Αρχική General Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ανακοίνωσε τα πρώτα αποτελέσματα στοχευμένης διαφημιστικής ενέργειας στο...

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ανακοίνωσε τα πρώτα αποτελέσματα στοχευμένης διαφημιστικής ενέργειας στο Διαδίκτυο

ntogΟ Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ανακοίνωσε τα πρώτα αποτελέσματα στοχευμένης διαφημιστικής ενέργειας που πραγματοποιεί για πρώτη φορά μέσω Διαδικτύου για το μήνα Ιούνιο. Η διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο θα διαρκέσει έως τα τέλη Δεκεμβρίου 2011 και πραγματοποιείται  στοχευμένα σε Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Ρωσία, Ισραήλ και Σουηδία.

Η απόδοση της ενέργειας κρίνεται ως ικανοποιητική και αποτελεσματική, καθώς το μήνυμα της Ελλάδας προβλήθηκε πάνω από 100 εκατομμύρια φορές στις 5 χώρες προβολής, ενώ  ο πραγματικός αριθμός των κλικς υπερβαίνει κατά πολύ τον εκτιμώμενο (βάσει διαφημιστικού πλάνου) σε όλες τις χώρες και ειδικά σε Ρωσία και Ισραήλ όπου τα ποσοστά υπερβαίνουν το 70%!

Περίπου 124 χιλιάδες φορές οι χρήστες επέλεξαν να μάθουν περισσότερα επισκεπτόμενοι το visitgreece.gr.

Πάνω από 48 χιλιάδες χρήστες είδαν τα βίντεο της καμπάνιας.

Αναλυτικότερα, η καμπάνια αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποδοτική καθώς τον Ιούνιο απέφερε
περισσότερα των αναμενομένων κλικ ως εξής:
Αγγλία: +46%
Σουηδία: +35%
Ρωσία: +70%
Ισραήλ: +74%
Γερμανία: +46%