Home Tourism Αποτελέσματα Επαφών της Βουλευτού Επικρατείας ΠΑΣΟΚ Μάγιας Τσόκλη στην Ινδία

Αποτελέσματα Επαφών της Βουλευτού Επικρατείας ΠΑΣΟΚ Μάγιας Τσόκλη στην Ινδία

Μάγια ΤσόκληΜε πολύ θετικά μηνύματα για τις προοπτικές ανοίγματος της Ελλάδας στην τουριστική αγορά της Ινδίας, ολοκληρώθηκε η διερευνητική αποστολή της Βουλευτού Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ και εισηγήτριας του Κοινοβουλευτικού Τομέα Εργασίας Τουρισμού, κυρίας Μάγιας Τσόκλη, η οποία επισκέφθηκε τη Βομβάη και το Νέο Δελχί και είχε σειρά επαφών με κορυφαίους τουριστικούς παράγοντες και τηλεοπτικούς παραγωγούς της Ινδίας, έπειτα από συνεννόηση με το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού.
Η κ. Τσόκλη συναντήθηκε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της αεροπορικής εταιρίας JET Airways καθώς και με άλλα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας. Ως αποτέλεσμα των επαφών αυτών, τον προσεχή Ιούνιο η Ελλάδα θα φιλοξενηθεί στο περιοδικό JET Wings που διανέμει στις πτήσεις της η JET Airways, στο πλαίσιο ειδικού αφιερώματος που θα υπογράφει η κυρία Τσόκλη. Το περιοδικό διαβάζεται από 50.000 επιβάτες ημερησίως.
Η κυρία Τσόκλη συναντήθηκε, επίσης, με υψηλόβαθμα στελέχη των 5 μεγαλύτερων tour operators της Ινδίας (Thomas Cook, Cox and Kings, Kuoni-SOTC, Le passage to India/TUI και Parras Holiday) καθώς και με στελέχη εταιριών διαχείρισης προορισμών. Όλοι ανεξαιρέτως επιβεβαίωσαν τις ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες που υπάρχουν για την Ελλάδα και εξέφρασαν έντονο ενδιαφέρον να συνεργαστούν προκειμένου να προωθήσουν την χώρα μας στην αγορά της Ινδίας. Αξίζει να τονιστεί ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα που εντόπισαν οι tour operators σε σχέση με τη χαμηλή κίνηση των Ινδών επισκεπτών προς την Ελλάδα, είναι ότι τόσο οι καταναλωτές όσο και οι άνθρωποι της τουριστικής αγοράς δεν γνωρίζουν το τουριστικό μας προϊόν, με εξαίρεση γνωστούς προορισμούς όπως η Αθήνα, η Σαντορίνη και η Μύκονος.
Προσφέροντάς στους συνομιλητές της λάδι, κρασί και ούζο, η κ. Τσόκλη μίλησε για το πολυδιάστατο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, παρουσιάζοντας τις άγνωστες για αυτούς πτυχές της χώρας, με ιδιαίτερη έμφαση στο κοινό ιστορικό και πολιτιστικό παρελθόν μεταξύ των δυο χωρών.
Αναφορά έγινε και στην χρονοβόρα διαδικασία έκδοσης visa καθώς και στην απουσία απευθείας αεροπορικής σύνδεσης, παράμετροι που δυσκολεύουν το ταξίδι των Ινδών επισκεπτών στην Ελλάδα. Ωστόσο, τα ζητήματα αυτά θεωρήθηκαν από τους tour operators δευτερευούσης σημασίας, εφόσον λυθεί το θέμα της χαμηλής αναγνωρισιμότητας των ελληνικών προορισμών και η εύκολη πρόσβαση των πελατών τους σε ινδικό φαγητό.
Η κυρία Τσόκλη συναντήθηκε επίσης με τον διευθυντή μεγάλου ξενοδοχείου της Βομβάης που εξέφρασε το ενδιαφέρον του για τη φιλοξενία εβδομάδας ελληνικής γαστρονομίας καθώς και με τον κ. Prahlad Kakar, έναν από τους πιο σημαντικούς σκηνοθέτες διαφημιστικών ταινιών της Ινδίας. Ο κ. Kakar προσφέρθηκε να διοργανώσει συνάντηση του Hellenic Film Commission (ο αρμόδιος φορέας για την προσέλκυση ξένων παραγωγών στην Ελλάδα) με Ινδούς κινηματογραφικούς και τηλεοπτικούς παραγωγούς προκειμένου να ενημερωθούν για τις προοπτικές που παρουσιάζει η Ελλάδα για την πραγματοποίηση γυρισμάτων. Ας σημειωθεί ότι τo Bollywood έχει εξαιρετικά σημαντική επιρροή στο ινδικό κοινό. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Ελβετίας, ενός από τους πιο δημοφιλείς Ευρωπαϊκούς προορισμούς για τους Ινδούς ταξιδιώτες, η οποία έγινε γνωστή στο ινδικό κοινό από σειρά ταινιών Bollywood που γυρίστηκαν στη χώρα.
Λόγω της ολοένα αυξανόμενης οικονομικής ανάπτυξης και της σημαντικής αγοραστικής δύναμης μέρους των πολιτών της, η Ινδία αποτελεί μήλον της Έριδος για πολλούς τουριστικούς προορισμούς. Αξίζει να σημειωθεί πως πάνω από 40 χώρες έχουν παρουσία στη χώρα, είτε μέσω εθνικών οργανισμών τουρισμού είτε αντιπροσώπων τους. Επίσης, λόγω της ποικιλομορφίας και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της κάθε περιοχής, η Ινδία παρουσιάζει ιδιαίτερες προκλήσεις όσον αφορά στην αποτελεσματική προώθηση και διαφήμιση της χώρας μας.
Η κ. Τσόκλη δήλωσε : «Ο ανταγωνισμός για την προσέλκυση των Ινδών επισκεπτών θα είναι μεγάλος. Τα καλά νέα είναι πως με τη σωστή ενημέρωση της αγοράς για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, σε συνδυασμό με μια σοβαρή στρατηγική προώθησης, η οποία, όπως διαπίστωσα, δεν χρειάζεται να είναι κοστοβόρα, έχουμε να κερδίσουμε πάρα πολλά. Το πρώτο βήμα είναι να εκπαιδεύσουμε τους ανθρώπους που θα προωθήσουν το «προϊόν» Ελλάδα. Να τους καλέσουμε εδώ για να γνωρίσουν οι ίδιοι την Ελλάδα από πρώτο χέρι ώστε να την υποστηρίξουν θερμά και αποτελεσματικά. Φυσικά, σε αυτή την προσπάθεια θα χρειαστούμε την συνεισφορά όλων και κυρίως του ιδιωτικού τομέα».
Η αγορά της Ινδίας είναι μια αναξιοποίητη, προς το παρόν, πηγή τουρισμού για τη χώρα μας η οποία παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές. Ο εξερχόμενος τουρισμός της Ινδίας αποτελεί μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές στον κόσμο. Με την ευκατάστατη μέση τάξη της χώρας να ανέρχεται ήδη στα 300 εκατομμύρια, οι διεθνείς αναχωρήσεις από την δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου αυξήθηκαν από 3.7 εκατομμύρια το 1997 σε σχεδόν 12 εκατομμύρια το 2010, ενώ οι τουριστικές δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών στο εξωτερικό αυξήθηκαν από 1.3 δις το 1997 σε 8.2 δις το 2008. Κατά μέσο όρο, οι Ινδοί επισκέπτες ξοδεύουν 2.000 δολάρια το άτομο ανά ταξίδι.
Η πλειοψηφία των Ινδών επισκεπτών ταξιδεύει Απρίλιο με Ιούνιο, καθώς και Οκτώβριο με Δεκέμβριο. Μια αύξηση των Ινδών επισκεπτών στη χώρα μας θα συνέβαλε σημαντικά στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Σύμφωνα με έρευνα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών, μέχρι το 2020 η Ινδία θα “εξάγει” 50 εκατομμύρια επισκέπτες, των οποίων οι τουριστικές δαπάνες θα ανέρχονται στα 28 δισεκατομμύρια δολάρια.

Exit mobile version