Οι επιβάτες θα επωφελούνται από μεγαλύτερη επιλογή πτήσεων ανταπόκρισης και ελκυστικούς συνδυασμούς ναύλων, ενώ η Germanwings θα επωφεληθεί από μια ισχυρότερη παρουσία στα κεντρικά συστήματα κρατήσεων, επεκτείνοντας κατά συνέπεια τις διεθνείς πωλήσεις της σε σημαντικό βαθμό.
Η συνεργασία επέκτασης είναι το δεύτερο βήμα σε μια έντονη συνεργασία πωλήσεων που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2010 μεταξύ της Lufthansa και της χαμηλού κόστους θυγατρικής της. Οι πελάτες της Germanwings ήδη μπορούν να συλλέγουν και να εξαργυρώνουν μίλια στο πρόγραμμα Miles&More της Lufthansa.