Η Etihad Airways, ο εθνικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, έχει ξεκινήσει επίσημα τη σελίδα της στο facebook με έναν σημαντικό διαγωνισμό για την προώθηση της νέας πτήσης προς το Μάλε, την πρωτεύουσα των Μαλδίβων.
Ο νικητής του διαγωνισμού, ο οποίος ονομάζεται «Escape to Paradise», θα κερδίσει δύο εισιτήρια μετ’ επιστροφής για την πρώτη πτήση προς το Μάλε, τις μεταφορές και τέσσερις διανυκτερεύσεις με πλήρη διατροφή στο SixSenses Laamu Maldives.*
«Αυτό είναι μόνο η αρχή για την Etihad. Στοχεύουμε στη δημιουργία ενός ακαταμάχητου και συναρπαστικού περιεχομένου και προωθητικών ενεργειών για τους θαυμαστές μας και αναζητάμε πρωτότυπους τρόπους να παρουσιάσουμε την Etihad και να παροτρύνουμε τον κόσμο να ταξιδέψει με την καλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο.
Η σελίδα της Etihad στο facebook περιλαμβάνει φωτογραφίες, βίντεο και όλα τα νέα της εταιρείας, ανακοινώσεις και προωθητικές ενέργειες, καθώς και πληροφορίες για τον στόλο αεροσκαφών της εταιρείας, τις καμπίνες, τους προορισμούς και τις χορηγίες. Ακόμα περιέχει μία σελίδα αποκλειστικά για ευκαιρίες καριέρας και την αναζήτηση πτήσεων. Οι χρήστες θα μπορούν να συμμετέχουν σε συζητήσεις, να παίρνουν μέρος σε δημοσκοπήσεις και να θέτουν ερωτήσεις στην εταιρεία για διάφορα θέματα και εκδηλώσεις.
Για να κάνετε «like» στη σελίδα της Etihad στο facebook, επισκεφθείτε το www.facebook.com/etihad.airways.
Η Etihad θα ξεκινήσει τις πτήσεις προς το Μάλε, την πρωτεύουσα της Δημοκρατίας των Μαλδίβων, την 1η Νοεμβρίου, αφού λάβει την έγκριση της κυβέρνησης. Η Etihad θα παρέχει μία καθημερινή πτήση μετ’ επιστροφής από τη βάση της στο Άμπου Ντάμπι προς το διεθνές αεροδρόμιο του Μάλε, με αεροσκάφος Airbus Α320.
Το Μάλε θα γίνει ο 67ος προορισμός στο παγκόσμιο δίκτυο της Etihad.
*Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις
Ο διαγωνισμός «Escape to Paradise» συμπεριλαμβάνει τη συμπλήρωση ενός κουίζ στο facebook από τους ενδιαφερόμενους για να εξακριβώσουν πόσο ρομαντικοί είναι.
Οι χρήστες θα λάβουν αστεία και άμεση απάντηση από το κουίζ, ενώ παράλληλα θα έχουν εγγραφεί για να κερδίσουν το μεγάλο βραβείο, το ταξίδι.
Ο διαγωνισμός θα είναι διαθέσιμος για συμμετοχή και εγγραφή μέχρι την 31η Ιουλίου, αποκλειστικά στη σελίδα της Etihad στο facebook.
Ο Peter Baumgartner, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Etihad, δήλωσε: «Τα social media επιτρέπουν στις εταιρείες να γίνονται ολοένα και πιο δημιουργικές και καινοτόμες στο marketing και την επικοινωνιακή τους προσέγγιση. Είμαστε ενθουσιασμένοι με την επίσημη έναρξη της συναρπαστικής καμπάνιας που προβάλλει τις υπηρεσίες της Etihad προς τις Μαλδίβες, ένα από τα πιο ρομαντικά μέρη στον κόσμο και τον κορυφαίο προορισμό για ταξίδι του μέλιτος για τους πελάτες μας.