Η νέα έρευνα της Tourix επικεντρώνεται στις αξιολογήσεις που έλαβαν τα ελληνικά αεροδρόμια με την μεγαλύτερη επιβατική κίνηση για το έτος 2023.
Αναλύοντας περισσότερες από 30.800 αξιολογήσεις χρηστών στην πλατφόρμα της Google για το 2023, προκύπτουν ενδιαφέροντα στοιχεία.
Τα 5 αεροδρόμια με την υψηλότερη βαθμολογία στις αξιολογήσεις χρηστών για το 2023
Την πιο θετική εικόνα έχει το αεροδρόμιο της Σάμου με αξιολόγηση 4.46 στα 5, ενώ στην δεύτερη θέση ακολουθεί το αεροδρόμιο Μυτιλήνης με βαθμολογία 4.45. Ακολουθούν τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης και της Καβάλας με 4.39. Η τοπ 5άδα των αεροδρομίων της Ελλάδας με τις καλύτερες αξιολογήσεις για το 2023 συμπεριλαμβάνει επίσης το αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος της Αθήνας” με 4.25 στα 5.
Τα 5 αεροδρόμια με την χαμηλότερη βαθμολογία στις αξιολογήσεις χρηστών για το 2023
Στον αντίποδα, το αεροδρόμιο του Ηρακλείου συνεχίζει και το 2023 να είναι το αεροδρόμιο με τη χαμηλότερη βαθμολογία αξιολογήσεων στην Ελλάδα, με περαιτέρω μείωση στο μέσο όρο βαθμολογίας του σε σχέση με το 2022, λαμβάνοντας βαθμολογία αξιολόγησης 2.43 στα 5 (από 2.69 το 2022). Ακολουθούν τα αεροδρόμια της Χίου (3.07), της Καλαμάτας (3.08), της Μυκόνου (3.32) και της Πάρου (3.36).
2023 vs 2022: Ενδιαφέρουσες επισημάνσεις
- Το αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος” της Αθήνας σημείωσε μια μικρή αρνητική μεταβολή στη βαθμολογία αξιολογήσεων από τους χρήστες το 2023 (4.26, από 4.35 το 2022), η οποία όμως του στέρησε την πρώτη θέση που είχε λάβει το 2022 στη λίστα των αεροδρομίων της Ελλάδας με την υψηλότερη βαθμολογία.
- Τα αεροδρόμια της Καρπάθου, της Πάρου, της Κεφαλονιάς και της Μυτιλήνης ήταν τα αεροδρόμια που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη θετική ετήσια ποσοστιαία μεταβολή το 2023 σε σύγκριση με το 2022. Αντίθετα, τα αεροδρόμια της Καλαμάτας, της Χίου, του Ηρακλείου και της Σκιάθου κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αρνητική ετήσια ποσοστιαία μεταβολή στη βαθμολογία των αξιολογήσεών τους.
Για την εγκυρότητα των στοιχείων έχουν συμπεριληφθεί στην έρευνα αποκλειστικά τα αεροδρόμια που έχουν λάβει περισσότερες από 145 αξιολογήσεις και εξυπηρέτησαν περισσότερους από 250.000 επιβάτες κατά το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα .
Η συγκεκριμένη έρευνα της Tourix αποτελεί μέρος των εργαλείων Επιχειρηματικής Ευφυΐας που αξιοποιεί η εταιρεία με σκοπό την ανάλυση δεδομένων, την αξιολόγηση τους και την εξαγωγή συμπερασμάτων σε σχέση με τον κλάδο του τουρισμού και των ταξιδιών στην Ελλάδα.