Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Η καινοτόμος εφαρμογή TESTED4YOU καταφθάνει στην ελληνική αγορά φέρνοντας επανάσταση στις αξιολογήσεις...

Η καινοτόμος εφαρμογή TESTED4YOU καταφθάνει στην ελληνική αγορά φέρνοντας επανάσταση στις αξιολογήσεις των ταξιδιωτών

Η εταιρεία TESTED4YOU ανακοίνωσε την κυκλοφορία στην ελληνική αγορά της καινοτόμου εφαρμογής της που παρέχει έναν επαναστατικό τρόπο αξιολόγησης των εμπειριών των καταναλωτών μέσω βίντεο 10 έως 30 δευτερολέπτων. Η εφαρμογή TESTED4YOU ανοίγει νέους ορίζοντες στις αξιολογήσεις πελατών, επιτρέποντάς τους να μοιράζονται αυθεντικά βίντεο χωρίς φίλτρα και βασισμένα στις προσωπικές εμπειρίες τους ενόσω τις βιώνουν, έχοντας τη δυνατότητα για αλληλεπίδραση και επικοινωνία.

Μετά από την επιτυχημένη πρωτοεμφάνιση στη Γαλλία, ο συνιδρυτής της εταιρείας Axel Mazerolles φέρνει την ίδια αποτελεσματικότητα και καινοτομία στην ελληνική τουριστική αγορά. Εκτός των καταναλωτών, η TESTED4YOU δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του κάθε κλάδου να μοιράζονται τα σύντομα αυθεντικά βίντεοτων πελατών τους, αποκαλύπτοντας την πραγματική πλευρά των εμπειριών που τους προσφέρουν.

Η βασική αρχή της εφαρμογής είναι να προωθεί την αυθεντικότητα, καθιστώντας δυνατή τη δημιουργία σύντομων βίντεο, διάρκειας 10 έως 30 δευτερολέπτων, που αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές εμπειρίες των καταναλωτών. Αυτά τα βίντεο, που παρουσιάζουν διάφορα τουριστικά καταλύματα, εστιατόρια, αξιοθέατα και δραστηριότητες, μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις των πελατών, παρέχοντας πραγματικές εικόνες και συναισθήματα.

Ο ιδρυτής της εφαρμογής, Axel Mazerolles, εκφράζει την πεποίθηση ότι το TESTED4YOU θα αναδείξει τα τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες στην ελληνική αγορά. “Η δυναμική της πλατφόρμας μας επιτρέπει να συνδέσουμε αυθεντικούς καταναλωτές με τους επαγγελματίες του κλάδου, διευκολύνοντας τη ροή των πληροφοριών και των εμπειριών.”

Το TESTED4YOU παρουσιάζει μια νέα διάσταση στις αξιολογήσεις του τουρισμού, δίνοντας τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να προσεγγίσουν την αγορά με βάση την αυθεντική φωνή των πελατών τους. Μέσω της πλατφόρμας αυτής, η εταιρεία επιδιώκει να διευκολύνει τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών και να ενισχύσει τη συνολική εμπειρία τους.

Στην Ελλάδα, το TESTED4YOU εκπροσωπεί ο γενικός διευθυντής του Yalos Tours κύριος Χρήστος Παναρέτου. “Μετά από τη συνάντηση μου με τον φίλο και συνεργάτη Axel Mazerolles τόσο στην Αθήνα όσο και στη Γαλλία, ο οποίος γνωρίζει καλά την ελληνική τουριστική αγορά, μου εμπιστεύθηκε την ιδέα του για την αξιοποίηση και την προώθηση του TESTED4YOU στην ελληνική αγορά. Ο ίδιος πιστεύει πως αυτή η εφαρμογή θα βοηθήσει πολύ τους επαγγελματίες του τουρισμού να αναδείξουν το προϊόν τους. Αυτό μπορεί να είναι ένα ξενοδοχείο, εστιατόριο, επισκέψιμος χώρος, περιοχή, εκδρομή, παραλία… κλπ” ανέφερε ο κύριος Χρήστος Παναρέτου.