Συνάντηση εκπροσώπων του Υπουργείου Τουρισμού και των εδώ Πρεσβειών, με σκοπό να ανταλλαγούν ιδέες αναφορικά με τα συχνότερα ζητήματα που αντιμετωπίζουν στη χώρα μας οι ξένοι επισκέπτες, καθώς και με τους τρόπους βέλτιστης και αποτελεσματικότερης αντιμετώπισής τους από τις συναρμόδιες ελληνικές Αρχές σε συνεργασία με τις ξένες διπλωματικές και προξενικές αποστολές στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Τουρισμού, σε συνεργασία με την Πρεσβεία του Βελγίου, η οποία ασκεί την Προεδρία της ΕΕ.
Στο πλαίσιο της συνάντησης αυτής, παρουσιάστηκε στους εκπροσώπους των ξένων διπλωματικών και προξενικών Αρχών, η καινοτόμος εφαρμογή “mAIGreece”, που πρόσφατα τέθηκε σε λειτουργία από το Υπουργείο Τουρισμού και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Πρόκειται για ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, που έχει σχεδιαστεί για να παρέχει άμεση βοήθεια στους επισκέπτες σε πολλές γλώσσες. Παρέχει πρωτογενείς πληροφορίες, όπως στοιχεία επικοινωνίας νοσοκομείων, αστυνομικών τμημάτων και πρεσβειών, καθώς και απευθείας σύνδεση με τη γραμμή έκτακτης ανάγκης 112. Αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για όλους τους επισκέπτες.
Περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή “mAIGreece” υπάρχουν στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Τουρισμού: https://mintour.gov.gr/maigreece/ .