegean Sky αποτελεί άριστο παράδειγμα Ελληνικού ξενοδοχείου που έχει κατανοήσει τις προκλήσεις του νέου προσώπου του τουρισμού και προσαρμόζει τη λειτουργία και την πολιτική του για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των επισκεπτών του. Με ένα εντυπωσιακό ιστορικό επικοινωνιών με τους πελάτες, πρόσωπο με πρόσωπο και μέσα από ψηφιακά κανάλια, το Aegean Sky βελτιώνεται συνεχώς και προσφέρει ακριβώς αυτό που χρειάζονται οι πελάτες του.

Τα σχόλια στην υπηρεσία Travel Republic είναι εξαιρετικά αξιόπιστα καθώς οι επισκέπτες μπορούν να υποβάλουν τις εντυπώσεις τους μόνο εφόσον έχουν κάνει κράτηση και έχουν επιστρέψει από τη διαμονή τους. Οι πελάτες καλούνται να αξιολογήσουν την εμπειρία τους στο ξενοδοχείο από 1 (εξαιρετικά κακό) έως 10 (άριστα). Για να συμπεριληφθούν στη λίστα, τα ξενοδοχεία πρέπει να έχουν λάβει 25 ή περισσότερα σχόλια κατά τη διάρκεια του έτους.