Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Digital Creators προβάλουν τη Θεσσαλονίκη στην τουριστική αγορά του Ισραήλ

Digital Creators προβάλουν τη Θεσσαλονίκη στην τουριστική αγορά του Ισραήλ

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρία του Ισραήλ Sun d’or διοργάνωσε δημοσιογραφικό ταξίδι στη Θεσσαλονίκη, για τους δημοφιλείς Digital Creators – influencers Or Ben Yehuda και Or Emil Elkayam.

Οι δύο Ισραηλινοί απόλαυσαν τη διαμονή τους στη Θεσσαλονίκη στο ξενοδοχείο ONOMA HOTEL και επισκέφθηκαν διάφορα εστιατόρια για να γνωρίσουν την γαστρονομική κουλτούρα της.

Ξεναγήθηκαν στα μνημεία και σε χαρακτηριστικά σημεία της Θεσσαλονίκης, συγκεντρώνοντας υλικό που θα προβάλουν στα δίκτυά τους.

O Or Ben Yehuda (Orby) έχει 70,8 χιλ. ακολούθους στο Instagram 36,3 K στο Tik Tok και 158 χιλ.εγγεγραμμένους στο κανάλι του, στο YouTube.

Πρόσφατα έχει επιλεχθεί ως ένας από τους 10 επίσημους δημιουργούς της Meta. Company στο Ισραήλ και ως μοναδικός στον τομέα του τουρισμού.

Ο Or El Kayam (Zuti) έχει 189 χιλιάδες εγγεγραμμένους στο κανάλι του OrZuti.TV στο youtube, 364.6K ακολούθους στο Tik Tok και 56,3 Κ στο Instagram.

Οι δημοφιλείς Ισραηλινοί opinion leaders είναι ιδιαίτεροι αγαπητοί στο κοινό του Ισραήλ που τους ακολουθεί και τους παρακολουθεί φανατικά αυξάνοντας καθημερινά της απήχησή τους.

Έμειναν κατενθουσιασμένοι από τη Θεσσαλονίκη και σκοπεύουν να επαναλάβουν το ταξίδι τους.

Λαμβάνοντας υπόψιν τα στατιστικά στοιχεία της Fraport για το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ οι ταξιδιώτες  από το Ισραήλ αυξάνονται συνεχώς και καταλαμβάνουν την έκτη θέση στην γενική κατάταξη εθνικοτήτων μετά την Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Κύπρο, την Ιταλία και την Πολωνία.

Η Αντιπεριφερειάρχης και πρόεδρος του ΟΤΘ κ. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε:

“Η τουριστική αγορά του Ισραήλ αποτελεί βασικό στόχο στην στρατηγική προβολής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και επενδύουμε σ’αυτήν. Οι στενές σχέσεις που έχουμε «χτίσει» με την Sun dor,  οι δράσεις προβολής του οργανισμού όπως είναι η μετάφραση του portal www.thessaloniki.travel στα εβραϊκά, η εσωτερική παραγωγή για την «εβραϊκή διαδρομή» της Θεσσαλονίκης, ο οδηγός τσέπης στα εβραϊκά και οι φιλοξενία δημοσιογράφων και opinion leaders, έχουν ως αποτέλεσμα την συνεχή αύξηση των Ισραηλινών στη Θεσσαλονίκη”.