Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εργαζομένων στον ΟΣΕ κ. Νίκος Κιουτσούκης, σε συνάντηση που είχε το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Εργαζομένων στον ΟΣΕ, με εκπροσώπους των οικολόγων, το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου, σημείωσε:
«Η ΠΟΣ θεωρεί το τρένο μοχλό ανάπτυξης. Θέλουμε να μας υποστηρίξετε στα αιτήματά μας να μην ιδιωτικοποιηθεί μια δημόσια υπηρεσία.
Οι εργαζόμενοι στον οργανισμό να είναι εξειδικευμένοι και όχι γενικών καθηκόντων, όπως προβλέπουν, κάτι που υποβαθμίζει τις υπηρεσίες του ΟΣΕ. Ο ΟΣΕ οφείλει να ορθολογικοποιήσει το πρόγραμμα ανταποκρίσεων.
Από το 1978 δεν έχει πάρει επιδοτήσεις για μέτρα που έχουν κοινωνική υφή π.χ. για τα μειωμένα εισιτήρια για φοιτητές, φαντάρους κ.α. Το ποσό ανέρχεται στο 1,5 δις. Δεν υπάρχουν υπεράριθμοι εργαζόμενοι, όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση.
Υπάρχουν εργαζόμενοι που δουλεύουν 12 ώρες και 30 μέρες το μήνα, κάτι το οποίο είναι εκτός από παράνομο, υπάρχει κίνδυνος για την ασφάλεια των πολιτών και αντιοικονομικό.
Ενώ η κυβέρνηση εμφανίζει ότι πλεονάζουν 2500 υπάλληλοι, ο ΟΣΕ χρωστάει 20.000 μέρες αδειών σε εργαζόμενους.
Από τα 10 δις του χρέους τα 7,5 δις οφείλονται σε υποχρεώσεις του Δημοσίου προς τον ΟΣΕ.
Το έργο διπλής γραμμής και ηλεκτροκίνησης έχει σταματήσει στο Δομοκό. Το νομοσχέδιο έχει όψεις αντισυνταγματικότητας και αγωνιζόμαστε να μην περάσει».
Ενώ από την πλευρά των οικολόγων, ο ευρωβουλευτής Μιχάλης Τρεμόπουλος ανέφερε πως σε γραπτό διάβημα του προς την Κομισιόν για το θέμα του επικείμενου ακρωτηριασμού των ελληνικών σιδηροδρόμων, η Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τόνισε ότι «η κατάργηση…. δεν συνάδει με τους περιβαλλοντικούς στόχους της Ε.Ε., και δυσχεραίνει το στόχο για μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα».