Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Sani/Ikos Group: Νέα Παγκόσμια Καμπάνια για το brand Ikos Resorts

Sani/Ikos Group: Νέα Παγκόσμια Καμπάνια για το brand Ikos Resorts

Η νέα παγκόσμια καμπάνια του ξενοδοχειακού Ομίλου Sani/Ikos για το brand Ikos Resorts, τιμά τη μοναδική ελληνική φιλοξενία, που βρίσκεται στον πυρήνα του πρωτοποριακού μοντέλου των Ikos Resorts, τα οποία λειτουργούν στην Ελλάδα και την Ισπανία. Με το μήνυμα «Ανακάλυψε τη Φιλοξενία» (Discover Philoxenia), η καμπάνια προβάλλει τις αρχετυπικές αξίες της ελληνικής φιλοξενίας και μεσογειακής ευημερίας που αναδεικνύουν διεθνώς τα θέρετρα Ikos, αποτελώντας το πρώτο ελληνικό brand που έχει κατακτήσει τουριστικούς προορισμούς εκτός των συνόρων της χώρας.

Στη νέα παγκόσμια καμπάνια των Ikos Resorts, τα βραβευμένα, all-inclusive luxury θέρετρα του Ομίλου Sani/Ikos γιορτάζουν τη μοναδική ελληνική φιλοξενία – παράδοση από την ελληνική αρχαιότητα – που βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας των Ikos Resorts από την ίδρυσή τους. Με το μήνυμα «Ανακάλυψε τη Φιλοξενία» (Discover Philoxenia), η νέα καμπάνια εστιάζει στα χαρακτηριστικά και τις αξίες της μοναδικής ελληνικής φιλοξενίας, που πρώτος διέδωσε διεθνώς ο Όμιλος Sani/Ikos, με την επέκτασή του εκτός Ελλάδας, σε γνωστούς μεσογειακούς προορισμούς.

Η καμπάνια των Ikos Resorts (με την λέξη «Ιkos» να προέρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη «οἶκος») αναδεικνύει πώς οι ταξιδιώτες ξεκινούν τις διακοπές τους ως επισκέπτες και φεύγουν σαν φίλοι, απολαμβάνοντας ζεστή, ποιοτική εξυπηρέτηση και φροντίδα που ανταποκρίνεται σε κάθε τους ανάγκη, δημιουργώντας παράλληλα ισχυρούς δεσμούς με τους ανθρώπους των ξενοδοχείων Ikos. Στα απαράμιλλα μεσογειακά τοπία, όπου βρίσκονται τα θέρετρα, έχουν τη δυνατότητα να αισθανθούν σαν στο σπίτι τους και να απολαύσουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, εξαιρετικής ποιότητας γαστρονομία, αλλά και συναρπαστικές δραστηριότητες στη φύση, με την αειφορία – ως φιλοσοφία και τρόπο ζωής – να είναι μέρος της συνολικής εμπειρίας που έχει τοποθετήσει τα Ikos Resorts στην κορυφή διεθνών κατατάξεων των καλύτερων ξενοδοχείων του κόσμου.

Τα θέρετρα Ikos επαναπροσδιορίζουν τις πολυτελείς allinclusive διακοπές

Ο Όμιλος Sani/Ikos λάνσαρε το πρωτοποριακό μοντέλο των Ikos Resorts το 2015, με όραμα να δημιουργήσει υψηλών προδιαγραφών προορισμούς σε εντυπωσιακές παραθαλάσσιες τοποθεσίες της Μεσογείου, όπου οι επισκέπτες θα απολαμβάνουν εγκαταστάσεις και υπηρεσίες πέντε αστέρων – όλες ενσωματωμένες στο πακέτο διαμονής τους – και, κυρίως, αξεπέραστη φιλοξενία. Σήμερα, λειτουργεί επτά ιδιόκτητα θέρετρα στην Ελλάδα (Χαλκιδική, Κέρκυρα, Κως) και την Ισπανία (Μαρμπέλα-Εστεπόνα, Μαγιόρκα), ενώ σχεδιάζει την επέκτασή του Ikos brand και σε άλλους προορισμούς στην Ελλάδα (Κρήτη) και την Πορτογαλία (Αλγκάρβε) τα επόμενα χρόνια.

Όπως αναδεικνύεται και μέσα από τη νέα καμπάνια, το μοντέλο φιλοξενίας των Ikos Resorts βασίζεται στο καινοτόμο concept του unconditional luxury. Οι επισκέπτες, μέσα από το πακέτο διαμονής τους, μπορούν να απολαμβάνουν εξαιρετικές παροχές, όπως εκλεκτά μενού από βραβευμένους σεφ με αστέρια Michelin, 300 επιλεγμένες ετικέτες κρασιών από όλο τον κόσμο, 24ωρη υπηρεσία δωματίου, kids’ clubs και δραστηριότητες για όλη την οικογένεια. Μπορούν, ακόμη, να ανακαλύψουν την τοπική κουζίνα σε επιλεγμένα εστιατόρια με την υπηρεσία «Ikos Dine Out», αλλά και να εξερευνήσουν τον κάθε προορισμό, με τη δωρεάν υπηρεσία «Local Drive Adventure» -οδηγώντας ηλεκτρικά αυτοκίνητα Tesla -, με πεζοπορίες στη φύση, καθώς και με δωρεάν εισιτήρια μουσείων, γνωρίζοντας έτσι τον πολιτισμό, τον φυσικό πλούτο και τις παραδόσεις των προορισμών που φιλοξενούν τα Ikos Resorts. Τα θέρετρα του Ομίλου Sani/Ikos ξεχωρίζουν για τη ζεστή φιλοξενία τους και θεωρούνται πρότυπα για την προσοχή στη λεπτομέρεια που επιδεικνύουν, ενώ την τελευταία πενταετία τα Ikos Resorts κατακτούν σταθερά την πρώτη θέση παγκοσμίως στην κατηγορία “Best All-Inclusive” του TripAdvisor Travelers’ Choice.  

Ο Όμιλος έχει λάβει πολυάριθμες διεθνείς διακρίσεις για τα ξενοδοχεία του – πολλές από αυτές για τις πρωτοβουλίες του και στον τομέα της αειφορίας. Tα Ikos Resorts πρωτοπορούν στον βιώσιμο τουρισμό, έχοντας επενδύσει σε δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και βιώσιμες πρακτικές, που περιλαμβάνουν – μεταξύ άλλων – πρωτοβουλίες μηδενικού άνθρακα, μηδενικών αποβλήτων προς υγειονομική ταφή, κατάργησης των πλαστικών μίας χρήσης, αλλά και δράσεις για την προστασία του τοπικού οικοσυστήματος και την ενίσχυση των τοπικών κοινοτήτων.