Αρχική Ράλλυ Με το στροφόμετρο στα κόκκινα ξεκινά το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Με το στροφόμετρο στα κόκκινα ξεκινά το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

44ο Ράλλυ ΔΕΘΜετά από 4 βασανιστικούς μήνες απραξίας ο τρίτος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ αναμένεται να χαρίσει δυνατές στιγμές ανταγωνισμού και χαμόγελα σε όλους τους εμπλεκόμενους του  μηχανοκίνητου αθλητισμού.  Με τελικά 56 συμμετοχές, το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. έχει μπεί στην τελική ευθεία.
Ξεκινώντας από τους ¨μικρούς¨ συναντούμε στην κατηγορία Ν2 μεταξύ των 7 συνολικά συμμετοχών τους Αναγνωστάκη – Χάψα με Suzuki Swift Sport, Τρύφο – Θεοφανίδη, Κυριαζή – Χ’’ Παναγιώτου, Μέρμυγκα – Κατσιώνη, και Τουλιάτο – Ρέντη με Citroen Saxo VTS, με εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα και προσδοκίες για τον αγώνα. Την 7άδα συμπληρώνουν οι Ταυλίκος – Τάτσιος με Peugeot 106 S16 και οι AΡΜΑΚΙ – Μιλιάδης με Nissan Micra .
Στην Α5 συμμετοχή δήλωσαν οι Κεχαγιάς – Καραβασιλικός με Toyota Starlet, Βαϊτζίδης – Καπάρας με Peugeot 106 και οι Βελέζης – Παρταλιός και Τσακίρης – Ιντζόγλου με Toyota Yaris,  από τους οποίους περιμένουμε μια ενδιαφέρουσα μάχη. Συμμετοχή την τελευταία συμμετοχή δήλωσε και το πλήρωμα “Pazonen” – Κούγιας με Toyota Yaris.
Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική Α6 οι συμμετοχές περιορίστηκαν από τις 12-14 που ήταν παλιά στις 8 χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως έχει αποδυναμωθεί το ενδιαφέρον. Η εσωτερική «κόντρα» μεταξύ των δύο Peugeot 106 εκ Χαλκιδικής καλά κρατεί και οι Καραβασίλης – Κολλαράς, Σανιδάς – Τριανταφύλλου να είναι έτοιμοι διεκδίκησης της νίκης, λογαριάζοντας όμως πάντα την ήρεμη δύναμη των Αργυρίου – Γκάλφα. Από κοντά έτοιμοι να πυροβολήσουν οι Κυπαρισσάς – Καρλιώτης, Ξενοκώστας – Ρόμπος, Δημητρίου Αλέξης και Βαγγέλης και Γκιώργκης – Καρπούζης επίσης με Peugeot 106. Όσο για τους Θανάση και Αλεξία Τσιτσιγιάννη αναμένουμε μια όπως πάντα αξιοπρεπή εμφάνιση με το Citroen Saxo.   
Στην Α6+ και Α7 διαφοροποιούνται τα πράγματα καθώς τα 20 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή υπόσχονται θέαμα, ανταγωνισμό, διαφορές στα εκατοστά του δευτερολέπτου και πλατιά χαμόγελα στους θεατές που θα ανηφορήσουν στα ορεινά της Χαλκιδικής. Οι μάχες μέσα στις κατηγορίες είναι πολλές και ποικίλουν. Οι Κωνσταντίνου – Σαρητσόγλου θα έρθουν αντιμέτωποι με τους ταχύτατους Χαλιβελάκη – Μαχαίρα αμφότεροι με Peugeot 206 Kit Car, ενώ οι πρώτοι έχουν να αντιμετωπίσουν και μια αντίπαλο από το Ράλλυ Βουλγαρίας του 2009, τις Stratieva – Nedialko με Citroen C2 R2 αλλά και τους σύντεκνους ( εκ Κρήτης ) Περάκη – Κουρουγκιαούρη. Η συνέχεια φαντάζει θρίλερ αφού οι ταχύτατοι αδερφοί Ζάχου με το ενδυναμωμένο Renault Clio Ragniotti, καλούνται να αντιμετωπίσουν τους Κοσμόπουλο – Ευτυχιάδη με Renault Clio R3 Maxi και Παυλίδη – Κυρλαγκίτση με το υπέροχο Citroen DS3. Στον αντίποδα «καραδοκούν» οι «νέοι» Βάτσος – Θεοφανίδης με το αναβαθμισμένο Renault Clio R3 Access, οι Γεροδήμος –  Κοτσιλιανός με Honda Civic Type R, οι ΡΟΝΙ – Μαύρος με Peugeot 207 R3T και οι Μπεσλίδης – Νάνος  με VW Golf Gti III Kit Car. Την 20άδα συμπληρώνουν, ο πρόσφατα περήφανος πατέρας μιας υγιέστατης κόρης, Γιάννης Βαλαβάνης με συνοδηγό τον Τσαβδαρίδη και το γνωστό πορτοκαλί Honda Civic Type R, οι Αντώνης και Παύλος Μπαξεβανάκης με Honda Civic Type R, οι Θωμόπουλος – Αλεξούδης με Renault Clio Williams, οι Τριχίδης – Γεωργούσης με Citroen Xsara, οι Καραγκαζιόπουλος – Σερσέμης με Seat Ibiza, οι Θόδωρος και Γιάννης Αναστασοβίτη με Opel Astra GSI και τέλος ο Κούκας Σταύρος με το νέο συνοδηγό Σταθόρη στο γνωστό Ford Escort RS 2000.     
Στην Α8 οι συμμετοχές είναι μόλις τρεις, οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το  Mitsubishi Evo VIII της ομάδας Κύρκου, οι Δουλκερίδης – Παπάζογλου με Seat Ibiza και οι Δημήτρης και Κατερίνα Μπατσάρας με Mitsubishi Evo VIII. Ενας είναι και ο συμμετέχων στην κατηγορία ΕΕ12, ο αειθαλής  Δημήτρης Μανωλόπουλος με το θρυλικό πλέον Renault 5T Maxi και συνοδηγό τον υιό  Θωμά, ενώ και τα ιστορικά αυτοκίνητα έχουν την παρουσία τους με τους Οικονόμου – Γαρυφάλλη με Ford Escort MK1 RS 2000. Στην  ΕΕ11 η πανέμορφη και ταχύτατη Citroen ZX Kit Car θα οδηγηθεί από τους Γιάννη και Βαγγέλη Κωνσταντινίδη. Αμαχητί δεν θα «πέσει» όμως η κατηγορία καθώς οι Αδρεάδης – Μαυρίδης με VW Golf II δεν θα χαριστούν σε κανέναν. Μαζί τους στην κατηγορία οι Μόσχος – Κούκας Γιάννης με Peugeot 205 Gti και οι Πατσιάς – Καρματζόγλου με Renault Clio Williams.     
Τέλος στην «δυνατή» κατηγορία Ν4 τα πληρώματα παρά δύο θα συμπλήρωναν δεκάδα. Οι συμμετέχοντας της κατηγορίες είναι οι γνωστοί και αγαπητοί σε όλους τους θεατές… με Mitsubishi Evo X οι Ψύλλος – Κόντος, Τζαμπάζης – Αλεξιάδης και οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος. Με Mitsubishi Evo IX οι Κύρκος – Πολυζώης, με Mitsubishi Evo VIII οι Καλούδης – Ρούφος, και Τόψης – Τσότσος. Με Subaru Impreza θα αγωνιστούν οι ικανότατοι τοπικοί Μαυροδής – Κεχαγιάς και οι Σπανός – Γκοτοβός.
Η ανάγνωση και μόνο των ονομάτων αρκεί για να αντιληφθεί κανείς πως πρόκειται να διεξαχθεί ένας αγώνας ανώτερος ανταγωνιστικά. Τα πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή κι ο Α.Ο.Θ. υπόσχεται, όπως έπραξε στο 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. αλλά και στην αναβίωση της Ανάβασης Ζαγκλιβερίου, να οργανώσει έναν αγώνα άξιο της ιστορίας του ομίλου αλλά και του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τους Δήμους Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου, την Ομάδα Εθελοντών Σαμαρειτών, τις εταιρίες Δ. Τζαμπάζης Α.Ε. , την εταιρεία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου, την εταιρεία Παντελής Τοψής με τα λιπαντικά Silkoil, την Interamerican και την ΑΝΕΚ LINES για την πολύτιμη υποστήριξη στην διοργάνωση του αγώνα. Επίσης ένα ευχαριστώ στους χορηγούς επικοινωνίας Metrosport , Metropolis FM, TV100, Fm 100, XTV, ΑΘΩΣ 100,4, ERT3, Ο.Α.Σ.Θ. και το περιοδικό Auto Τρίτη.
 Η προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μας αφορά όλους. Στις 17 & 18 Σεπτεμβρίου θα διεξαχθεί το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Διάδωσέ το …