PwC Ελλάδας: Σύναψη συνεργασίας με το NED Club για την ενίσχυση των μελών των διοικητικών συμβουλίων σε κρίσιμα ζητήματα εταιρικής διακυβέρνησης
- Από κοινού υλοποίηση στοχευμένων δράσεων προσαρμοσμένων στις ανάγκες των μελών των διοικητικών συμβουλίων εταιρειών στην Ελλάδα
- Πρώτη επίσημη παρουσίαση των ευρημάτων της 11ης Παγκόσμιας Έρευνας Οικογενειακών Επιχειρήσεων της PwC με θέμα: «Οικογενειακές επιχειρήσεις: Νέες τάσεις στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τα ενδιαφερόμενα μέρη»
Τη μεταξύ τους συνεργασία, ανακοινώνουν η PwC Ελλάδας, ηγέτιδα στον χώρο των συμβουλευτικών υπηρεσιών και η Ελληνική Λέσχη Μη-Εκτελεστικών Μελών Διοικητικών Συμβουλίων – NED Club με αντικείμενο την ενδυνάμωση των διοικητικών συμβουλίων μέσω και της επιμόρφωσης των μελών τους με στόχο την κατανόηση της καλής εταιρικής διακυβέρνησης και τη βελτίωση των γνώσεων και ικανοτήτων τους. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, οι δύο φορείς έχουν συμφωνήσει στην υλοποίηση στοχευμένων δράσεων, συνεδρίων, workshops και ημερίδων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες των μελών των διοικητικών συμβουλίων εταιρειών στην Ελλάδα, με στόχο την προώθηση βέλτιστων πρακτικών, τη διάδοση ιδεών μεταξύ στελεχών, τη διεξαγωγή ερευνών και αναλύσεων, καθώς και την ενθάρρυνση του ενεργού διαλόγου.
Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας, πραγματοποιήθηκε στις 25/05/2023 εκδήλωση του NED Club σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και τη συμμετοχή της PwC Ελλάδας με τίτλο «Οικογενειακές επιχειρήσεις και σύγχρονη διακυβέρνηση: Εμπιστοσύνη – Μετασχηματισμός – Διαδοχή».
Στην εκδήλωση, πραγματοποιηθήθηκε και η πρώτη παρουσίαση των ευρημάτων της 11ης Παγκόσμιας Έρευνας Οικογενειακών Επιχειρήσεων της PwC με θέμα: «Οικογενειακές επιχειρήσεις: Νέες τάσεις στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τα ενδιαφερόμενα μέρη» με έμφαση στις ελληνικές επιχειρήσεις ενώ θα αναπτυχθούν οι νέες τάσεις στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης μεταξύ των οικογενειακών επιχειρήσεων και των ενδιαφερόμενων μερών τους.
Σχετικά με την έρευνα
Η Παγκόσμια Έρευνα της PwC «11th Global Family Business Survey 2022, Transform to Build Trust», διεξήχθη μεταξύ 2.043 οικογενειακών επιχειρήσεων σε 82 χώρες, μέσω συνεντεύξεων διάρκειας 25 περίπου λεπτών. Οι συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν το διάστημα Οκτωβρίου 2022-Ιανουαρίου 2023, με στόχο να κατανοηθούν οι ανησυχίες των επιχειρήσεων αυτών, σε μείζονα καθημερινά ζητήματα.