Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Η Περιφέρεια Αττικής έδωσε το παρόν στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “Philoxenia 2023”

Η Περιφέρεια Αττικής έδωσε το παρόν στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “Philoxenia 2023”

Η Περιφέρεια Αττικής (Π.Α.), σταθερή στη στρατηγική της για στοχευμένη τουριστική προβολή  συμμετείχε, με δικό της περίπτερο, τη χρονική περίοδο από 10 έως 12 Νοεμβρίου 2023, στην  διεθνή έκθεση τουρισμού “Philoxenia 2023”, την κορυφαία τουριστική έκθεση στην Ελλάδα, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Το περίπτερο της Περιφέρειας Αττικής (Hall 13, StandNο.Β6) συγκέντρωσε ταξιδιωτικούς πράκτορες, τουριστικούς  δημοσιογράφους, επιχειρηματίες του κλάδου της φιλοξενίας και κοινό που έδειξε έντονο ενδιαφέρον για τις μοναδικές ταξιδιωτικές επιλογές που προσφέρονται στην Αττική. Η συμμετοχή της καθ΄ ύλην αρμόδιας Δ/νσης Τουρισμού της Π.Α. σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, στοχεύει στην προώθηση του πλούσιου γεωγραφικού και θεματικού τουριστικού χαρτοφυλακίου της Αττικής.

Το περίπτερο της Περιφέρειας Αττικής επισκέφτηκε η πρόεδρος του ΕΟΤ, κα Άντζελα Γκερέκου καθώς και ο κος Απόστολος Τζιτζικώστας, Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας.

«Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην εξωστρέφεια της Αττικής μας, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα. Στόχος μας να ενισχύουμε το brandname της σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να αποτελεί ένα ελκυστικό πόλο προσέλκυσης τουριστών και επενδύσεων», επισημαίνει σχετικά ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης.

 

Ξεχωριστές πολιτισμικές εμπειρίες, συνεδριακές επιλογές, yachting και sailing, επιλογές ευεξίας, γαστρονομικές εμπειρίες, κ.ά. είναι μερικές από τις εξειδικευμένες τουριστικές δραστηριότητες που προσφέρει η Αττική. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε φέτος στα νησιά του Αργοσαρωνικού, τα οποία αναδείχθηκαν στα World Travel Awards ως “Greece’sLeadingIslandDestination 2023”.

 Ο αυθεντικός χαρακτήρας των νησιωτικών τουριστικών προορισμών σε συνδυασμό με την πληθώρα ποιοτικών υπηρεσιών και τουριστικών εμπειριών, καθιστούν δικαίως την Αττική ένα ιδανικό σύνολο προορισμών, κατάλληλο για κάθε επισκέπτη, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Στο περίπτερό της, η Π.Α. πραγματοποίησε μια σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων με επαγγελματίες του τουρισμού της εγχώριας και ξένης τουριστικής αγοράς της ευρύτερης περιοχής (όπως touroperatorstouragencies κλπ.) μεταξύ άλλων ToyFamilyTreasuresNetCologneVivaWerbung&ConsultingGMBHLetsGoToursEuromicro κ.ά.). Παράλληλα η Π.Α. υποδέχτηκε πλήθος επισκεπτών στο περίπτερο, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν μέσα από το πλούσιο οπτικοακουστικό και έντυπο υλικό της, για τις πολλαπλές δυνατότητες που προσφέρει στον επισκέπτη το ταξίδι στην Αττική.

 

Την Περιφέρεια Αττικής εκπροσώπησαν ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος για τον Τουρισμό της Π.Α. κος Θεόδωρος Κουτσογιαννόπουλος, η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Π.Α.,  κα Αθηνά Κολυβά, η Προϊσταμένη του Τμήματος Τουριστικής Προβολής της Π.Α., κα Μαρία Παντελούς και η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Τμήματος Γραμματειακής Υποστήριξης της Π.Α., κα Μαρία Σαλπά.

Στο περίπτερο της Π.Α. φιλοξενήθηκε επίσης ο Εμπορικός και Βιομηχανικός Σύλλογος Σαλαμίνας, που εκπροσωπήθηκε από τον κ. Χρυσοβέργη Χαράλαμπο και τον κ. Άγγελο Φυτούση, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά τόσο για την αγαστή συνεργασία όσο και την ευγενική προσφορά φιλεμάτων παραδοσιακών προϊόντων της Σαλαμίνας.

Σύμφωνα με το διοργανωτή της έκθεσης, η «Philoxenia 2023» συγκέντρωσε συνολικά 301 συμμετοχές (211 άμεσες και 90 έμμεσες συμμετοχές), αυξημένες κατά 30% έναντι της περσινής διοργάνωσης.  Οι δε χώρες προέλευσης των εκθετών στη Philoxenia ήταν 17: Ελλάδα, Κύπρος, Βουλγαρία –που είναι και η Τιμώμενη Χώρα- Τουρκία, Σερβία, Αλβανία, Αρμενία, Βοσνία, Πολωνία, Σλοβακία, Πορτογαλία, Ιράν, Γεωργία, Ιορδανία, Λουξεμβούργο, Φιλιππίνες και Κόσοβο.Επιπλέον, η έκθεση στη φετινή της διοργάνωση υποδέχθηκε διπλάσιο αριθμό ξένων εμπορικών επισκεπτών σε σχέση με πέρυσι, αποδεικνύοντας πως αποτελεί διαχρονικό ραντεβού για την εγχώρια και ξένη τουριστική αγορά της ευρύτερης περιοχής. Πιο συγκεκριμένα, η Philoxenia 2023 υποδέχθηκε 101 μεμονωμένους ξένους εμπορικούς επισκέπτες (HostedBuyers) από 34 χώρες. Κατά τη διάρκεια του τριημέρου πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 3.000 ποιοτικά ραντεβού των hostedbuyers με τους εκθέτες της Philoxenia και της Hotelia.