Η υπηρεσία Amplicate του Social Media Analytics έδειξε ότι το 57% όλων των σχολίων σε αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ σχετικά με την κοινωνική μέσα ενημέρωσης τους τελευταίους 12 μήνες ήταν αρνητική.
Οι χρήστες των social media εξέφρασαν έντονη δυσαρέσκεια για μια σειρά από τα μεγαλύτερα ονόματα της αμερικανικής αεροπορίας, όπως η Delta, και United Airways.
Αλλά τα περισσότερα αρνητικά σχόλια προορίζονται για την American Airlines, τη τέταρτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο.
Ωστόσο οι χρήστες των Social media δεν είχαν σχεδόν τίποτα αρνητικό να πουν για Virgin America. Το 97 % των σχολίων για την αεροπορική εταιρεία ήταν θετικό κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών. Ενώ εξέφρασαν πολύ θετικά σχόλια για το Wifi της Virgin America.
Η Virgin America δεν ήταν η μόνη αεροπορική εταιρεία για την οποία χρήστες των Social media εκφράζουν θετικά σχόλια. Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών έχει κάνει θετικά σχόλια για τη JetBlue και τη Southwest.
Source: m-travel.com