Αρχική Airlines News Ενιαίες υπηρεσίες από την United και την Continental

Ενιαίες υπηρεσίες από την United και την Continental

Celestyal Cruises

United and Continental Take More Steps to Create a Consistent Customer Travel ExperienceΗ United Continental Holdings, Inc. (NYSE: UAL) παρουσίασε για πρώτη φορά την Πέμπτη 19, Μαϊου, μια σειρά πρωτοβουλιών και αλλαγών οι οποίες θα  επιτρέψουν στους επιβάτες της United Airlines και της Continental Airlines να αποκομίζουν από το ταξίδι τους μια ενιαία αίσθηση και εμπειρία, είτε επιλέγουν τη μία, είτε την άλλη εταιρεία. Έτσι, δημιουργείται άλλο ένα ορόσημο στη διαδικασία ενοποίησης των δύο αερομεταφορέων, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη.  Οι αλλαγές αυτές, πολλές από τις οποίες εγκαινιάστηκαν στον κεντρικό τερματικό σταθμό της United στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Σικάγο (O’Hare International Airport), θα αρχίσουν τους επόμενους μήνες να εισάγονται σε όλα τα αεροδρόμια που εξυπηρετεί το παγκόσμιο δίκτυο της εταιρείας.

Η United και η Continental συνεχίζουν τη διαδικασία ενοποίησης των λειτουργιών τους σε έναν ενιαίο αερομεταφορέα, έχοντας ήδη σημειώσει σημαντική πρόοδο. Η έκδοση από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) ενός κοινού πιστοποιητικού λειτουργίας για την UAL βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του 2011, ενώ η μετάβαση σε ένα ενιαίο σύστημα κρατήσεων προγραμματίζεται για το πρώτο τρίμηνο του 2012.

“Η εναρμόνιση των διαδικασιών εδάφους, ειδικότερα εκείνων που αφορούν τους πιο πιστούς μας πελάτες, καθώς και το rebranding όλων των λειτουργιών μας στον κεντρικό τερματικό σταθμό μας στο Αεροδρόμιο του Σικάγο είναι τα πιο πρόσφατα εμφανή σημάδια της επιτυχημένης διαδικασίας ενοποίησης της United και της Continental,” αναφέρει ο κ. Jeff Smisek, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στη United. “Καθώς προχωρούμε προς τη δημιουργία της κορυφαίας αεροπορικής εταιρείας στον κόσμο, επισημαίνουμε τη σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί σε διάφορους τομείς, που έχει ως αποτέλεσμα οι πελάτες μας να απολαμβάνουν περισσότερα προνόμια κατά το ταξίδι τους.”
Μερικές από τις αλλαγές που είναι ορατές στους πελάτες μας ήδη από σήμερα, είναι οι εξής:

Περισσότερες δυνατότητες self-service – Η United και η Continental συνεχίζουν τη διαδικασία ενοποίησης των διαδικασιών αυτοεξυπηρέτησης (self-service) που προσφέρουν στους πελάτες τους. Οι εταιρείες έχουν ενσωματώσει στους δικτυακούς τόπους united.com και continental.com νέες λειτουργίες και εργαλεία, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να αγοράζουν εισιτήρια, να επιλέγουν τη θέση τους, και να ελέγχουν τα στοιχεία της πτήσης που τους ενδιαφέρει σε οποιοδήποτε από τα δύο site, είτε ταξιδεύουν με τη United, είτε με την Continental. Στα μεγαλύτερα από τα αεροδρόμια της United και της Continental, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και οι κεντρικοί τερματικοί σταθμοί του Σικάγο, της Νέας Υόρκης /Νιούαρκ, του Χιούστον και του Σαν Φρανσίσκο, οι πελάτες είναι τώρα σε θέση να κάνουν check in και να τυπώνουν την κάρτα επιβίβασης για πτήσεις οποιασδήποτε από τις δύο εταιρείες, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε από τα ειδικά μηχανήματα self-service check-in της United ή της Continental.

Νέες υπηρεσίες εδάφους “Premier Access” – Οι δύο εταιρείες παρουσιάζουν σήμερα την υπηρεσία Premier Access, η οποία προσφέρει, υπό τη μορφή πακέτου, προτεραιότητα σε όλες τις διαδικασίες εδάφους, με αποκλειστικές θυρίδες check-in, ταχύτερο έλεγχο ασφαλείας, ειδικές λωρίδες επιβίβασης στο αεροσκάφος πριν από τους υπόλοιπους επιβάτες και ταχύτερη διεκπεραίωση των αποσκευών, σε όλους τους επιβάτες κατηγορίας elite, frequent flyer και premium-cabin. Τους επόμενους μήνες η ειδική σήμανση “Premier Access” θα έχει ολοκληρωθεί σε όλα τα αεροδρόμια του δικτύου. Μέχρι τότε, οι επιβάτες κατηγορίας elite frequent flyer, First, Business και BusinessFirst θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις premium υπηρεσίες εδάφους της United και να απολαμβάνουν τα προνόμια EliteAccess της Continental.

Νέες δυνατότητες και προνόμια για τα μέλη των Mileage Plus και OnePass– Τα μέλη που έχουν λογαριασμούς μιλίων και στα δύο προγράμματα ανταμοιβής πελατών, θα μπορούν από σήμερα να συνδέσουν τους λογαριασμούς τους και να αθροίσουν τα μίλια τους, ώστε να κερδίσουν τα δώρα τους πιο γρήγορα. Τα μέλη μπορούν επίσης να ενημερώνονται αναφορικά με τα μίλια τους, το elite status level και τα μίλια που υπολείπονται για να το κερδίσουν, καθώς και τα κερδισμένα μίλια ανά πτήση σε μία ενιαία οθόνη. Επίσης, τα μέλη της κατηγορίας elite και των δύο προγραμμάτων θα έχουν πλέον προτεραιότητα όταν τηλεφωνούν στο κέντρο οποιασδήποτε από τις δύο εταιρείες.

Κοινές διαδικασίες και προνόμια στο αεροδρόμιο – Η United και η Continental εναρμόνισαν τις διαδικασίες check-in και επιβίβασης τις οποίες ακολουθούν, ώστε να διασφαλίζεται η ολοκλήρωση τους στον ελάχιστο δυνατό χρόνο, τόσο για τις πτήσεις εσωτερικού, όσο και εξωτερικού. Παράλληλα, προχώρησαν στην προσθήκη κοινής διαδικασίας ειδικά για την επιβίβαση του ένστολου προσωπικού, των επιβατών First, Business και BusinessFirst, των επιβατών κατηγορίας elite frequent flyers, και των οικογενειών με παιδιά ηλικίας μικρότερης των 4 ετών.  Επίσης, τα lounges των δύο εταιρειών σε όλα τα αεροδρόμια προσφέρουν δωρεάν Wi-Fi, ίδιες επιλογές ποτών, ελεύθερη κατανάλωση μπύρας, αλκοολούχων, λευκού και κόκκινου κρασιού.

Νέο Μενού κατά τις πτήσεις  – Στις πτήσεις όπου το γεύμα και τα σνακ προσφέρονται με χρέωση του επιβάτη, η United και η Continental εισάγουν ένα νέο μενού με περισσότερες επιλογές, στις οποίες περιλαμβάνονται σαλάτα με ασιατικά noodles, ελαφρά σάντουιτς με ταϋλανδέζικο κοτόπουλο, καθώς και κλασικά σνακ Τάπας, όλα με ενιαία τιμή. Παράλληλα, οι δύο αερογραμμές βρίσκονται στη διαδικασία δημιουργίας ενός ενιαίου καταλόγου ποτών και αναψυκτικών, που θα περιλαμβάνει επίσης μπύρες, αλκοολούχα ποτά και καφέ. Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού και οι δύο εταιρείες θα προσφέρουν τον ίδιο καφέ, ένα καινούριο αρωματικό χαρμάνι ειδικής παραγωγής, καθώς και επιλογή μπύρας Heineken, Budweiser και Miller Lite.

Ενιαία πολιτική και εναρμονισμένες διαδικασίες – Οι δύο εταιρείες προχώρησαν στην ενοποίηση βασικών τους πολιτικών σε σχέση με τους πελάτες και τις χρεώσεις, ώστε να υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση όλων των επιβατών, σε περιπτώσεις όπως η αλλαγές πτήσεων, η μεταφορά ανηλίκων χωρίς συνοδό, η αποδοχή μικρών ζώων στην καμπίνα, και οι χρεώσεις για διάφορες πρόσθετες υπηρεσίες.

Νέα σήμανση στα αεροδρόμια και re-branding – Ξεκινώντας από το Διεθνές Αεροδρόμιο O’Hare στο Σικάγο, η United και η Continental αλλάζουν εντελώς τους χώρους check-in και επιβίβασης, τοποθετώντας νέα σήμανση με το καινούριο λογότυπο της United. Τους επόμενους μήνες η εταιρεία θα προχωρήσει σταδιακά στην ολοκλήρωση του re-branding σε όλα τα αεροδρόμια του κόσμου,  ξεκινώντας  από τα αεροδρόμια των βασικών (hub) προορισμών. Οι επιβάτες και των δύο εταιρειών θα συνεχίσουν να παίρνουν τις απαραίτητες πληροφορίες για τις πτήσεις τους με χρήση του νέου branding.

Κοινά κανάλια ενημέρωσης στα κοινωνικά δίκτυα – Οι φίλοι της United και της Continental μπορούν να βρίσκονται πλέον σε επικοινωνία με τις δύο εταιρείες μέσα από έναν κοινό λογαριασμό στο Twitter (@United) και μιας νέας σελίδας στο Facebook.

Από την 1η Οκτωβρίου 2010, οπότε και ολοκληρώθηκε η συγχώνευση, η εταιρεία έχει κάνει σημαντική πρόοδο όσον αφορά την ενοποίηση των δύο αερομεταφορέων. Ορισμένα από τα πιο αξιοσημείωτα επιτεύγματα αυτής της περιόδου συνοψίζονται ως εξής:

Ενιαίο check-in, κοινό γραφείο εισιτηρίων και κοινές υπηρεσίες στις πύλες αναχώρησης σε 40 αεροδρόμια παγκοσμίως, ή ισοδύναμα στο ένα τρίτο περίπου των αεροδρομίων που χρησιμοποιούν η United και η Continental μαζί.
Βάψιμο στα νέα χρώματα της United 520 αεροσκαφών, ή ισοδύναμα σε περίπου 40 τοις εκατό του στόλου των δύο εταιρειών.
Διατήρηση των θέσεων Economy Plus στη United και επέκτασή τους στα αεροσκάφη της Continental από το 2012.
Καινούρια προσωρινή διαφημιστική καμπάνια στα αεροδρόμια, μέσα από προγράμματα ενημέρωσης των πελατών και άλλα κανάλια.
Νέα αισθητική του  in-flight περιοδικού Hemispheres, το οποίο προσφέρεται στους επιβάτες όλων των πτήσεων της United και της Continental.
Επιλογή κοινών συστημάτων ΙΤ και διαδικασιών.

Εισαγωγή αρκετών προγραμμάτων για τους υπαλλήλους, όπως κίνητρο για την έγκαιρη άφιξη/αναχώρηση, την άριστη εξυπηρέτηση των επιβατών από το προσωπικό καμπίνας, αλλά και προγράμματα συμμετοχής στα κέρδη και δωρεάν πτήσεων για τους εργαζομένους και τις οικογένειες τους (pass-travel), μέσω των οποίων διασφαλίζεται ότι οι εργαζόμενοι αποκτούν μερίδιο στην επιτυχία της εταιρείας, αλλά και ότι η νέα United αρχίζει να διαμορφώνει μια νέα κουλτούρα συνεργασίας (Working Together).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.