Δυναμική προβλέπεται η φετινή παρουσία του Δήμου Μυκόνου στη διεθνή έκθεση Τουρισμού “World Travel Market” στο Λονδίνο.
Η εκθεσιακή συμμετοχή, που είναι διαδραστική και έχει εναρμονιστεί με τις σύγχρονες μεθόδους “destination marketing”, περιλαμβάνει, εκτός από την εξειδικευμένη στελέχωση του περιπτέρου, τις ακόλουθες ενέργειες:
Επικοινωνία και προεργασία για τη διαχείριση των κλαδικών επαφών με ετοιμασία ειδικών press kits που θα αναφέρουν τα πιο πρόσφατα νέα του Δήμου (νέο φυλλάδιο, ειδικό διαδικτυακό fttp για τους συντάκτες με πλούσιο φωτογραφικό υλικό κλπ).
Προβολή της εκθεσιακής συμμετοχής με αποστολή Δελτίου Τύπου στα Βρετανικά ΜΜΕ σε συνεργασία με εταιρία Δημοσίων Σχέσεων στη Μ. Βρετανία.
Δημιουργία concept στο πνεύμα του “Έχεις χρόνο” με τίτλο ειδικά προσαρμοσμένο στη Βρετανική πραγματικότητα “Tik-Tak-Tik-Tak… What Time is it? Mykono’ clock! it’s time to…”. Το concept περιλαμβάνει τη διενέργεια διαγωνισμού, μέσω διανομής προωθητικού υλικού εντός της έκθεσης, για δωρεάν διαμονές στο νησί, με στόχο την παροχή κινήτρων στους επισκέπτες του περιπτέρου.
Επιπλέον, θα προβάλλεται ειδική παρουσίαση στο ίδιο concept που θα αναδεικνύει 24 εμπειρίες στο νησί, μία ανά ώρα! Σημειώνεται πως θα έχει προηγηθεί στοχευμένη διαδικτυακή καμπάνια στο ίδιο μοτίβο για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας του περιπτέρου.
Η εκθεσιακή συμμετοχή θα πλαισιωθεί κατάλληλα με την οργάνωση μηχανισμού συλλογής ερωτηματολογίων, που έχουν στόχο την επεξεργασία των δεδομένων και την εξαγωγή συμπερασμάτων για την εικόνα του προορισμού στους εν δυνάμει Βρετανούς επισκέπτες.
Το συντονισμό και την όλη οργάνωση έχει αναλάβει η εταιρία “MTC GROUP”.