Αρχική Ξενοδοχεία Μελέτη από Cornell: Η Προβολή online των τουριστικών γραφείων επηρεάζει τις κρατήσεις...

Μελέτη από Cornell: Η Προβολή online των τουριστικών γραφείων επηρεάζει τις κρατήσεις των ξενοδοχείων

Μελέτη από Cornell: Προβολή online τουριστικών πρακτορείων επηρεάζει τις κρατήσεις ξενοδοχείωνΣύμφωνα με νέα μελέτη του Πανεπιστημίου Cornell, τα ξενοδοχεία μπορούν να αναμένουν αύξηση του όγκου των κρατήσεων από τα δικά τους sites, ως αποτέλεσμα της παρουσίας τους σε ιστοσελίδες online ταξιδιωτικών πρακτορείων. Επιπλέον, οι προμήθειες που καταβάλλονται σε online ταξιδιωτικά πρακτορεία πρέπει στην πραγματικότητα να θεωρηθούν ως έξοδα μάρκετινγκ.

Πλήρες άρθρο στο Πανεπιστήμιο του Cornell

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.