Η θεματολογία του συνεδρίου θα αναπτυχθεί σε τρεις ενότητες:
1.”Περιβάλλον-Πολιτισμός-Τουρισμός”,
2.“Τουρισμός 12 Μήνες” και
3.“Ψηφιακή Ατζέντα στον Τουρισμό-Στρατηγικές μάρκετινγκ”.
Μεταξύ των ομιλητών περιλαμβάνονται εκπρόσωποι της Κομισιόν και του Ευρωκοινοβουλίου, της ελληνικής κυβέρνησης, διεθνών οργανισμών και συνδέσμων τουριστικών επιχειρήσεων.
Τελεί υπό την αιγίδα υπό την αιγίδα του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού και με την υποστήριξη του Διεθνούς Τμήματος της “Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων (AEJ)”, του περιοδικού “European Business Review” και της έκδοσης “Best of Greece”.