Η κ. Τσόκλη στην ομιλία της ανέφερε ότι, “τα δύο σημαντικά εργαλεία που μπορεί να λειτουργήσουν υπέρ μας είναι ο πολιτισμός και ο τουρισμός. Αν προσέξει κανείς […] θα δει ότι ότι καλό, ότι θετικό, γράφεται για τη χώρα μας, έχει κυρίως να κάνει με τους δύο αυτούς τομείς. Και είναι δύο πολύ δυνατά χαρτιά που μας δίνουν τη δυνατότητα να κτίσουμε μια φρέσκια εικόνα της Ελλάδας. Το θετικό είναι ότι αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις, δείχνουν να το κατανοούν και παλεύουν προς αυτή τη κατεύθυνση”.
Σύμφωνα με την εισηγήτρια του ΚΤΕ Τουρισμού, “τα φεστιβάλ μας, οι θερινοί κινηματογράφοι μας, τα νέα μουσεία μας, η σύγχρονη καλλιτεχνική παραγωγή μας, η γαστρονομία μας, που είναι και «της μόδας» αν μου επιτρέψετε τον όρο, τώρα που η μεσογειακή διατροφή ανακηρύχτηκε από την UNESCO ως άυλο πολιτιστικό αγαθό της ανθρωπότητας, εφόσον προωθηθούν σωστά, μπορούν να «κερδίσουν» πολλούς νέους φίλους και να αναβαθμίσουν την εικόνα της Ελλάδας”.
Η κυρία Τσόκλη, αφού ανέλυσε το έργο της κυβέρνησης για την προώθηση της χώρας στο εξωτερικό, αναφέρθηκε και στο σημαντικό ρόλο που οφείλει να παίξει ο ιδιωτικός τομέας σε αυτή τη προσπάθεια. Συγκεκριμένα, τόνισε ότι “πέρα από τη συμβολή στην προώθηση, το μεγαλύτερο χρέος των ιδιωτών είναι η διασφάλιση του ίδιου του ‘προϊόντος’. Διότι όσες ενέργειες προβολής και να κάνουμε, όσο διαφημιστικό χρόνο και να αγοράσουμε, όσους δημοσιογράφους και να φέρουμε στη χώρα, αν το προϊόν μας δεν είναι μοναδικό, τότε, κάνουμε μια τρύπα στο νερό. Έχουμε μια τάση στην Ελλάδα να επικεντρωνόμαστε στο πως θα πουλήσουμε κάτι, και όχι στο τι πουλάμε. Και αυτό μια κυβέρνηση που θα κριθεί για τις προτεραιότητές της, μπορεί να το ελέγξει μέχρι ενός σημείου. Τα υπόλοιπα, οφείλουν να τα ελέγξουν οι άνθρωποι της αγοράς”.