Αρχική Airlines News Ώθηση στον ανταγωνισμό στον τομέα των υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης σχεδιάζει να δώσει...

Ώθηση στον ανταγωνισμό στον τομέα των υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης σχεδιάζει να δώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Celestyal Cruises

Ώθηση στον ανταγωνισμό στον τομέα των υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης σχεδιάζει να δώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή  Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να επιβάλει να δώσει ώθηση στον ανταγωνισμό στον τομέα των υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης, σύμφωνα με άρθρο των Financial Times Deutschland της Παρασκευής 7, Οκτωβρίου.

Ο Επίτροπος της ΕΕ Siim Kallas σχεδιάζει να αναγκάσει τα αεροδρόμια να επιτρέπουν σε τουλάχιστον τρεις φορείς επίγειας εξυπηρέτησης να λειτουργούν στις εγκαταστάσεις τους, αντί των δύο που υφίστανται μέχρι σήμερα.

Οι φορείς εκμετάλλευσης των αεροδρομίων θα πρέπει να έχουν και οι ίδιοι επίγεια εξυπηρέτηση εδάφους σε μια νομικά ξεχωριστή οντότητα, σύμφωνα με έγγραφο της ΕΕ.

Ο Κάλλας πρόσθεσε ότι σχεδιάζει να δημοσιεύσει τους κανονισμούς (rules), σχετικά με το πότε και πως οι αεροπορικές εταιρίες χάνουν τα δικαιώματα απογείωσης και προσγείωσης (slots). Σύμφωνα με τη νέα πρόταση οι αεροπορικές εταιρίες θα χάνουν το δικαίωμα προσγείωσης/απογείωσης εάν το χρησιμοποιούν λιγότερο από 85%, αντί του 80% που ισχύει σήμερα.

Πηγή (Reuters)

 

EU To Boost Airport Ground Handling Competition

The European Commission plans to force more competition in ground handling services onto airports, the Financial Times Deutschland reported on Friday.

EU commissioner Siim Kallas plans to force airports to allow at least three ground handling providers to operate on their premises instead of the current two.

Airport operators should also have their own ground handling services in a legally separate entity, the paper cited from a draft EU regulation it obtained.

It added that Kallas plans to publish the regulation proposals, which if they come into force will not require transformation into national law, in late November.

Kallas also plans to toughen the rules on when airlines lose their take-off and landing slots. As part of the plan, airlines would lose a slot if they use it less than 85 percent of the time, compared with 80 percent currently.

(Reuters)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.