Αρχική Βραβεία Τρία ξενοδοχεία του Ομίλου Katikies διακρίθηκαν με Κλειδί Michelin

Τρία ξενοδοχεία του Ομίλου Katikies διακρίθηκαν με Κλειδί Michelin

Στη λίστα του Οδηγού Michelin με τα κορυφαία ξενοδοχεία της Ελλάδας τα Katikies Santorini, Katikies Kirini και Katikies Garden

Ο Όμιλος Katikies διακρίθηκε με την παγκοσμίως κορυφαία διάκριση του Οδηγού Michelin, λαμβάνοντας ένα Κλειδί Michelin για τρία από τα ξενοδοχεία του στη Σαντορίνη: το Katikies Santorini, Katikies Kirini και Katikies Garden. Η νέα λίστα Michelin Keys, η οποία εγκαινιάστηκε φέτος στην Ελλάδα, αποτελεί την πιο πρόσφατη διάκριση του Οδηγού Michelin, αναγνωρίζοντας ξενοδοχεία που προσφέρουν ξεχωριστές εμπειρίες διαμονής. Η απονομή βασίζεται σε πέντε κριτήρια αριστείας, αρχιτεκτονική και εσωτερικό σχεδιασμό, ποιότητα υπηρεσιών, προσωπικότητα και χαρακτήρας, αξία σε σχέση με το κόστος, καθώς και συμβολή στην τοπική εμπειρία.

Κλειδί Michelin στα Katikies Santorini, Katikies Kirini και Katikies Garden

Η συγκεκριμένη αναγνώριση ενισχύει τη θέση του Ομίλου Katikies ως ενός από τους κορυφαίους προορισμούς φιλοξενίας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Μέσα από την αδιάκοπη δέσμευση για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών, ο Όμιλος Katikies συνεχίζει να καθιερώνεται ως πρωτοπόρος στον τομέα της φιλοξενίας, προσφέροντας στους επισκέπτες του ξεχωριστές στιγμές διαμονής. Η συλλογή του Ομίλου η οποία αποτελείται από επτά πολυτελή ξενοδοχεία στη Μύκονο και τη Σαντορίνη, τα οποία εμπνέονται από την ίδια φιλοσοφία, προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό ηρεμίας και ιδιωτικότητας με υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών. Ο αρχιτεκτονικός τους σχεδιασμός ενσωματώνεται αρμονικά στο φυσικό περιβάλλον, παρέχοντας στους επισκέπτες μια αυθεντική εμπειρία διαμονής.

Ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Katikies, Βασίλειος Κουμπής, αναφέρει σχετικά: “Η διάκριση με Κλειδί Michelin στα Katikies Santorini, Katikies Kirini και Katikies Garden δεν αποτελεί μόνο μια επιβεβαίωση της ποιότητας που προσφέρουμε, αλλά και ένα διαρκές κίνητρο να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να αναβαθμίζουμε τις υπηρεσίες μας. Το μεγαλύτερο μας επίτευγμα δεν παύει να είναι η ικανοποίηση των επισκεπτών μας πέραν των προσδοκιών τους, όπως αποτυπώνεται στα θετικά τους σχόλια, τις προσωπικές τους ευχαριστίες και, κυρίως, στο χαμόγελό τους κατά τη διαμονή τους στα ξενοδοχεία μας“.