Αρχική FedHATTA FedHATTA & ΗΑΤΤΑ διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο τουριστών από την Κινεζική αγορά για...

FedHATTA & ΗΑΤΤΑ διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο τουριστών από την Κινεζική αγορά για την Ελλάδα

Δυναμική αποστολή στην έκθεση ΙΤΒ China

Με μια δυναμική αποστολή ταξιδιωτικών γραφείων θα συμμετάσχει η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FedHATTA, και ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, ΗΑΤΤΑ, στην διεθνή τουριστική έκθεση ΙΤΒ China, που διοργανώνεται στις 27-29 Μαΐου στην Σαγκάη, δίνοντας «το παρών» σε μια κομβικής σημασίας αγορά για τον Ελληνικό τουρισμό.

Η ITB China αποτελεί την κορυφαία έκθεση αποκλειστικά για επαφές B2B με επίκεντρο την κινεζική ταξιδιωτική αγορά και φέρνει σε επαφή κορυφαίους και επιλεγμένους buyers από την Κίνα με επαγγελματίες του τουρισμού από όλο τον κόσμο. Η αγορά της Κίνας, η οποία αποτελούσε προπανδημικά την μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, βρίσκεται σε διαδικασία πλήρους ανάκαμψης, ενώ σημαντικός παράγοντας για την προσέλκυση περισσότερων Κινέζων ταξιδιωτών στη χώρα μας αποτελεί η απευθείας σύνδεση της Juneyao Air, Σαγκάη – Αθήνα.

Ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Η παρούσα συγκυρία είναι ιδανική για να έρθουν σε επαφή τα Ελληνικά ταξιδιωτικά γραφεία που ήδη δραστηριοποιούνται στην αγορά της Κίνας και της Νοτιανατολικής Ασίας, με τα αντίστοιχα της αγοράς αυτής η οποία επανέρχεται σε προπανδημικούς ρυθμούς και διαχρονικά αγαπά την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό με έμφαση στις εμπειρίες πολιτισμού.
Η FedHATTA και ο ΗΑΤΤΑ διατηρούν ανοικτούς τους τους διαύλους επικοινωνίας καθόλη την διάρκεια του έτους με τουριστικές αντιπροσωπείες από τις Περιφέρειες της Κίνας, και η συμμετοχή μας στην έκθεση θα συμβάλλει περαιτέρω στην ενίσχυση των επαγγελματικών μας δεσμών με ομολόγους της αγοράς του οργανωμένου τουρισμού της Κίνας, ενισχύοντας τις τουριστικές ροές από και προς την Ελλαδα».

Ο πρόεδρος του ΗΑΤΤΑ, κ. Νικόλας Κελαϊδίτης, τόνισε: «Τα τουριστικά γραφεία – μέλη μας είναι πολύ καλά προετοιμασμένα για να επικοινωνήσουν το πολύ ισχυρό brand της Ελλάδας στους επαγγελματίες του τουρισμού της Κίνας και των λοιπών χωρών που θα παρουσιαστούν στην ισχυρή έκθεση ITB China, διευρύνοντας ταυτόχρονα τις επιχειρηματικές τους σχέσεις με την μεγάλη τουριστική αγορά της Ασίας».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.