Home Ειδήσεις στα Ελληνικά Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop Νέα Υόρκη 18.11.22

Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop Νέα Υόρκη 18.11.22

Υψηλές προσδοκίες για το τουριστικό 2023 από την αγορά των Η.Π.Α. προς την Ελλάδα, κατέγραψε το Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop, που διοργάνωσε η Tourism Media & Events στη Νέα Υόρκη, 14-15 Νοεμβρίου 2022.

To Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop διεξήχθη με απώτερο στόχο την προσέλκυση τουριστών υψηλού εισοδήματος στην Ελλάδα και προώθησης των ελληνικών εξαγωγών στην αγορά της Αμερικής. Είναι κοινός τόπος άλλωστε ότι η αμερικανική τουριστική αγορά αποτελεί μία από τις πλέον δυναμικές αγορές τόσο για τον εισερχόμενο τουρισμό πολυτελείας όσο και για τα εξαγώγιμα αγροδιατροφικά προϊόντα της Ελλάδας.

Με αιχμή την αγορά των Η.Π.Α, το συγκεκριμένο γεγονός, αποτελεί ένα ακόμη βήμα της Tourism Media & Events, στην κατεύθυνση ενίσχυσης του τουρισμού πολυτελείας της Ελλάδας αλλά και της προώθησης των κορυφαίων ελληνικών προϊόντων, δράση ενταγμένη στο πλαίσιο των εκδηλώσεων Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshops που έχει προγραμματίσει για το 2023.

Η εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στην καρδιά του Μανχάταν, τελέστηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ουάσιγκτον και την Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας. 

Τιμώμενη Περιφέρεια ήταν  η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας  και τιμώμενη Γαστρονομική Περιφέρειαη Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η Enterprise Greece S.A., ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και το Ελληνικό Πρωινό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας.

Παρουσιάσεις έγιναν από τον κ. Μαρίνο Γιαννόπουλο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Enterprise Greece, τον κ. Γιώργο Κασαπίδη, περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας και πρόεδρο της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας, τον κ. Σπύρο Κελλίδη, Οικονομολόγο – M.A.της ANKO Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε. – Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τον κ. Μιλτιάδη Νικολάου επικεφαλής του τμήματος Τουρισμού της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, την κ. Μαριπόλα Κότση, υπεύθυνη μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένος Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και την κ. Πέπη Μπιρλιράκη αντιδήμαρχο τουρισμού του Δήμου Ρεθύμνου.  

Σημειώνεται ότι από την αγορά των ΗΠΑ συμμετείχαν 67 τουριστικοί πράκτορες, 21 αγοραστές ελληνικών προϊόντων και 14 διακεκριμένα media. Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκαν εκατοντάδες Business to Business (B2B) συναντήσεις ανάμεσα σε εκπροσώπους ελληνικών προορισμών και τουριστικών επιχειρήσεων με εκπροσώπους αμερικανικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό. 

Exit mobile version