Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Η Wyndham και η Soliteight φέρνουν το brand Super 8 σε Ισπανία...

Η Wyndham και η Soliteight φέρνουν το brand Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία με 40 νέα ξενοδοχεία σε διάστημα 10 ετών

Η αποκλειστική συμφωνία ανάπτυξης ενισχύει τη σχέση της Wyndham με έναν μακροχρόνιο franchisee, αξιοποιώντας παράλληλα τις αυξανόμενες τουριστικές τάσεις των δύο χωρών

Η Wyndham Hotels & Resorts, η μεγαλύτερη εταιρεία franchise ξενοδοχείων στον κόσμο με 25 brands και περίπου 9.300 ξενοδοχεία, υπέγραψε αποκλειστική συμφωνία ανάπτυξης με τη Soliteight Hotel Projects SA για την είσοδο του brand Super 8® by Wyndham στην Ιβηρική αγορά, σε Ισπανία και Πορτογαλία.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Soliteight, κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης και επενδύσεων στον ξενοδοχειακό κλάδο και ήδη franchisee της Wyndham, θα αναπτύξει και θα ανοίξει 40 ξενοδοχεία Super 8 μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στην ξενοδοχειακή αγορά της περιοχής.

Το Super 8, ένα διεθνώς αναγνωρισμένο brand οικονομικών ξενοδοχείων, γνωστό για τη φιλοξενία, την αξιοπιστία και την εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής, στοχεύει στο αυξανόμενο κοινό ταξιδιωτών με περιορισμένο προϋπολογισμό σε Ισπανία και Πορτογαλία. Η πρωτοβουλία έρχεται σε μία περίοδο ραγδαίας τουριστικής ανάπτυξης και στις δύο χώρες, με ολοένα και μεγαλύτερη ζήτηση για αξιόπιστη και ποιοτική οικονομική διαμονή. Η Wyndham διαθέτει ήδη 14 ξενοδοχεία Super 8 στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής, μεταξύ άλλων στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Σαουδική Αραβία.

Το πρώτο ξενοδοχείο αναμένεται να ανοίξει στη Λεϊρία της Πορτογαλίας το τέταρτο τρίμηνο του 2027, ενώ θα ακολουθήσουν άλλα ξενοδοχεία σε στρατηγικά σημεία μεγάλων και μικρότερων πόλεων, σε σημαντικά συγκοινωνιακά δίκτυα, αεροδρόμια και εμπορικά κέντρα. Πολλά από τα ξενοδοχεία θα είναι νεόδμητα, με έξυπνο και βιώσιμο σχεδιασμό, παραμένοντας πιστά στη δέσμευση του brand για ποιότητα.

Ο κ. Δημήτρης Μανίκης, Πρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής, Wyndham Hotels & Resorts, ανέφερε τα εξής: «Η είσοδος του Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία είναι μια στρατηγική κίνηση για να κάνουμε τα ποιοτικά και οικονομικά ταξίδια πιο προσβάσιμα. Η Νότια Ευρώπη παρουσιάζει αυξανόμενη ανάγκη για αξιόπιστη και προσιτή διαμονή και η συνεργασία μας με τη Soliteight έρχεται να καλύψει αυτό το κενό. Με την είσοδο ενός αναγνωρίσιμου brand σε βασικούς προορισμούς, εξασφαλίζουμε στους ταξιδιώτες εξαιρετική αξία χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα. Ανυπομονούμε να φέρουμε  με την υπογραφή του Super 8 προσιτές τιμές, σύγχρονη άνεση και βιωσιμότητα σε αυτές τις δυναμικές αγορές».

Ανταπόκριση στις ανάγκες της αγοράς

Η είσοδος του Super 8 by Wyndham στην Ισπανία και την Πορτογαλία καθοδηγείται από την τουριστική άνθηση, τις μεταβαλλόμενες ταξιδιωτικές τάσεις και τη ζήτηση για ποιοτική αλλά οικονομική διαμονή. Το 2024, η Ισπανία υποδέχτηκε αριθμό ρεκόρ 94 εκατ. διεθνών επισκεπτών, ενώ και η Πορτογαλία σημείωσε σημαντική τουριστική άνοδο. Η ισχυρή οικονομική επίδοση της Ισπανίας, με αύξηση ΑΕΠ 3,2% την ίδια χρονιά, ενίσχυσε περαιτέρω την εγχώρια και επαγγελματική τουριστική κίνηση, ειδικά σε αναδυόμενες αγορές και δευτερεύουσες πόλεις. Καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν εναλλακτικές μεταξύ βασικών budget επιλογών και ακριβών ξενοδοχείων μεσαίας κατηγορίας, το Super 8 by Wyndham έρχεται να καλύψει αυτό το κενό, προσφέροντας αξιόπιστη, ποιοτική και οικονομική φιλοξενία.

Από την πλευρά του, ο κ. Rui Alpalhão, CEO, Soliteight, ανέφερε τα εξής: «Η Ισπανία και η Πορτογαλία εξακολουθούν να υστερούν σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές αγορές ως προς τη διείσδυση επώνυμων οικονομικών ξενοδοχείων, με ένα έλλειμμα 10%, παρά την αύξηση κατά 142% στο RevPAR από το 2019. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Wyndham ως αποκλειστικοί developers του Super 8 στην Ιβηρική, καλύπτοντας την ανάγκη για επώνυμα οικονομικά ξενοδοχεία που προσφέρουν άνεση, συνέπεια και αξία σε διεθνείς και εγχώριους ταξιδιώτες».

Το πλεονέκτημα της Wyndham

Οι franchisees της Wyndham στην ευρύτερη περιοχή Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής, επωφελούνται από το «Wyndham Advantage», έναν συνδυασμό κορυφαίου μάρκετινγκ, δικτύου διανομής και καινοτόμων εργαλείων που προωθούν την επιτυχία. Περιλαμβάνει σχεδόν 350 εκατ. δολάρια σε επενδύσεις σε τεχνολογίες αιχμής τα τελευταία 6 χρόνια, δίνοντας στους συνεργάτες πρόσβαση σε προηγμένα συστήματα διαχείρισης και την ενίσχυση του Wyndham Rewards, ενός προγράμματος πιστότητας με περίπου 114 εκατ. εγγεγραμμένα μέλη, τα οποία αντιπροσωπεύουν πάνω από το ένα τρίτο των παγκόσμιων check-in.